Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #1 Skrevet 3. januar 2021 Hvilke spill vil dere anbefale til en 9 år gammel jente, som er ganske uerfaren på spillfronten? Anonymkode: e8c89...6a0
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #2 Skrevet 3. januar 2021 Vi kjøpte mariokart i julegåve, og det likar heile familien frå 4- 50 år, nokre har eindel spelerefaring men dei fleste lite. Eg har ingen erfaring sjølv og syns det var morsomt, passeleg utfordrande og ikkje minst så kan ein spele ilag! Vi kjøpte to ekstra kontrollar og spelar ilag alle fire. Kjempemoro! 9 åringen min likar det òg. Og kjekt når dei får besøk. Anonymkode: 18ea8...a0e
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #3 Skrevet 3. januar 2021 Mario kart zelda Mario party Anonymkode: fe067...88a
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #4 Skrevet 3. januar 2021 Er ikke så mange spill på switch til så store barn. Liker hun fortsatt Mario så finnes det jo masse Mariospill. Får minecraft der også, men mine har alltid foretrukket å spille det på nettbrettene. Anonymkode: 83f7b...71b
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #5 Skrevet 3. januar 2021 4 minutes ago, Anonym bruker said: Er ikke så mange spill på switch til så store barn. Liker hun fortsatt Mario så finnes det jo masse Mariospill. Får minecraft der også, men mine har alltid foretrukket å spille det på nettbrettene. Anonymkode: 83f7b...71b det er feil, mange spill til barn i den alderen Anonymkode: fe067...88a
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #6 Skrevet 3. januar 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): det er feil, mange spill til barn i den alderen Anonymkode: fe067...88a Hvilke da? Her ble switchen kjedelig når de var så store. Nettbrett/tlf og ps4 som gjelder nå. Ser jo det selv og, lite interessant å finne på switch, dårlig grafikk også. Plusset til den konsollen er jo det bærbare aspektet. Den er lettvint å ta med. Anonymkode: 83f7b...71b
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #7 Skrevet 3. januar 2021 ikke min inntrykk, her er det mange fra 1-4 som spiller nintendo switch, de fleste min leker med har det og ikke ps4 Anonymkode: fe067...88a
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #8 Skrevet 3. januar 2021 Min 10-åring liker Mario kart, mario party, Animal crossing. Anonymkode: b1cff...831
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #9 Skrevet 3. januar 2021 Her er det nå mange som starter å få nintendo switch på guttungen sim alder, og de går i 3.klasse. Og min på 8 har ei lang ønskeliste over spill, så er jammen mye som er relevant for den aldersgruppen! Har ei venninne som også skaffa seg switch nå, og hun er 30+ 😉 Hva jenter på 9 år liker vet jeg ikke, men gutt 8 år har eller ønsker seg: zelda, minecraft, minecraft dungeons, super smash bros, flere Pokémon-spill, super mario maker, mario kart 8 deluxe, super mario oddesy og helt sikkert en haug til som jeg ikke vet om. Personlig kunne jeg tenkt meg donkey kong 😎 Anonymkode: 7b11f...cb0
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #10 Skrevet 3. januar 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Her er det nå mange som starter å få nintendo switch på guttungen sim alder, og de går i 3.klasse. Og min på 8 har ei lang ønskeliste over spill, så er jammen mye som er relevant for den aldersgruppen! Har ei venninne som også skaffa seg switch nå, og hun er 30+ 😉 Hva jenter på 9 år liker vet jeg ikke, men gutt 8 år har eller ønsker seg: zelda, minecraft, minecraft dungeons, super smash bros, flere Pokémon-spill, super mario maker, mario kart 8 deluxe, super mario oddesy og helt sikkert en haug til som jeg ikke vet om. Personlig kunne jeg tenkt meg donkey kong 😎 Anonymkode: 7b11f...cb0 Disse liker min gutt på 9 også, med unntak av Mario kart, det synes han er kjedelig. I tillegg spiller han Super mario 3d all stars, Hyrule warriors og Nintendo labo. Anonymkode: 4e451...364
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #11 Skrevet 3. januar 2021 Tusen takk for alle gode tips. Vi skal sjekke ut alle sammen, så finner vi nok noe som passer 😊 Anonymkode: e8c89...6a0
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #12 Skrevet 3. januar 2021 Mario Kart og Animal Crossing er favorittene her! Anonymkode: 1e848...3e2
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #13 Skrevet 3. januar 2021 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Mario Kart og Animal Crossing er favorittene her! Anonymkode: 1e848...3e2 Animal crossing har jeg tenkt at kan være noe ja. Er det lett å skjønne hva man skal gjøre, eller bør man kunne litt engelsk? Anonymkode: e8c89...6a0
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #14 Skrevet 3. januar 2021 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Animal crossing har jeg tenkt at kan være noe ja. Er det lett å skjønne hva man skal gjøre, eller bør man kunne litt engelsk? Anonymkode: e8c89...6a0 Snakker vi ikke 9 åring? De kan den engelsken de trenger for å spille altså... Anonymkode: 83f7b...71b
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2021 #15 Skrevet 4. januar 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Animal crossing har jeg tenkt at kan være noe ja. Er det lett å skjønne hva man skal gjøre, eller bør man kunne litt engelsk? Anonymkode: e8c89...6a0 10-åringen her skjønner det meste, men vi hjelper til med å oversette noe av det. Det går uansett fint å spille selv om man ikke forstår alt man skal gjøre med en gang. Jeg har også blitt hekta 😅 Anonymkode: 1e848...3e2
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2021 #16 Skrevet 4. januar 2021 Animal crossing anbefales her og. Det er engelsk, men ikke veldig vanskelig engelsk, og det lille hun må skjønne ka man jo evt hjelpe til med. Og en ypperlig mulighet for å lære for det er snakk om å lese engelsk, de snakker ikke engelsk. Anonymkode: e17e6...dd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå