Gå til innhold

Familien Nyhus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe skjer. Det har vært merkelig stille fra denne kanalen i et par dager nå. 

Anonymkode: 76848...c68

Fortsetter under...

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Har du vurdert å skaffe deg en litt sunnere hobby enn å stalke og ha helt hang ups på en familie du ikke en gang kjenner? Jeg kan anbefale lesing, strikking, baking el. i stedet.

Anonymkode: 60181...9fe

Skrevet

Har du vurdert å skaffe deg en litt sunnere hobby enn å stalke og ha helt hang ups på en familie du ikke en gang kjenner? Jeg kan anbefale lesing, strikking, baking el. i stedet.

Har du vurdert å skaffe deg en sunnere hobby enn å kommentere nedsettende til folk her inne i tråden?  Du burde prøve jogging, det vil gjøre deg psykisk godt.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Har du vurdert å skaffe deg en sunnere hobby enn å kommentere nedsettende til folk her inne i tråden?  Du burde prøve jogging, det vil gjøre deg psykisk godt.

Jeg jogger allerede 😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Har du ikke hørt det? Det er jo skikkelig krise der nå. Stakkars fruen i huset, hun har jammen ikke hatt det lett. 

Anonymkode: 6d8a6...739

Skrevet

Hvem er denne familien alle snakker om? Er det noe en på 40 år bør vite? 

Anonymkode: cc8bc...e6c

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg aner ikke, men jeg kan ikke unngå å bli fascinert av HI sin ekstreme interesse for en vilt fremmed familie. Men nå er jeg også 40 år og har aldri vært interessert i verken reality-tv eller kjendiser (inkludert bloggere, de på insta osv). Det nærmeste jeg kommer usunne interesser i den retningen er DB, som jeg egentlig bare burde kutte ut 😅

Skrevet

Trur det må være den ene familien som var med i siste sesong av Bloggerne. Sørlendinger med mange barn. 

Skrevet
Kathrine. skrev (5 minutter siden):

Trur det må være den ene familien som var med i siste sesong av Bloggerne. Sørlendinger med mange barn. 

Da er jeg for gammel. Ser ikke på slike programmer, slike programmer er for unge jenter.

Skrevet
Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Da er jeg for gammel. Ser ikke på slike programmer, slike programmer er for unge jenter.

Og meg 😂🤭 (dame 43)

Skrevet

Men det skal seies. Interessen min strekker seg ikkje lengre enn tv-serien. Aldri googlet de eller søkt de opp på blogg, Instagram eller snapchat. 😆

Skrevet
Kathrine. skrev (1 minutt siden):

Og meg 😂🤭 (dame 43)

Er nok litt sofistikert enn deg da... 

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Er nok litt sofistikert enn deg da... 

Sannsynligvis 😉

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Har du ikke hørt det? Det er jo skikkelig krise der nå. Stakkars fruen i huset, hun har jammen ikke hatt det lett. 

Anonymkode: 6d8a6...739

Hørt hva? Nei jeg har ikke hørt noe om en krise. Forteller du?

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Men å henge her inne synes du er for eldre damer med høy intelligens? 

Jeg er 42 og ser på bloggerne. Har ikke noe behov for å rakke ned på andres tv vaner. For det er det du gjør. 

Anonymkode: 6666a...aa3

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Tar du alt ut ifra alder? Tåpelig. Vi er alle forskjellige, med tanker og levesett. Ung eller gammel, det vil alltid være noen som følger med på disse. Til og med en 70 åring kan ha interesse med å følge denne familien. Til å være 40 år, som virker til å være.viktig for deg å få fram, så virker du ikke særlig moden i måten du tenker på. Alle er ikke som deg. 

Skrevet

Noen som vet hva som har skjedd med anklagene om at de har kjøpt seg følgene på insta da? De har jo en stor del av sine følgene fra Kairo og Istanbul visstnok. I såfall lever de vel på en kombinasjon av løgn og livsbedrag.

Anonymkode: cda7e...178

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...