Gå til innhold

Hvilken veske ville du investert i?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Altså hvem gjør det? Hvem vil ha ei veske i mange år, og ikke minst, hvem i alle dager vil ha ei brukt veske?? 🤢

Anonymkode: 9b199...dd7

🤦‍♀️

Anonymkode: 87da5...bb1

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Altså hvem gjør det? Hvem vil ha ei veske i mange år, og ikke minst, hvem i alle dager vil ha ei brukt veske?? 🤢

Jeg har to brukte Mulberry, begge er nydelige og i meget god stand. 

mamma til adhd gutt<3 skrev (6 minutter siden):

Jeg vil det i alle fall! Jeg har arvet flere nydelige vesker. Min fineste er en eldgammel veske kjøpt i Paris på 60 tallet. Vintage. Jeg drømmer om en vintage Chanel veske. 

Hvis du allerede har flere nydelige vesker tremger du jo ikke ønske deg fler? Hvis de er så klasdiske og tidløse er det jo bare å fortsette å bruke dem du har.

Anonymkode: d7648...f66

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Å du milde himmel.

Anonymkode: 3f4c6...904

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hvis du allerede har flere nydelige vesker tremger du jo ikke ønske deg fler? Hvis de er så klasdiske og tidløse er det jo bare å fortsette å bruke dem du har.

Du vet det er lov å ha flere vesker? Jeg har til ulikt behov og til ulike anledninger. Liker også å bytte litt etter sesong, vær osv. 

Annonse

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Hvem som vil ha en veske i mange år?

Alle som er opptatt av kvalitet og miljø?

Endret av *Miss Marple*
frk Nilsen skrev (1 minutt siden):

Du vet det er lov å ha flere vesker? Jeg har til ulikt behov og til ulike anledninger. Liker også å bytte litt etter sesong, vær osv. 

Hun har allerede flere vesker. 

Hvor sjeldent kan man forsvare å bruke en veske som skal være en investering?

*Miss Marple* skrev (5 minutter siden):

Hvem som vil ha en veske i mange år?

Alle som er opptatt av kvalitet og miljø?

De som er opptatt av kvalitet og miljø klarer seg uten 20 vesker i skapet, uahengi av hvem som kjøpte dem først.

Hvor sjeldent man vil. Det er glede i å ha den, eie den, se på den, - deg er nydelig.

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hvor sjeldent man vil. Det er glede i å ha den, eie den, se på den, - deg er nydelig.

Og det kaller du en investering? Den eiegleden blir nok mindre med årene. For mange er shoppinggleden den største.

Jeg har egentlig ikke noe mot at folk skaffer seg pene ting. De må bare innse at det er et personlig forbruk og ikke en investering som de selv eller barna vil få glede av i fremtiden.

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Og det kaller du en investering? Den eiegleden blir nok mindre med årene. For mange er shoppinggleden den største.

Jeg har egentlig ikke noe mot at folk skaffer seg pene ting. De må bare innse at det er et personlig forbruk og ikke en investering som de selv eller barna vil få glede av i fremtiden.

Mist i blink!

"Kjøp deg lykkelig!"

Anonymkode: e8161...2cf

Annonse

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Jeg har mange men jeg ønsker meg en til. Brukt vel og merke. Godt for miljøet. Ikke kjøpt en eneste dyr veske selv. Jeg elsker de jeg har. Fulle av minner 

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Spørsmålet var hvem som ønsker å bruke en veske i flere år. Det var det jeg svarte på. 

Hvor mange vesker andre føler for å ha er ikke noe som engasjerer meg. Men jeg selv kjøper gjerne færre med god kvalitet enn en haug fra HM som må byttes ut etter kort tid. 

3 hours ago, Anonym bruker said:

Hvis du skulle lagt godt med penger 💰 i en vakker og/eller anvendelig veske som også er en investering, en veske for generasjoner, hvilken ville du valgt?

gucci

Anonymkode: 173a3...5b4

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Hvorfor må de innse noe som helst?

mamma til adhd gutt<3 skrev (2 timer siden):

Kvinner som kaller andre kvinner for idioter kun fordi de lever et annet liv enn seg selv og tar andre valg enn de selv gjør er svært lite interessante. Til hi : jeg har ikke mange dyre vesker men ønsker meg til en vintage Chanel ♥️

«Lever et annet liv»? Lever man nødvendigvis så ulike liv bare fordi en kjøper dyre vesker og den andre ikke gjør det? 

Anonymkode: 2ffdb...e9c

«Lever et annet liv»? Lever man nødvendigvis så ulike liv bare fordi en kjøper dyre vesker og den andre ikke gjør det? 

Anonymkode: 2ffdb...e9c

Kunne også skrevet "prioriterer annerledes" 

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden):

Jeg vil det i alle fall! Jeg har arvet flere nydelige vesker. Min fineste er en eldgammel veske kjøpt i Paris på 60 tallet. Vintage. Jeg drømmer om en vintage Chanel veske. 

Æsj, finnes jo ikke mer skitne ting enn en håndveske. Skikkelig nasty er det. Men alt for litt status og fasade👍😳

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Syns dere virkelig det er greit å bruke flere hundre tusen på en VESKE? jeg blir kvalm! Folk har for mye penger. Folk sulter og andre kjøper vesker til flere hundre tusen. 

Anonymkode: d08e5...01e

Jeg synes det i grunn er greit at folk bruker pengene sine på det de ønsker å bruke dem på. Så lenge de holder seg innenfor lovverket vel og merke. 

mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå):

Jeg synes det i grunn er greit at folk bruker pengene sine på det de ønsker å bruke dem på. Så lenge de holder seg innenfor lovverket vel og merke. 

Alt som er lov er ikke lurt... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...