Gå til innhold

Hva vil du anbefale å ha på et tapasbord for 6 personer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Godt brød, gjerne masse fucaccia.

Jeg er ikke så glad i tapas, så jeg vil gjerne ha noe "vanlig" mat på bordet. Karbonader med løk, pai, pizzasnurrer e.l.

Anonymkode: b1f84...7b4

Hvorfor svarer du når du ikke liker tapas egentlig? Det er koldtbord du vil ha. 

Vi skal ha tapas i morgen. Blir saltbakte poteter med Mojo saus. Alioli. Bacondadler. Spicy kjøttboller med tomatsaus. Foccachia. Spekeskinker. Manchego. Honningglasert brie. Kyllingklubber. Grønn salat. Brokkolisalat. Reker.

Anonymkode: 61770...8ae

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Vi skal ha tapas i morgen. Blir saltbakte poteter med Mojo saus. Alioli. Bacondadler. Spicy kjøttboller med tomatsaus. Foccachia. Spekeskinker. Manchego. Honningglasert brie. Kyllingklubber. Grønn salat. Brokkolisalat. Reker.

Mojosaus er knallgodt! Hadde helt glemt det, takk for påminnelsen :) Kan spise det sammen saltbakte poteter, godt brød og aioli - trenger egentlig ikke mer (og et glass god rødvin)

frk Nilsen skrev (3 minutter siden):

Mojosaus er knallgodt! Hadde helt glemt det, takk for påminnelsen :) Kan spise det sammen saltbakte poteter, godt brød og aioli - trenger egentlig ikke mer (og et glass god rødvin)

Helt enig. Lagde sausen igår og da kom det fra samboeren "oi nå lukter det tapas her" Mulig det var de to hvitløkene jeg hadde most han mente 😁

Annonse

frk Nilsen skrev (5 timer siden):

Saltbakte poteter, chiliaioli, godt brød, kjøttboller, gode oster og marmelade, chorizo (stekt), sesampanert kyllingfilet i strimler, marinerte oliven, tomatsalat, asparges. 

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Signerer begge ovenfor, og kommer gjerne på middag 😁 Elsker tapas!

Et lite tillegg fra min side er pimientos de padrón og bakt chevre med honning og valnøtter. 

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Pimientos padrón ❤️ men hvilken paprika/pimientos bruker du? Finner ikke riktig type her i Norge. 

En Meny i nærheten av der jeg bor har små grønne paprika, og det blir nesten like godt som de man får i Spania. Mulig noen innvandrerbutikker også har dem, eller om din lokale butikk kan ta inn noen pakker. 

Kira skrev (1 time siden):

Signerer begge ovenfor, og kommer gjerne på middag 😁 Elsker tapas!

Et lite tillegg fra min side er pimientos de padrón og bakt chevre med honning og valnøtter. 

Kommer du skal du få det også ;) Elsker padróns

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...