Gå til innhold

Håper alle på color magic blir smitta!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hva er det som gjør at det er såååååå viktig å reise på heisatur i en pandemi. Herregud egoister!!

Anonymkode: db734...ac2

At de ikke burde reist nå er en ting men du håper de får corona?? Jøss

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Hva er det som gjør at det er såååååå viktig å reise på heisatur i en pandemi. Herregud egoister!!

Ja, typisk norsk. Hadde kost meg litt, ja, men du må tenke på alle de andre også som ikke reiser. 

Anonymkode: 94816...8e3

Annonse

On 12/28/2020 at 4:19 PM, Anonym bruker said:

Helt enig at det er veldig Egoistisk,men håper ikke de får Korona for det, det unner jeg ingen, hadde det i mars og ennå ikke i full jobb engang, jobber bare 50%, orker ikke mer. Ønsker ikke det for min verste fiende engang

Anonymkode: 80a4e...408

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Helt enig at det er veldig Egoistisk,men håper ikke de får Korona for det, det unner jeg ingen, hadde det i mars og ennå ikke i full jobb engang, jobber bare 50%, orker ikke mer. Ønsker ikke det for min verste fiende engang

Anonymkode: 80a4e...408

Ikke en gang ABB?

Anonymkode: b9238...5ec

Er det virkelig ingen som har en formening om dette som har satt seg inn i saken. Det er mye større sjanse for å bli smittet av korona på hvilket som helst kjøpesenter i Norge enn på Kiel båten. Ingen er i land i Kiel. Det er vakter over alt der det er fare for at folk kan stå for nærme hverandre, munnbind påbud og puljevis ved av og påstigning til båten. Feber måling ved påstigning, avstandsfokus og trygghet under hele turen. Jeg regner med at mange av de som jobber på denne båten er glad for å ha en jobb og gå til og jeg er glad jeg tok meg denne førjulsturen med god mat og avslapning.

Anonymkode: 68151...0ae

Nepeskrell, det var ansatte som er smittet. 4 kokkelærlinger om du absolutt trenger å vite! Her hvor jeg bor er det jallahuer og religiøse møter som står for smitten, ikke noen som reiser med Kielbåten.

Anonymkode: ff20a...8c4

Color Line har jobbet kjempebra med smittevern og har mye pga det, kunnet fortsette å holde hundrevis av folk i jobb (selv om de seiler med tap).

Du fremstår bare som litt mindre begavet når du skriver slikt tull.

Anonymkode: 5b18f...bab

Annonse

• Opprett ny...