Anonym bruker Skrevet 28. desember 2020 #1 Skrevet 28. desember 2020 Noen som har gjort det? Hvor mye betalte dere? Tror fjærer osv er i orden, så trenger bare nytt trekk. Anonymkode: ff494...b38
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2020 #2 Skrevet 28. desember 2020 Hvorfor kjøper du retro lenestol hvis du vil trekke den om da? Vil du ha en som ser ny ut kjøper du vel ikke en som ser gammel ut? Anonymkode: 7bbe8...b5c
sug lut Skrevet 28. desember 2020 #3 Skrevet 28. desember 2020 Jeg vet ikke hvor mye du må regne med å betale i dag, men den gang jeg undersøkte var det virkelig det hvite ut av øyet. Men hva med å skaffe deg en ny hobby og gå på kurs for møbeltrekking? Det kunne vært et kult nyttårsprosjekt.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2020 #4 Skrevet 28. desember 2020 Det kommer helt an på både stoffvalg og hvilken stol det er. Et godt møbelstoff passerer gjerne 1000 kr pr m . Og noen skal jo ha betalt noen timer for jobben, også. Legg ut bilde så kan du få råd. Anonymkode: 1eb60...c97
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2020 #5 Skrevet 28. desember 2020 Anonym bruker skrev (52 minutter siden): Hvorfor kjøper du retro lenestol hvis du vil trekke den om da? Vil du ha en som ser ny ut kjøper du vel ikke en som ser gammel ut? Anonymkode: 7bbe8...b5c Jeg ønsker å trekke om i et ullstoff slik at den ser original ut. Jeg vil ikke ha et nedslitt trekk som lukter død bestemor! Dessuten likte jeg formen og jeg syns den er god å sitte i. Bedre en de moderne. Anonymkode: ff494...b38
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2020 #6 Skrevet 28. desember 2020 54 minutes ago, Anonym bruker said: Hvorfor kjøper du retro lenestol hvis du vil trekke den om da? Vil du ha en som ser ny ut kjøper du vel ikke en som ser gammel ut? Anonymkode: 7bbe8...b5c Stoler kan ha god design og godt treverk, men være utslitt i stoffet. Det er da bedre å ta vare på ting enn å kjøpe nytt. Jeg har trukket en slik syol selv, det gikk greit. Jeg kjøpte ikke møbelstoff, men et solid stoff fra marimekko Anonymkode: acedc...e36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå