Gå til innhold

Hotell med badeland/basseng for barn på Østlandet. Tips?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bardøla på Geilo. 
ikke badeland som på Vestlia men basseng og lite lekeland :) for og ikke snakke om maten på Sofias 😍😍😍

bardøla er eldre og mye koseligere 

Anonymkode: 52a2e...00a

Annonse

6 hours ago, Anonym bruker said:

Noen råd,har sett på det i Sarpsborg med badeland og det koster 3300kr omk frokost og middag for en voksen og 4 barn. 

Anonymkode: 519ba...bf2

men er verdt det :)

Anonymkode: 35cc1...f7b

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Noen råd,har sett på det i Sarpsborg med badeland og det koster 3300kr omk frokost og middag for en voksen og 4 barn. 

Anonymkode: 519ba...bf2

Det er jo faktisk ikke dyrt.. middag for  5 og frokost for 5 det er inkludert inngang til bade og lekeland? 
det er mye penger det er jeg enig i men det er ikke dyrt for 5 personer. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du har jo spa-hotellene også (for eksempel Son spa). Bare husk å sjekke tilgangen for barn først. 

Anonymkode: 188eb...8ac

Det går an å ha med barn på Son, men det er ikke akkurat lagt opp til det. 

Jeg tror jeg ville valgt et mer barnevennlig sted. 

Jeg ble skuffet over det I Sarpsborg. Lite badeland og fort kjedelig. Fordelen er insperia på andre siden av veien for variasjon. Pers hotell er mye finere og badelandet mye morsommere. 

Anonymkode: 63c59...5cf

Annonse

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Er det ikke i Langesund sebratrusemannen opererer?

Anonymkode: 188eb...8ac

Sebratruse og Langesund var det første som slo meg da jeg så overskriften 😂

Anonymkode: 765a1...7b1

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Jeg ble skuffet over det I Sarpsborg. Lite badeland og fort kjedelig. Fordelen er insperia på andre siden av veien for variasjon. Pers hotell er mye finere og badelandet mye morsommere. 

Var det du som var  Skuffet eller barna?  Ja det er lite men hvor mye trenger man? 
Lekeland, minigolf,  mini klatrepark,  og underholdning  under maten? 

10 hours ago, Anonym bruker said:

100% uenig der, heller mer pers hotell so var kjipt, mye mer og gjøre i sarpsborg,men enig at badelandet var lite,men mine unger var veldig fornøyde, så var det både lekeland, inspira, mini golf, man kan leie bane for fotball og innebandy

Pers hotel var en gedigen nedtur da vi var på norgesferie i sommer. Slitent hotell og et basseng som hadde sin storhetstid på starten av 80 tallet. Maten var samlebånd. Skal ikke tilbake dit.

Anonymkode: 3a9dc...20a

3 minutes ago, Anonym bruker said:

Pers hotel var en gedigen nedtur da vi var på norgesferie i sommer. Slitent hotell og et basseng som hadde sin storhetstid på starten av 80 tallet. Maten var samlebånd. Skal ikke tilbake dit.

Anonymkode: 3a9dc...20a

så enig

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Var det du som var  Skuffet eller barna?  Ja det er lite men hvor mye trenger man? 
Lekeland, minigolf,  mini klatrepark,  og underholdning  under maten? 

Både og. Barna opplevde badelandet kjedelig og lite. Lekelandet likte de bedre. Insperia er veldig populært. Nå er vi vant med større badeland og lekeland hvilket sikkert ikke hjalp på. 

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Pers på Gol. Scandic Hafjell. Lillehammer hotell. Radisson i Trysil. 

Anonymkode: 649bc...2db

Om ikke badeland på pers har pussa opp de siste to årene, så er det helt elendig der. Har forfalt veldig. Kaldt vann og generelt dårlig. 

Anonymkode: 40cbd...617

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...