Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Min mor hadde invitert meg og barna, og broren min med kone og barn på middag i morgen. Vi hadde blitt 8 gjester så det er innafor reglene. Men så sier de at de vil ikke komme. Redd for smitte. Så nå må min mor stelle i stand 2 middager. Vi skal i morgen og bror med familien på Mandag. Jeg skjønner at de er skeptiske, men vi hadde jo holdt avstand. Flere som ikke vil treffe familien?

Anonymkode: 55a7f...f67

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144412254-vil-ikke-m%C3%B8te-oss/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Min mor hadde invitert meg og barna, og broren min med kone og barn på middag i morgen. Vi hadde blitt 8 gjester så det er innafor reglene. Men så sier de at de vil ikke komme. Redd for smitte. Så nå må min mor stelle i stand 2 middager. Vi skal i morgen og bror med familien på Mandag. Jeg skjønner at de er skeptiske, men vi hadde jo holdt avstand. Flere som ikke vil treffe familien?

Anonymkode: 55a7f...f67

Tull å si at de ikke vil se familien sin. At de tar smittevern på alvor er jo bare bra. 

Vi har gjort det samme selv. Skulle vært sammen med svigers og svoger med familie. Men vi har delt oss på to dager. 

Anonymkode: a1623...e23

Det er jo bare tull det du sier. Alle vettuge mennesker holder avstand i år. Å dele opp antall er jo en viktig bestanddel i det, det har jo ikke med en personlig motvilje å gjøre! Leter du ofte etter ondsinnet motiver?

Anonymkode: 17a12...dfb

Annonse

Hadde barna klart å holde avstand, da?

Vi har barn i en alder hvor de ikke klarer å beregne hvor lang en meter er, og er impulsive nok til å glemme det tross de beste intensjoner. Så da må vi egentlig regne med at avstandskravet ryker uansett, og vurdere hvor mange nærkontakter vi skal ha ut ifra det. Kan det være slike hensyn din bror og de har tatt også?

• Opprett ny...