Anonym bruker Skrevet 25. desember 2020 #3 Skrevet 25. desember 2020 Er det ikke slik at yrker som krever autorisasjon er proffesjon, som helsepersonell, jurister, psykologer og visse ingeniører? Anonymkode: 94fef...d27
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2020 #5 Skrevet 25. desember 2020 Hi her. Jeg fant svar på høyskolens hjemmeside, bhglærer er et profesjonsyrke. Anonymkode: c4280...790
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2020 #6 Skrevet 25. desember 2020 Ikke akkurat det jeg tenker nå når jeg hører/leser ordet profesjon. Men definisjonen kan være noe annet. Mastergrad i psykologi = ikke profesjon i mine øyne. Mens psykolog er det. Barnehagelærer er vel og bra. Men ingen profesjon. Anonymkode: 255ab...fb5
Syngensang Skrevet 25. desember 2020 #7 Skrevet 25. desember 2020 https://no.m.wikipedia.org/wiki/Profesjon
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2020 #8 Skrevet 25. desember 2020 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Ikke akkurat det jeg tenker nå når jeg hører/leser ordet profesjon. Men definisjonen kan være noe annet. Mastergrad i psykologi = ikke profesjon i mine øyne. Mens psykolog er det. Barnehagelærer er vel og bra. Men ingen profesjon. Anonymkode: 255ab...fb5 Joda, det er et profesjonsyrke Anonymkode: 1903f...cfb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå