Gå til innhold

Noen som jobber som sykepleier eller innen helse som kan forklare for meg?

Anbefalte innlegg

Jeg forstår ikke logikken. Er det det at mennesker med mer penger er mer verdifulle i form av at de har samlet til seg en del penger, enn andre som bare har en vanlig jobb er? Er det viktigere at folk som eier helsebedrifter vaksineres enn at de som jobber med pasienter blir vaksinert? Hvorfor?

217348451_standfordhospitalprotests.thumb.jpg.1835946224ca7932fd2db7788d482519.jpg

https://www.nytimes.com/video/us/100000007512482/protest-vaccine-plan-stanford-medical-center.html

https://www.nbcbayarea.com/news/local/race-for-a-vaccine/group-of-stanford-medical-residents-protest-vaccination-order/2427372/

Anonymkode: 5b51a...c76

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Jeg er sykepleier, men hvorfor tenker du at jeg skal kunne gi en vettug forklaring på det der? 

Anonymkode: a7e0f...9d8

Samme lurte jeg på, jeg er også sykepleier men har ikke peiling og skjønner ikke hvorfor jeg skulle ha peiling, heller.

Anonymkode: c90a6...a7c

Jeg er ikke sykepmeier men det er ganske normalt at det er et større problem å miste en dyktig admiistrator i en bedrift enn en arbeider. Sykepmeiere er viktige, men de er mange som kan den samme jobben. 

Anonymkode: dba59...862

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Jeg er ikke sykepmeier men det er ganske normalt at det er et større problem å miste en dyktig admiistrator i en bedrift enn en arbeider. Sykepmeiere er viktige, men de er mange som kan den samme jobben. 

Anonymkode: dba59...862

Så det er vanskeligere å erstatte en dyktig administrator enn en dyktig sykepleier? Det er derfor sykepleierne kan oversees når det gjelder vaksine, i mens de som sitter hjemme og jobber hjemmefra får vaksinen? For under en pandemi er det lett å erstatte en dyktig sykepleier?

Anonym bruker skrev (På 23.12.2020 den 22.16):

Jeg er sykepleier, men hvorfor tenker du at jeg skal kunne gi en vettug forklaring på det der?