Anonym bruker Skrevet 22. desember 2020 #1 Skrevet 22. desember 2020 Hei. Vurderer å skaffe meg elsykkel til våren og det så mange å velge mellom. Hvilken el sykkel har du og hvor fornøyd er du? Pris? Vil ha en som har batteri som holder «hele» dagen og som kjører min 25km i timen. Helst en som ikke må på service ofte eller som det er mye problemer med. Anonymkode: d5593...4f7
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2020 #2 Skrevet 22. desember 2020 https://www.xxl.no/ghost-hyb-square-trekking-b1-8-20-elsykkel-hybrid-dame-gra/p/1176591_1_style jeg har denne. Er kjempefornøyd. Jeg sykler frem og tilbake til jobb. Ca 20 min hver vei. Bruker den kanskje i ti dager før jeg lader. Kjøpte den i vår og har brukt den kjempemye! Har ikke hatt noen problemer med den. Har sett så mange nye plasser, jeg finner stadig nye turer å sykle. Vi har kjøpt sykkelstativ til bilen og kjører til nye plasser vi kan utforske fra sykkelsetet😃 elsykkel anbefales virkelig! xxl har gratis servise på sykkelen en gang i året. Anonymkode: 05a65...515
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2020 #3 Skrevet 22. desember 2020 Denne ❤️ https://www.sykkelpikene.no/electra/121194/electra-path-go-elsykkel-2021-mod-5i-bosch-olive Anonymkode: 53d68...f72
Superdolly Skrevet 22. desember 2020 #4 Skrevet 22. desember 2020 I følge regelverket skal motoren kutte når du kommer opp i 25 km/t, så hvis du skal kjøre fortere må du tråkke selv. Sånn ellers vil jeg anbefale deg å finne ut hva du vil ha. Velger du en sykkel med rotasjonssensor drar motoren så lenge pedalene går. Du trenger ikke tråkke med noe særlig kraft. Velger du momentsensor drar motoren mer jo hardere du tråkker. Du må altså jobbe litt mer for hjelpen. Når det gjelder batterikapasitet går det på kjørelengde, ikke tid. Så hvor lenge batteriet varer kommer an på hvor langt du sykler og hvor mye hjelp du får av motoren. På min kan du velge å sette motoren av, på 1, 2 eller 3 der 3 gir mye hjelp mens 1 gir veldig lite. Jeg har en Diamant, husker ikke modellen akkurat i farta.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2020 #5 Skrevet 22. desember 2020 Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Hei. Vurderer å skaffe meg elsykkel til våren og det så mange å velge mellom. Hvilken el sykkel har du og hvor fornøyd er du? Pris? Vil ha en som har batteri som holder «hele» dagen og som kjører min 25km i timen. Helst en som ikke må på service ofte eller som det er mye problemer med. Anonymkode: d5593...4f7 Jeg har også denne. Sykler til og fra jobb, 60 minutter hver vei. Jeg er fornøyd. Anonymkode: 2f9b8...971
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2020 #6 Skrevet 22. desember 2020 Det er vanskelig å få tak i elsykler nå, det produseres og sendes ikke fra Kina og det har blitt solgt flere enn vanlig pga korona. Så bransjebutikkene er gjerne tomme, og de store butikkene som xxl har bare noen modeller igjen. Vær obs på det nå, at modellene selgerne vil ha deg til å kjøpe nå kan være det ingen andre ville ha i sommer og høst Anonymkode: 2ecc1...209
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2020 #7 Skrevet 22. desember 2020 Har denne https://sportnorge.no/product/103794 Veldig fornøyd! Ler når jeg sykler for det er så gøy! Flyr oppover bakkene. 🙂 Anonymkode: 665b9...e62
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2020 #8 Skrevet 22. desember 2020 Sjekk størrelsen på batteriet før du kjøper https://elbil.no/info-elsykkel/info-om-elsykkel/rekkevidde-elsykkel/ Anonymkode: 665b9...e62
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2020 #9 Skrevet 23. desember 2020 Anonym bruker skrev (12 timer siden): https://www.xxl.no/ghost-hyb-square-trekking-b1-8-20-elsykkel-hybrid-dame-gra/p/1176591_1_style jeg har denne. Er kjempefornøyd. Jeg sykler frem og tilbake til jobb. Ca 20 min hver vei. Bruker den kanskje i ti dager før jeg lader. Kjøpte den i vår og har brukt den kjempemye! Har ikke hatt noen problemer med den. Har sett så mange nye plasser, jeg finner stadig nye turer å sykle. Vi har kjøpt sykkelstativ til bilen og kjører til nye plasser vi kan utforske fra sykkelsetet😃 elsykkel anbefales virkelig! xxl har gratis servise på sykkelen en gang i året. Anonymkode: 05a65...515 Takk for svar Den ser bra ut. Er det mulig å ta av batteriet for lading? Det er mye tyverier av elsykkeler så vil helst ha en som man kan ta av batteriet dersom man forlater sykkelen. Anonymkode: d5593...4f7
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2020 #10 Skrevet 23. desember 2020 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Takk for svar Den ser bra ut. Er det mulig å ta av batteriet for lading? Det er mye tyverier av elsykkeler så vil helst ha en som man kan ta av batteriet dersom man forlater sykkelen. Anonymkode: d5593...4f7 Ja du kan ta av batteriet, det er låst fast i sykkelen. Du kan velge om du vil lade med batteriet festet i sykkelen eller du kan ta batteriet med inn og lade det det. Displayet kan også tas av, det tar jeg alltid med meg inn dersom jeg låsen sykkelen utenfor butikken. Anonymkode: 05a65...515
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå