Anonym bruker Skrevet 22. desember 2020 #26 Skrevet 22. desember 2020 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Gjør det slik du føler er best. Tenker at det er helt greit at du ikke sender med gaver, om du vet de ikke kommer tilbake og far ikke klarer å holde styr på hvem og hvor. Mange har hver sin julaften. Altså de pakker opp gaver 2 steder. Ofte fordi man ikke kan samarbeide eller man ønsker en feiring selv om man ikke har julaften sammen. Og det er helt greit. Anonymkode: b4eb3...9fe Tenker er litt kjipt for barnet mitt som bare er annen vær helg hos pappaen sin skal ta med alle gavene jeg og min familie har kjøpt liggende der. Pluss tror ikke far eller hans familie kanskje syntes det hadde vært så stas å se barnet åpne mine og typen min sine gaver der heh. Og en av gavene er jo en sånn elektrisk bil som mine foreldre har kjøpt henne så denne dyre gaven hadde vært ganske leit og skulle ha blitt åpnet hos far og ligget der og ikke sett hennes glede også med og bruke den. Pluss jeg vil også oppleve gleden av barnet mitt som åpner av meg og min familie sine gaver i «lillejulaften» jul er bare en gang ja som de fleste mente her, men siden det bare er en gang koffer ikke ha en liten feiring den 25? og ha sine egne tradisjoner, og tror fleste barn elsker og få gaver 2 dager Anonymkode: 3e0ae...bad
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2020 #27 Skrevet 22. desember 2020 Trist med barn som er enten hjemme hos mor eller hjemme hos far. Aldri bare hjemme hos seg selv. Anonymkode: 581cc...f84
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 22. desember 2020 #28 Skrevet 22. desember 2020 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Trist med barn som er enten hjemme hos mor eller hjemme hos far. Aldri bare hjemme hos seg selv. Anonymkode: 581cc...f84 Barn som har to hjem bor selvsagt to steder. De har sånn sett to hjem. Man skriver for enkelthets skyld hos far og mor
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2020 #29 Skrevet 22. desember 2020 mamma til adhd gutt<3 skrev (5 minutter siden): Barn som har to hjem bor selvsagt to steder. De har sånn sett to hjem. Man skriver for enkelthets skyld hos far og mor Og vennene spør om de er hos mor eller hos far. Trist Anonymkode: 581cc...f84
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 22. desember 2020 #30 Skrevet 22. desember 2020 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Og vennene spør om de er hos mor eller hos far. Trist Anonymkode: 581cc...f84 Hva hadde vært riktig at å si da? Alle ungene her sier da "mamma uke" og "pappauke"
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2020 #31 Skrevet 22. desember 2020 Vi sender ikke med gaver noen veier. Julaften feirer de hos oss annenhvert år. Hos faren så er de på julekiddag 1juledag hos farmor når de er hos meg julaften, da åpner de gavene fra den siden da. I år så tar de det i romjula i bursdagen til faren siden de ikke skal ha julemiddag i år. Når de er hos faren julaften pleier vi å ha en kosedag når vi er samlet hjemme igjen (når jeg hadde samboer som også hadde barn, så tok vi den første dagen alle sammen var hjemme siden mine er hos meg 100% og kun er på besøk hos. Faren har samvær under oppsyn) Da ser vi julefilm, går i pysjen, åpner gaver, spiser middag som alle som har lyst på (om deg er taco eller julemat er det samme, bare det er noe alle vil ha) Denne dagen syns ungene har vært den beste, for de koser og nyter dagen. Ingen som stresser, husker skal ikke være strøkent osv. Mine unger syns også det er veldig styrete hos faren for der er de veldig mange julaften og de åpner en og en gave og alle MÅ se hva alle andre får. Ikke lov å se på sine egene gaver og enda værre å leke med gavene sine. Så når de har åpnet en så blir de mast på å hente en ny under treet og gi til neste. Så mulig det er derfor de liker kosedagen vår så godt, for da har de tid og mulighet til å leke, se og kose seg med gavene. Hos oss så er det ikke mas om å åpne gaver, får de ett akebreett og vil prøve det med en gang så får de lov. Gavene forsvinner ingen steder og om de er pakket opp før sju eller om klokka blir to er det samme for oss. Anonymkode: 75764...466
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2020 #32 Skrevet 23. desember 2020 ja det gjør vi og vi sambeider ikke i det hele tatt. vi er ikke venner engang, foreldrene våre levere barna frem og tilbake, så min far har levert alle gavene til far og hvis de er hos meg levere farfaren hit Anonymkode: d7116...d12
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2020 #33 Skrevet 23. desember 2020 Min 10 åring har aldri tatt med seg gaver til far når han feirer jul der, og ikke tas det med gaver fra far til oss. Men vi kjører ikke "Julaften" før julaften. Kun en hyggelig kveld hvor han får pakke opp etter middag. Egentlig ikke noe stress og det fungerer fint sånn. Det er mulig at om jeg hadde bedre samarbeid med far at vi hadde gjort det sånn, men siden han bor her fast og kun er hos far annenhver helg og ingenting som havner der blir tatt med tilbake, så er det lettere å dele det opp slik. Anonymkode: b238f...4c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå