Gå til innhold

Tror dere vi kan reise til utlandet som normalt til sommeren?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, tror nok det fortsatt er noen begrensninger og restriksjoner til sommeren. Men tror det har åpnet opp mer enn nå. Og det kan være at vi kan reise utenlands til sommeren, ihvertfall til enkelte land. 

Anonymkode: f1839...1c2

Jeg tror og håper det. Jeg tror dog vi må regne med restriksjoner i form av å holde avstand og sprite hender. Det at vaksinen rulles ut likt i Europa gjør nok sitt til at vi er mer mot det normale til sommeren. Utenfor Europa er jeg usikker 

Annonse

Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Håper det. Jobber i luftfart, og det er helt krise. Virkelig. 

Anonymkode: 0fcbf...f8a

Huff! Håper på snarlig bedring for bransjen ♥️

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Følger du med på nyhetene? Så nei..

Anonymkode: e20e7...06f

Hvis man følger med i nyhetene så kan man lese om håp og optimisme i reiselivet til sommeren. I gjentatte artikler kan man lese at vaksinen mulig vil bidra til reiser i sommer 

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden):

Hvis man følger med i nyhetene så kan man lese om håp og optimisme i reiselivet til sommeren. I gjentatte artikler kan man lese at vaksinen mulig vil bidra til reiser i sommer 

Og man kan og lese det motsatte

Anonymkode: 1ee53...f53

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jøss, bare jøss....

Det er bare å google "syden sommer 2021". Du vil finne masse optimisme. Mange har gått ut med at man håper /regner med at når vaksinen kommer og mange får tatt den vil vi ha en mer normal sommer. Du vil selvfølgelig finne artikler om det motsatte også. Da velger du da.. Vil du lete etter positive vinklinger eller det motsatte. Mitt svar var til en over hvor hun lurte på om man fulgte med i nyhetene og gjør man det finnes det mye håp og optimisme 😊😊

mamma til adhd gutt<3 skrev (54 minutter siden):

Det er bare å google "syden sommer 2021". Du vil finne masse optimisme. Mange har gått ut med at man håper /regner med at når vaksinen kommer og mange får tatt den vil vi ha en mer normal sommer. Du vil selvfølgelig finne artikler om det motsatte også. Da velger du da.. Vil du lete etter positive vinklinger eller det motsatte. Mitt svar var til en over hvor hun lurte på om man fulgte med i nyhetene og gjør man det finnes det mye håp og optimisme 😊😊

Er det ikke smartere å gå for en realistisk vinkling? Det blir IKKE som normalt til sommeren, hvordan kan folk tro det? Ser de ingen nyheter?? Leser de bare det som kan vinkles posktiv og lukker øynene for alt annet??

Anonymkode: 01072...b9f

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Er det ikke smartere å gå for en realistisk vinkling? Det blir IKKE som normalt til sommeren, hvordan kan folk tro det? Ser de ingen nyheter?? Leser de bare det som kan vinkles posktiv og lukker øynene for alt annet??

Vi får se da vet du. Krysser fingrene for at sommeren blir som folk ønsker og skulle det ikke bli slik så overlever vi det og. Jeg lever godt i håpet og er fortsatt realistisk. Gleder meg uansett til lysere tider på den ene eller andre måten ♥️

mamma til adhd gutt<3 skrev (58 minutter siden):

Realisme er heller ikke så dumt

Realisme er heller ikke så dumt

Vi får se 😊. Hvordan det enn blir så lever jeg best med håpet og takler i tillegg godt dersom det ikke skulle bli som jeg ønsker. 

14 hours ago, Anonym bruker said:

Nå som vaksinering starter?

Anonymkode: fd582...c23

mye er nok normalt ,men ikke alt, tror vi mest sannsynlig blir oppfordret til og være i norge 1 år til,men hvis vaskinering går som ønskelig, er det vel ingen umuligheter heller :)

Anonymkode: a7487...8b8

Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

mye er nok normalt ,men ikke alt, tror vi mest sannsynlig blir oppfordret til og være i norge 1 år til,men hvis vaskinering går som ønskelig, er det vel ingen umuligheter heller :)

Anonymkode: a7487...8b8

Tror du er inne på noe. Blir spennende tider vi møter. 

mamma til adhd gutt<3 skrev (2 timer siden):

Vi får se da vet du. Krysser fingrene for at sommeren blir som folk ønsker og skulle det ikke bli slik så overlever vi det og. Jeg lever godt i håpet og er fortsatt realistisk. Gleder meg uansett til lysere tider på den ene eller andre måten ♥️

Det er ikke noe realisme over å tro neste sommer blir som før pandemien. Da snakker vi drømmer og håp, ikke realisme.

Det er ikke noe realisme over å tro neste sommer blir som før pandemien. Da snakker vi drømmer og håp, ikke realisme.

Jeg tror ikke vi er på samme sted som før pandemien. Verden er forandret for alltid. Jeg har derimot tro på at vi til sommeren er der at vi kan bevege oss over landegrenser uten å måtte gå i karantene. Dette på grunn av vaksiner. I første omgang tror jeg dette vil gjelde Europa. Så får vi svaret etterhvert. 

• Opprett ny...