Anonym bruker Skrevet 19. desember 2020 #1 Skrevet 19. desember 2020 Nå er det slik at jeg har barna partallsuker. Men nå over nyttår kommer jo to oddetallsuker etter hverandre. Hva er det de fleste pleier å gjøre? Bytte uker? Eller holde fast ved det som er bestemt? Anonymkode: e1cb6...8ac
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2020 #2 Skrevet 19. desember 2020 Jula har sin egen turnus, når den er over går vi tilbake til sånn det var før jul. Anonymkode: a53b3...f3e
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2020 #3 Skrevet 19. desember 2020 Dette er kun i år, pga skuddår. Dette er en sjelden problemstilling. De aller fleste har jo en avtalt fordeling av jul/nyttår, og de aller fleste er avhengig av å opprettholde partalls/oddetallsuker pga jobb o.l. Mange legger nok opp jobb etter hvilken uke de har barna. Vi endrer ikke på hvem som har partall/oddetall, jeg tar heller ungene 2 uker fordi det er jeg som har oddetallsukene. Far hadde gjort det samme om oddetall var hans. Men hos oss er det ikke snakk om 1 uke her og 1 uke der, men samværshelg. Så barna er hos meg 80% uansett. Anonymkode: 15b9e...07c
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2020 #4 Skrevet 19. desember 2020 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Dette er kun i år, pga skuddår. Dette er en sjelden problemstilling. Anonymkode: 15b9e...07c Bare for ordens skyld, det har ingenting med skuddår å gjøre. Det har rett og slett med å gjøre at 365 dager ikke kan deles med 7 og få et helt tall, derfor blir det ikke akkurat 52 uker i året. For å jevne ut må det derfor være noen år som her 53 uker, tror det hvert 5 år eller noe sånn. Sist var i alle fall i 2015. Anonymkode: 29609...d1b
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 19. desember 2020 #5 Skrevet 19. desember 2020 Vanligvis så følger vi kun faste samværshelger som i partall og oddetall. Vi deler også jul og nyttår annethvert år. I år vil ungene være hos meg hele juleferien og da blir det er lang periode nå uten tid hos far. Har erfaring med at det letteste er å følge sine helger😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå