Gå til innhold

Dere helsepersonell - skal dere ta vaksinen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg kommer til å ta den fordi jeg er mye mer redd for langtidsvirkninger av korona enn for bivirkninger av vaksinen.

https://www.nettavisen.no/nyheter/hva-er-egentlig-langtidsvirkningene-av-covid-19-forskerne-klor-seg-i-hodet/s/12-95-3424018894

Anonymkode: d8d8d...e85

Ja, egentlig er jeg skeptisk til vaksiner som er utviklet over så kort tid og når man ikke vet eventuelle senbivirkninger, men jeg er så drittlei av corona at jeg kommer til å ta den allikevel. 

Anonymkode: ae489...916

Ja. Jeg har flere kollegaer med seneffekter av covid, noen kun prosentvis tilbake i jobb og noen fortsatt innlagt på sykehus med lungeskader (uten at de var spes syke når de var smittet) flere uker senere. 

Den risikoen ønsker jeg ikke å utsette meg selv eller de rundt meg for, så vaksinen taes om den blir tilbudt. 

Ja, jeg tror det. Prøver å finne så mye (saklig) info som mulig, og synes det ser greit ut pr nå. Skulle selvfølgelig ønsket at vaksinene var langtidstestet, men det virker trygt, så langt som mine kunnskaper strekker til. Tror selve sykdommen kan være farligere for akkurat meg enn vaksinen, er i en av risikogruppene.

Anonymkode: 5d771...999

Annonse

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

De burde blitt tvunget til å ta den eller miste jobben sin.

Anonymkode: 67eb6...9cc

Du ønsker å bytte ut demokrati med diktatur? Jeg tror ikke det er en spesielt god idé. 

Anonymkode: 0b77e...556

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

De burde blitt tvunget til å ta den eller miste jobben sin.

Anonymkode: 67eb6...9cc

Da håper jeg at sykepleiere og andre helseansatte sier opp jobben sin på dagen! 

Anonymkode: fa561...b23

Anonym bruker skrev (På 17.12.2020 den 19.18):

Jeg kommer til å ta den fordi jeg er mye mer redd for langtidsvirkninger av korona enn for bivirkninger av vaksinen.

https://www.nettavisen.no/nyheter/hva-er-egentlig-langtidsvirkningene-av-covid-19-forskerne-klor-seg-i-hodet/s/12-95-3424018894

Det same. Eg tek vaksina.

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Du ønsker å bytte ut demokrati med diktatur? Jeg tror ikke det er en spesielt god idé. 

Anonymkode: 0b77e...556

Tvang fra styresmaktene, som alle land driver med, har lite med diktatur eller demokrati å gjøre.

Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Du venter ikke på vaksine? Du tror kanskje ikke på corona heller da? 

Anonymkode: dc4e2...431

Jobber på sykehus, så tror på corona ja. Skal ikke ta vaksine

Anonymkode: db245...123

• Opprett ny...