Gå til innhold

Hvor lenge skal Norge "stenges ned"?

Anbefalte innlegg

*Miss Marple* skrev (13 timer siden):

Hva er stengt ned? 

Ehh det meste! Kinoer,svømmehall,lekeland,røde kors for barn,basketrening,konserter,standup show,turgruppe for barn,restauranter,utesteder,VilVite osv

Anonymkode: 567f2...773

Fortsetter under...

Lessismore skrev (13 timer siden):

Mye er stengt ned.

Restauranter og utesteder. Fritidsaktiviteter for barn. Flyreiser ut av Norge. Treningssentre og svømmehaller. Barna får ikke feire bursdager eller ha avslutninger. Selv juleverksted og luciafeiringen ble avlyst her jeg bor. Av de viktigere ting kan nevnes at operasjoner og behandling på sykehus som ikke er korona, avlyses eller utsettes. Kontorer er stengt - folk er på hjemmekontor.
Trenger du flere eksempler?

Ble veldig nygjerrig på hvor du bor, der de er så hysteriske at bursdager avlyses. Her går heldigvis bursdagee som normalt.

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Ehh det meste! Kinoer,svømmehall,lekeland,røde kors for barn,basketrening,konserter,standup show,turgruppe for barn,restauranter,utesteder,VilVite osv

Her er det både kino, teater og konserter, trening for barn, åpen svømmehall, restauranter og barer/puber som er åpne. Alt med større avstand og færre i publikum, men det er ikke stengt. Trening for barn var stengt i 14 dager etter et litt større utbrudd, men nå som kommunen har kontroll, så er det åpent igjen, men med litt strengere restriksjoner. 

Anonymkode: fe51d...6fa

Lessismore skrev (På 17.12.2020 den 13.49):

Her jeg bor er alt det jeg nevnte stengt. Lucia ble avlyst, pepperkakebaking likeså.
Så her kan man fint si at det meste er stengt. 

Men det betyr ikke at Norge er stengt ned, det betyr at din kommune er stengt ned.

Anonymkode: fffaa...dae

Annonse

• Opprett ny...