Anonym bruker Skrevet 15. desember 2020 #1 Skrevet 15. desember 2020 Har menn dere har møtt, enten forhold, eller kun sex brydd seg om deres "skavanker". Var du flau? Klarte du slappe av? Etter 3 barn er kroppen endret. Eller jeg har en fin nok kropp, men har bla. En utvendig hemoroide og sjenerende hårvekst ( barberer men likevel lett merkbart ved beføling?) Andre har kanskje underliv som er endret, eller andre ting de skjems over. Kroppen endres jo med årene. Hvordan var det for dere? Hva er dere flaue for og hvordan var det å ut på markedet igjen? Anonymkode: aa13d...034
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2020 #2 Skrevet 16. desember 2020 Har både hengepupper, strekkmerker, arr og stygge bein, men ellers en fin timeglassfasong. Jeg har elendig selvtillit men måtte bare bestemme meg for å gi litt faen og ha i tankene at jeg uansett ikke ønsket meg en mann som mente at jeg burde sett ut som en tenåring når jeg var 33 år og hadde født tre barn. Det gikk veldig fint, jeg fant drømmemannen og vi er nå godt gift Anonymkode: b34aa...505
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2020 #3 Skrevet 16. desember 2020 Det er noe patetisk og hjelpeløst (og derav usexy) med kvinner som har så dårlig selvtillit, basert på kroppslige «skavanker». Hemoroider og kroppshår skal få seg til å bli utrygg? Ærlig talt, hva er det for sarte persilleblad som lever i dag? Voksne kvinner som syter over at kroppen deres forandrer seg etter barn... hjelpes! Anonymkode: f2a82...933
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2020 #4 Skrevet 16. desember 2020 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Det er noe patetisk og hjelpeløst (og derav usexy) med kvinner som har så dårlig selvtillit, basert på kroppslige «skavanker». Hemoroider og kroppshår skal få seg til å bli utrygg? Ærlig talt, hva er det for sarte persilleblad som lever i dag? Voksne kvinner som syter over at kroppen deres forandrer seg etter barn... hjelpes! Anonymkode: f2a82...933 Enig i dette selv om jeg er kvinne. Grow some self esteem. Men jeg lurer fælt på hva sjenerende hårvekst er. På ryggen? Anonymkode: 46820...bc7
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2020 #5 Skrevet 16. desember 2020 Er menn perfekt? Anonymkode: da59f...4a3
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2020 #6 Skrevet 16. desember 2020 Hadde kanskje fikset meg opp litt før jeg hadde begynt å gå på date igjen? Fjerne hemoroider og hårvekst er et minimum Anonymkode: 0edab...c4f
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2020 #7 Skrevet 16. desember 2020 Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Enig i dette selv om jeg er kvinne. Grow some self esteem. Men jeg lurer fælt på hva sjenerende hårvekst er. På ryggen? Anonymkode: 46820...bc7 Jeg har mannlig hårvekst, det er svarte hår på brystene, mellom brystene, på haken og på halsen, så mye at det føles som skjegg. Det er temmelig sjenerende, og jeg kan barbere meg om morgenen, og så har det vokst ut på kvelden. Hårfjerningskrem virker ikke, voksing gir inngrodde hår og kviser, som ikke er så lekkert det heller. Har prøvd klinikklaser, hjemmelaser, Epilator You name it! Anonymkode: e393f...3e9
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2020 #8 Skrevet 16. desember 2020 Jeg har en utvendig hemoroide (en slags «flapp») jeg fikk da jeg fikk mitt første barn som 19 åring. Jeg har veid alt fra 85 til 150 kilo og nå veier jeg i overkant av 70. Puppene har dermed vært svæææære, amma 3 barn, nå ser de ut som en strømpebukse med klinkekule i! Det er _ingen_ mann som har brydd seg! Ingen! Jeg har datet en fyr nå i et år (vært gift i 14 år tidligere) og han gir en lang faen. Låra henger, grevinnehenga henger, det vokser hår i rompa mi, jeg har kviser i trynet. Han elsker meg uansett. Skal sies at han setter pris på at jeg barberer beina da, men lar jeg være er det greit og 😆 Anonymkode: d1d28...8c1
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2020 #9 Skrevet 16. desember 2020 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Hadde kanskje fikset meg opp litt før jeg hadde begynt å gå på date igjen? Fjerne hemoroider og hårvekst er et minimum Anonymkode: 0edab...c4f Akk, hadde det vært så vel du. Bare fjerne hemoroider liksom... Anonymkode: 8d57e...35b
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2020 #10 Skrevet 16. desember 2020 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Jeg har mannlig hårvekst, det er svarte hår på brystene, mellom brystene, på haken og på halsen, så mye at det føles som skjegg. Det er temmelig sjenerende, og jeg kan barbere meg om morgenen, og så har det vokst ut på kvelden. Hårfjerningskrem virker ikke, voksing gir inngrodde hår og kviser, som ikke er så lekkert det heller. Har prøvd klinikklaser, hjemmelaser, Epilator You name it! Anonymkode: e393f...3e9 Men i alle dager!! Da må du jo ha rett på noe behandling eller noe sponset av staten? Er ikke dette en kronisk sykdom? Anonymkode: 0edab...c4f
Syngensang Skrevet 16. desember 2020 #11 Skrevet 16. desember 2020 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Hadde kanskje fikset meg opp litt før jeg hadde begynt å gå på date igjen? Fjerne hemoroider og hårvekst er et minimum Anonymkode: 0edab...c4f Minimum du liksom. Sånne som deg opprettheld eit forvrengt syn på kvinnekroppen. Vi skal helst vere plettfri og om vi ikkje er det skal vi bruke tid og krefter på å bli det. Blir faktisk grundig provosert. Hi, ein mann som er ein mann og ikkje ein eller anna anna avart likar deg for den du er. Menn generelt er mykje mindre opptatt av slikt enn feks ho over.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2020 #12 Skrevet 16. desember 2020 Syngensang skrev (2 minutter siden): Minimum du liksom. Sånne som deg opprettheld eit forvrengt syn på kvinnekroppen. Vi skal helst vere plettfri og om vi ikkje er det skal vi bruke tid og krefter på å bli det. Blir faktisk grundig provosert. Hi, ein mann som er ein mann og ikkje ein eller anna anna avart likar deg for den du er. Menn generelt er mykje mindre opptatt av slikt enn feks ho over. Ikke rart mennene deres ligger rundt. Skjønner de nå. Dama sitter hjemme og forfaller, mannen skal bare godta mannlig hårvekst (som beskrevet over), hemoroider i rumpa og vektøkning. Begynner å forstå hvorfor menn tar av seg gifteringen på by’n 🙄 Anonymkode: 0edab...c4f
Mr. Freeze Skrevet 16. desember 2020 #13 Skrevet 16. desember 2020 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Ikke rart mennene deres ligger rundt. Skjønner de nå. Dama sitter hjemme og forfaller, mannen skal bare godta mannlig hårvekst (som beskrevet over), hemoroider i rumpa og vektøkning. Begynner å forstå hvorfor menn tar av seg gifteringen på by’n 🙄 Anonymkode: 0edab...c4f Haha, du er kjip ass.
Syngensang Skrevet 16. desember 2020 #14 Skrevet 16. desember 2020 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Ikke rart mennene deres ligger rundt. Skjønner de nå. Dama sitter hjemme og forfaller, mannen skal bare godta mannlig hårvekst (som beskrevet over), hemoroider i rumpa og vektøkning. Begynner å forstå hvorfor menn tar av seg gifteringen på by’n 🙄 Anonymkode: 0edab...c4f Nja, syns no ofte dei mennene som "ligg rundt" har ei aldeles strålande dame heime. Det har nok ikkje så mykje med saken å gjere. Vi godtek jo mannepuppar og breie rumper, så det der er eit forenkla syn på verda. Eller forvanska kanskje? Greier ikkje heilt å bestemme meg. Det er dessutan forskjell på å la seg forfalle og å ikkje stelle seg. Rein og velstelt kan ein jo gjerne med fordel vere ein gang i blandt. Men å opererer seg (fjerne hemoridar) og stå opp midt på natta og barbere seg som ho med mykje hårvekst hadde måtte gjort for å unngå stubbar er faktisk for mykje forlangt. Og ingen av dei damene har på nokon måte forringa verdi av desse små "skavankar". Men å forsvare utroskap fordi ein brukar kreftene sine på andre ting utanfor seg sjølv er å gjere både kvinner og menn mindre enn dei er, og seier igrunn mest om deg.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2020 #15 Skrevet 16. desember 2020 Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Hadde kanskje fikset meg opp litt før jeg hadde begynt å gå på date igjen? Fjerne hemoroider og hårvekst er et minimum Anonymkode: 0edab...c4f Du vet at det ikke nødvendigvis bare er å fjerne hemorider sånn helt uten videre? Anonymkode: 283b0...8ff
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2020 #16 Skrevet 16. desember 2020 Har du noensinne sett en person naken og blitt sjokkert over hvor annerledes personen så ut naken og med klær? For de aller fleste så skjønner man tegninga med klær Anonymkode: 0232b...4d4
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2020 #17 Skrevet 16. desember 2020 Vet du. Det beste for meg med å bli 40 pluss moms.... er at jeg er så trygg i eget skinn. Jeg har båret frem barn, ammet de og levd et sabla artig liv. Kroppen min virker nøyaktig slik den skal. Jeg har slappe pupper, rumpa ikke like spretten strekkmerker, cellulitter og arr. Mannen synes jeg er flottere enn noensinne, fordi jeg er som jeg er. Dette er meg, aksepter meg eller snu deg er mitt motto. Jeg var ganske opptatt av dette med utseende i unge år. Nå har jeg landet i erfaringen at folk er som de er, liker man det ikke så er det den som ikke liker sitt problem. Anonymkode: ebc4a...f25
amandine Skrevet 16. desember 2020 #18 Skrevet 16. desember 2020 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Ikke rart mennene deres ligger rundt. Skjønner de nå. Dama sitter hjemme og forfaller, mannen skal bare godta mannlig hårvekst (som beskrevet over), hemoroider i rumpa og vektøkning. Begynner å forstå hvorfor menn tar av seg gifteringen på by’n 🙄 Anonymkode: 0edab...c4f Sjarme kan ikke kjøpes, og de fleste ser forbi at man blir eldre. Du blir eldre, du også, men du kan ikke flyte på sjarmen. De mennene og kvinnene man vil ha et forhold til er heldigvis litt dypere enn det du fremstår som. De som er like overfladiske som deg kan du sikkert bare beholde. Jeg regner egentlig med at du bare tuller, men om ikke du gjør det tror jeg ikke dine ord skal vektes for tungt.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2020 #19 Skrevet 16. desember 2020 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Ikke rart mennene deres ligger rundt. Skjønner de nå. Dama sitter hjemme og forfaller, mannen skal bare godta mannlig hårvekst (som beskrevet over), hemoroider i rumpa og vektøkning. Begynner å forstå hvorfor menn tar av seg gifteringen på by’n 🙄 Anonymkode: 0edab...c4f Tusen takk for den, liksom... Jeg har vært sammen med mannen min i 18 år, og vi har vært gift i 15. Problemene har jeg hatt hele tiden. Jeg synes ikke det kan kalles å «sitte hjemme og forfalle». Han viser forøvrig ikke noe tegn til å være lei av meg, men jeg kjenner at spontan sex er veldig vanskelig. Og jeg er ganske sikker på at han ikke ligger rundt, altså... Likevel må jeg si at jeg er ganske usikker i forhold til tanken på å innlede noe nytt... Anonymkode: e393f...3e9
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2020 #20 Skrevet 16. desember 2020 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ikke rart mennene deres ligger rundt. Skjønner de nå. Dama sitter hjemme og forfaller, mannen skal bare godta mannlig hårvekst (som beskrevet over), hemoroider i rumpa og vektøkning. Begynner å forstå hvorfor menn tar av seg gifteringen på by’n 🙄 Anonymkode: 0edab...c4f Haha, slike holdninger forklarer vel heller hvorfor så mange menn forblir barnløse og ugifte, og hvorfor de som først blir gift så ofte blir forlatt av kona. Anonymkode: f2a82...933
Superdolly Skrevet 16. desember 2020 #21 Skrevet 16. desember 2020 Jeg er lykkelig gift, jeg, men altså... Jeg har kommet opp i en alder hvor jeg ikke lenger kan forventes å se ut som en 18-åring. På samme måte som jeg ikke ville forventet det av en mann. Dette er heller ikke det samme som at man "sitter hjemme og forfaller", det handler om å godta livets gang og akseptere at man blir eldre. Jeg nekter å operere og sprøyte inn nervegifter og idetheletatt sånn at jeg kan se ut som en uekte plastdukke. Jeg er meg, sånn ser jeg ut og alternativet til å bli eldre er ikke så himla stas.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2020 #22 Skrevet 16. desember 2020 Hadde du skullet ut og date 25-åringer, hadde jeg skjønt greia. Men du opererer vel ca i samme marked som du selv er? Altså blant voksne menn som kanskje har barn, har sett endel nakne, vanlige kvinnekropper, og kanskje selv har en rynke eller to, kanskje en liten kulemage eller tynne viker? Anonymkode: 72cf8...9de
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2020 #23 Skrevet 16. desember 2020 Har ikke så mange tips til deg i forhold til selvfølelse, men det jeg vet om de fleste menn er at de kan være ganske teite på å få med seg detaljer sånn generelt, så det er ikke sikkert de legger merke til det du anser som skavanker. ellers er jeg selv en særs perfekt stor sak, med både pels, 40kg for mye og strekkmerker rund hele sørgeligheten. Men jeg vet at jeg har andre kvaliteter som er attraktive, jeg har selvtillit, jeg er smart og arbeider hardt for godene jeg ønsker meg. Jeg har humor og passelig selvironi, samtidig som jeg har selvrespekt og grenser. Dette gjør at jeg ikke hadde hatt problemer med å skaffe meg de seksuelle forholdene jeg har ønsket meg. Inkludert de kjekke «toys’a» som lett hadde dratt de penere damene om de hadde ønsket. Jeg skal være ærlig å si at jeg liker å utforske kjemien og det psykologiske bak seksuell tiltrekning, mer enn den rene fysiske handlingen av sex. Så når jeg har truffet på menn som er interessert i det samme så får en plutselig litt kjøtt på benet i forhold til hva menn er tiltrukket av. Det som tenner absolutt alle menn seksuelt er selvtillit, viser du at du er trygg på deg selv så blir han også det 😎👌 Anonymkode: 34058...be2
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2020 #24 Skrevet 16. desember 2020 Slapp hud etter tre fødsler, og vektnedgang på 40 kg. Bitte små pupper. Hemoroide har jeg også. Men ny kjæreste har jeg, holdt på han i 3 år. Han elsker kroppen min, selvtilliten min har økt masse etter jeg møtte han. Anonymkode: 908de...a57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå