Anonym bruker Skrevet 16. desember 2020 #26 Skrevet 16. desember 2020 Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Takk😊. Jeg har vugge som står helt inntil sengen. Blir ikke det samme greia?😊 hi Anonymkode: 9325e...ce4 Det blir ikke helt det samme om det er en vegg eller mellomrom mellom sengene. Med bedsidecrib går madrassen fra voksensenga i ett med madrassen til barnesengen slik at det føles som det blir samme seng, men barnet har egen madrass og plass ved siden av mor. På den måten kan man ligge veldig tett på baby, men den får en fast madrass som er bedre egnet for små barn Hadde selv en sengekurv ved siden av senga, men han nektet å sove oppi der. Derfor sov han i min seng de første 2 månedene, og deretter skaffet jeg bedsidecrib. Det er veldig vanlig at så små barn bare vil sove på mor 😊 Prøv å nyt det mens det varer. Før du aner det har de ikke tid til å kose 😛 Anonymkode: b43c3...d9b
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2020 #27 Skrevet 16. desember 2020 Minner om stille refluks. Det hadde vi min også. I så fall sover hun bedre med hodet opp, da får de mindre magesyre opp. Min reagerte med en gang jeg la henne flatt. Anonymkode: 80d8f...b44
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2020 #28 Skrevet 16. desember 2020 21 hours ago, Anonym bruker said: Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Babyen er 2mnd gammel. Nå har hun vært våken i 6t å nekter å sove. Dvs hun spiser og sovner lett på meg, men så fort jeg legger henne ned i sengen starter 3 verdenskrig. Fått mat, ren blei å alt. Hun vil imidlertid ligge på meg å sove med en flaske i munnen som hun kan spise på hver 20min . Det fungerer ikke ettersom hun må ha ny flaske hver time for å unngå bakterier fra mme. Hun er ikke sulten, da hadde hun spist mer. Overtrøtt som fy. Tips? Hun sover fint i vogn men jeg føler ikke for å gå tur i vogn nå i mørket. Dessuten blir det samme problem når hun skal ut av vognen, hun kan jo ikke sove ute i natt eller ligge i ulldress og voksipose i natt😅. ammer ikke pga positivt gen på brystkreft og fjernet begge bryster frivillig. Mye brystkreft i familien. Anonymkode: 9325e...ce4 babyen bestemmer ikke, her lærte min og finne roen seg fra han var bare 2-3 uker,men lot han aldri ligge hvis det var dager han gråt veldig,men ellers roet han seg fint med smukken selv Anonymkode: b05f4...418
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2020 #29 Skrevet 16. desember 2020 Er det egentlig så farlig om babyen bare vil sove med deg? Jeg skjønner du tenker det er mye annet, men det er bare en kort periode. Det går fort over. La nå babyen sove på deg eller inntil deg. Anonymkode: 06d33...dcc
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2020 #30 Skrevet 16. desember 2020 Anonym bruker skrev (1 time siden): babyen bestemmer ikke, her lærte min og finne roen seg fra han var bare 2-3 uker,men lot han aldri ligge hvis det var dager han gråt veldig,men ellers roet han seg fint med smukken selv Anonymkode: b05f4...418 Herregud så flink du var og oppdro et foster. (Ja, mange argumenterer for at de første tre månedene en baby er født er «det fjerde trimester» og at de egentlig fortsatt er som i magen) Du brente sikkert samtidig et par nevrologiske koblinger i hjernen, men men. Anonymkode: f3ddd...c41
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2020 #31 Skrevet 16. desember 2020 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Er det egentlig så farlig om babyen bare vil sove med deg? Jeg skjønner du tenker det er mye annet, men det er bare en kort periode. Det går fort over. La nå babyen sove på deg eller inntil deg. Anonymkode: 06d33...dcc På dagen er det ikke så farlig. På natten vil jeg gjerne sove selv. Jeg er redd for å legge meg på henne i søvne. Dessuten er det vanskelig når hun skal spise/sutte på flaske hele tiden for å sove. Pupp (som med storebror) er en ting ettersom det er ferskvare, men innholdet i flasken må byttes hver time. Det fungerer ikke. hi Anonymkode: 9325e...ce4
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2020 #32 Skrevet 16. desember 2020 Oppdatering: Etter mye om og men sovnet hun i går. I natt vekket jeg pappaen for ett lite vaktbytte. Tror dere ikke det tok han 2min på å få henne til å sove? What! Og jeg som kjempet så hardt i går🤣. Jeg er veldig spent nå. Har varmet opp sengen hennes med varmeflaske. Det gikk fint å legge henne ned, faktisk. Hun har nå fått dynen min oppi vuggen. Den er tung, lukter mamma og «pakker» henne inn noe hun elsker. Men hun liker ikke å få noe stramt rundt kroppen, da blir hun sint😅. Hun sparker av seg sin egen på 1sekund så spent på resultatet nå. Foreløpig ligger hun å koser seg i sengen, så spent på hvordan det går😄. hi Anonymkode: 9325e...ce4
amandine Skrevet 16. desember 2020 #33 Skrevet 16. desember 2020 Kom på, mine sparket og av dynen, så de sov i ullpysj fra Nøstebarn og uten dyne, faktisk. Bortsett fra minstemann. Han er veldig varm av seg så han lå i en sånn pysjpose som vi knyttet fast i senga, han var som en propell og måtte tjores fast ha ha ha.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2020 #34 Skrevet 16. desember 2020 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Oppdatering: Etter mye om og men sovnet hun i går. I natt vekket jeg pappaen for ett lite vaktbytte. Tror dere ikke det tok han 2min på å få henne til å sove? What! Og jeg som kjempet så hardt i går🤣. Jeg er veldig spent nå. Har varmet opp sengen hennes med varmeflaske. Det gikk fint å legge henne ned, faktisk. Hun har nå fått dynen min oppi vuggen. Den er tung, lukter mamma og «pakker» henne inn noe hun elsker. Men hun liker ikke å få noe stramt rundt kroppen, da blir hun sint😅. Hun sparker av seg sin egen på 1sekund så spent på resultatet nå. Foreløpig ligger hun å koser seg i sengen, så spent på hvordan det går😄. hi Anonymkode: 9325e...ce4 Hvis hun sparker av seg dyna kan du jo prøve sovepose Sønnen min sov i sovepose hver natt fra han var 3 måneder og frem til han var over 1 år siden han også sparket av seg dyna. Vi hadde sovepose fra Easygrow, veldig fornøyd med den Anonymkode: b43c3...d9b
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2020 #35 Skrevet 17. desember 2020 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Oppdatering: Etter mye om og men sovnet hun i går. I natt vekket jeg pappaen for ett lite vaktbytte. Tror dere ikke det tok han 2min på å få henne til å sove? What! Og jeg som kjempet så hardt i går🤣. Jeg er veldig spent nå. Har varmet opp sengen hennes med varmeflaske. Det gikk fint å legge henne ned, faktisk. Hun har nå fått dynen min oppi vuggen. Den er tung, lukter mamma og «pakker» henne inn noe hun elsker. Men hun liker ikke å få noe stramt rundt kroppen, da blir hun sint😅. Hun sparker av seg sin egen på 1sekund så spent på resultatet nå. Foreløpig ligger hun å koser seg i sengen, så spent på hvordan det går😄. hi Anonymkode: 9325e...ce4 Hvordan gikk det? Anonymkode: d2014...df3
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2020 #36 Skrevet 17. desember 2020 16 hours ago, Anonym bruker said: Herregud så flink du var og oppdro et foster. (Ja, mange argumenterer for at de første tre månedene en baby er født er «det fjerde trimester» og at de egentlig fortsatt er som i magen) Du brente sikkert samtidig et par nevrologiske koblinger i hjernen, men men. Anonymkode: f3ddd...c41 å du fikk det ikke til seg nei, skjønner sjalusien Anonymkode: b05f4...418
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå