Anonym bruker Skrevet 13. desember 2020 #1 Skrevet 13. desember 2020 Sønnen har hatt feber (vært uvel) og vært i dårlig form i hele helga. Han må testes i morgen. Nå har jeg vært uvel i hele dag. Men, det kan være magesyre jeg er plaget av til tider. Eller noe annet. Jeg jobber på sykehjem. Hadde det ikke vært for sønnen som er syk, så hadde jeg nok dratt, men blir veldig i tvil når han ligger rett ut. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 58b57...8a6
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2020 #2 Skrevet 13. desember 2020 Hadde ikke dratt på jobb. Kjipt å bringe smitte videre nå, selv om det ikke skulle være korona. Anonymkode: b6742...44b
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2020 #3 Skrevet 13. desember 2020 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Sønnen har hatt feber (vært uvel) og vært i dårlig form i hele helga. Han må testes i morgen. Nå har jeg vært uvel i hele dag. Men, det kan være magesyre jeg er plaget av til tider. Eller noe annet. Jeg jobber på sykehjem. Hadde det ikke vært for sønnen som er syk, så hadde jeg nok dratt, men blir veldig i tvil når han ligger rett ut. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 58b57...8a6 Hvordan uvel har du vært? Pleier du å være uvel på helt samme måte når er plaget av magesyre? Anonymkode: ed924...a94
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2020 #4 Skrevet 13. desember 2020 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hvordan uvel har du vært? Pleier du å være uvel på helt samme måte når er plaget av magesyre? Anonymkode: ed924...a94 Det er vanskelig å si. Jeg har tatt feil av magesyre og annen sykdom før, så vanskelig å si. Jeg er så redd for å ta unødig sjanser ved å dra på jobb. Hi Anonymkode: 58b57...8a6
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2020 #5 Skrevet 13. desember 2020 Jeg ynes du skal ringe ledelsen og si at du må testes med en gang slik at du kan komme raskest mulog i jobb. Anonymkode: 0cbc6...865
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2020 #6 Skrevet 13. desember 2020 Jeg ville testet meg for covid-19 før jeg gikk på jobb igjen. Anonymkode: 5a2fa...431
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2020 #7 Skrevet 14. desember 2020 Er det å være uvel et korona symptom? Anonymkode: 8f40e...3d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå