Gå til innhold

Hvordan vaske en kuledyne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen gode forslag? Den er jo for stor og uhåndterlig for en vaskemaskin. Kan jeg bøtelegge den i badekaret? Noen som har vasket en slik dyne før? Den må vaskes da det har vært tisseuhell på den.

Anonymkode: 1009f...0f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er en kuledyne? 

Anonymkode: a4a07...de5

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Hva er en kuledyne? 

Det er en dyne med litt store kuler/baller i seg i stedet for annet fyll. Den er tung og uhåndterlig, men effektiv for mennesker med f.eks. adhd, TS ol. som har mye motorisk uro i kroppen og sliter med å sove. Kulene tynger ned, men har også en slags akupressur-effekt. Hvis du googler det, finner du mer informasjon. 

HI

Skrevet

Står det ikke noen informasjon på lappen? Vil tro du kan bløtlegge den, men du får jo ikke vridd den opp, så tar sikkert tid å tørke den. Renserier har kanskje stor nok vaskemaskin?

Anonymkode: 2e4ab...b84

Skrevet

Dette tror jeg er mat for et vaskeri. 

Skrevet

Hm, ja kanskje jeg må ta den med på renseri. Det gjør for så vidt ikke noe om den trenger litt tid på å tørke, det viktigste er å få den ren igjen. Renseri tenkte jeg ikke på en gang, men det var jo lurt.

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hm, ja kanskje jeg må ta den med på renseri. Det gjør for så vidt ikke noe om den trenger litt tid på å tørke, det viktigste er å få den ren igjen. Renseri tenkte jeg ikke på en gang, men det var jo lurt.

HI

Jeg ville tatt den med på renseri. Jeg leverer vanlige dyner der og av og til.

Anonymkode: 6487f...230

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...