Gå til innhold

Noen som har prøvd vektdyne? Lurer på om jeg skal kjøpe det🤔

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det så bra som det høres ut som? 

Anonymkode: cb292...f17

Fortsetter under...

Skrevet

Synes det blir for tungt når man er veldig slank. 

Anonymkode: 6758c...ed9

Skrevet
Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Du vet at det er forskjellige vektklasser sant, og man skal velge dyne ut fra egen vekt? Da er den ikke for tung uansett hvor slank du er.

Anonymkode: 2bcef...aed

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Du vet at det er forskjellige vektklasser sant, og man skal velge dyne ut fra egen vekt? Da er den ikke for tung uansett hvor slank du er.

Anonymkode: 2bcef...aed

Den er nok det 

Skrevet

Jeg har prøvd fordi jeg har vektdyne til datteren min. Hun har adhd og blir rolig og sover godt med vektdyne. Jeg derimot syntes det var fælt, følte meg sammenklemt og som at det var tingt å puste.

Anonymkode: 85229...c26

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Den er nok det 

Marit Bjørgen defineres som meget slank.

Anonymkode: af9cf...04a

Annonse

Skrevet

Vi har det. Kjøpte en på salg hos Jula nå på 4,5 kg . Synes diagnosebarnet mitt sover mye bedre og ikke minst roligere. Vi samsover fremdeles siden han føler seg mest trygg med det.

Anonymkode: 0aaab...cb6

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Nå får hun betalt for å være med på reklamen da, vi vet ikke om hun virkelig liker det 😉

Nevøen min med adhd har en, han er en mager 12-åring, så når han kan ha det tar den nok ikke livet av en voksen slank person...

Jeg personlig liker det ikke, jeg synes det er for tungt, blir for varm osv. Men mange liker jo å ha følelsen av å bli litt "holdt fast" i sengen, så det er smak og behag. Jeg får helt klaus av en sovepose, alle er jo ikke sånn

Anonymkode: e8681...78e

Skrevet

Jeg har prøvd, og er dessverre ikke så fornøyd som jeg hadde håpet. Valgte rett dyne i forhold til vekten, men synes at den ble et "tungt flak" oppå meg, hadde håpet den skulle forme seg mer inntil kroppen. Søvnrytmen min ble dessverre ikke bedre.

Anonymkode: f7777...727

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Hva har tykkelse på kroppen med det å gjøre?? Herrgud, det dummeste jeg har hørt. At du er så spinkel at du ikke greier løfte den har vel mer med hvor trent (lite trent) du er og hvor mye muskler du har. Man skal jo også kjøpe tyngde etter egen tyngde, det krever jo også matematiske kunnskaper😆

Anonymkode: 253c2...e6a

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Du har altså enten lagt på deg eller gått ned i vekt og vet derfor at du ikke syns det tungt når du er tyngre selv?

Det er jo fantisk mer dedikert enn da René Zellweger la på seg for å spille Bridget Jones... hun fikk jo noen millioner for det i det minste

Anonymkode: bd304...494

Skrevet

Min meget slanke sønn med adhd bruker det å er kjempe fornøyd. Han får fått en ny verden etter han begynte med den. 

Anonymkode: fe5d7...688

Skrevet

Jeg har en sønn med adhd og autisme som har god nytte av vektdyne. Jeg synes den er kjempeekkel, føler jeg blir kvalt. Dersom du ikke har noen spesielle sensoriske behov tror jeg ikke det er noe for deg. 

Anonymkode: 3cf1c...972

Annonse

Skrevet

Jeg har samme erfaring som de andre her. Både mannen min og jeg har forsøkt, men synes det blir ubehagelig, men de to av barna våre med adhd sover utrolig mye bedre med slik dyne.

Anonymkode: 4117c...17a

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Marit Bjørgen meget slank? Langt ifra. Heller normalvektig.

Anonymkode: ea561...16f

Skrevet
Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

Marit Bjørgen meget slank? Langt ifra. Heller normalvektig.

Anonymkode: ea561...16f

Hun har nok lav fettprosent. 

Anonymkode: fbc51...112

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...