GÃ¥ til innhold

Til dere som har/har hatt korona🤒

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hva var det første symptomet som dukket opp?
Jeg sliter året rundt med vondter og litt «sykdomsfølelse» så jeg synes det er utrolig vanskelig å vite når man burde teste seg.

Anonymkode: 3d5a3...940

Er det ikke bare å teste seg da?

Anonymkode: a280d...fc5

Fikk kraftig hodepine og nakkesmerter, hadde da murrende hodepine i 3 dager, men det kan være helt normalt for meg, samme med slapphet/trøtthet. Testet positiv pga smitte på jobb, men jeg hadde ikke vært i kontakt med smittede, jobber innen helse, ble derfor testet.

Anonymkode: eb073...20d

Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Men da må jeg jo testes hver uke🙈

Du tester deg ikke for vondter og litt sykdomsfølelse. Bare ved feber over 38, luftveissykdom eller sterk hodepine.

Anonymkode: 5c0fb...45f

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Du tester deg ikke for vondter og litt sykdomsfølelse. Bare ved feber over 38, luftveissykdom eller sterk hodepine.

Anonymkode: 5c0fb...45f

Okei de sier så forskjellig...man blir jo helt forvirra

Annonse

11 hours ago, Anonym bruker said:

Hva var det første symptomet som dukket opp?
Jeg sliter året rundt med vondter og litt «sykdomsfølelse» så jeg synes det er utrolig vanskelig å vite når man burde teste seg.

egentlig ingenting, fikk bare feber først og har aldri feber og siden barna var i karatene så tok alle test, her ble alle syke uten babyen,men var som en svak infulensa og ingen stress

Anonymkode: ba2f1...648

Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

egentlig ingenting, fikk bare feber først og har aldri feber og siden barna var i karatene så tok alle test, her ble alle syke uten babyen,men var som en svak infulensa og ingen stress

Okei, bra babyen slapp unna da🥰
Jeg skvetter til bare jeg får litt hoste..men feber er altså hovedsymptom da

21 hours ago, Anonym bruker said:

Okei, bra babyen slapp unna da🥰
Jeg skvetter til bare jeg får litt hoste..men feber er altså hovedsymptom da

Ja er vel på feber de fleste merker ja. Ja veldig glad han slapp unna, tok med 3 andre barn som var syke

• Opprett ny...