mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. desember 2020 #1 Skrevet 11. desember 2020 Håret mitt floker seg utrolig fort og jeg er på jakt etter et godt produkt som gjør børsting lettere og håret får mindre floker. Langt tykt hår. Noen gode produkter å anbefale?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2020 #2 Skrevet 11. desember 2020 https://www.blivakker.no/product/kerastase/3147387/kerastase-genesis-defense-thermique-150ml Helt super!! Anonymkode: feaf7...cc3
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2020 #3 Skrevet 11. desember 2020 Pass på at shampoen har silikon i seg. Ellers blir håret slik. Anonymkode: aab03...e48
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2020 #4 Skrevet 11. desember 2020 mamma til adhd gutt<3 skrev (35 minutter siden): Håret mitt floker seg utrolig fort og jeg er på jakt etter et godt produkt som gjør børsting lettere og håret får mindre floker. Langt tykt hår. Noen gode produkter å anbefale? Klipp tuppene jevnlig, kur med kerastase produkter. Bruk sjampo og balsam i samme type helst. Alltid balsam etter kur. Kur minst to ganger uka. All dusjing tar sikkert knekken på det. Anonymkode: 39be3...250
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. desember 2020 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2020 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Klipp tuppene jevnlig, kur med kerastase produkter. Bruk sjampo og balsam i samme type helst. Alltid balsam etter kur. Kur minst to ganger uka. All dusjing tar sikkert knekken på det. Anonymkode: 39be3...250 Bruker produkter kjøpt hos frisøren. Kurer en gang i uken, vasker 2 ganger i uken. Klipper tupper jevnlig hver 8 uke. Ofte jeg dusjer uten å bløte håret.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. desember 2020 Forfatter #6 Skrevet 11. desember 2020 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): https://www.blivakker.no/product/kerastase/3147387/kerastase-genesis-defense-thermique-150ml Helt super!! Anonymkode: feaf7...cc3 Tusen takk for tipset♥️
Nille 76 Skrevet 11. desember 2020 #7 Skrevet 11. desember 2020 mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden): Bruker produkter kjøpt hos frisøren. Kurer en gang i uken, vasker 2 ganger i uken. Klipper tupper jevnlig hver 8 uke. Ofte jeg dusjer uten å bløte håret. Ok, da burde du jo faktisk vaske håret oftere... 2 ganger i uken er jo alt for lite mtp hva du har beskrevet av svettende aktiviteter. Det håret må stinke sykt! Svette og skit gjør jo at håret lettere floker seg også.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. desember 2020 Forfatter #8 Skrevet 11. desember 2020 Nille 76 skrev (2 minutter siden): Ok, da burde du jo faktisk vaske håret oftere... 2 ganger i uken er jo alt for lite mtp hva du har beskrevet av svettende aktiviteter. Det håret må stinke sykt! Svette og skit gjør jo at håret lettere floker seg også. Håret mitt tåler bare å bli vasket 2 ganger i uken. Skyller og lufter håret ofte. Vasker etter anbefaling fra min frisør
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2020 #9 Skrevet 11. desember 2020 Bruker litt maroccanoil i håret etter dusjing. Funker helt fantastisk. Håret blir heller ikke oljete av den. Jeg har vanlig musegrått, langt hår med litt fall i. Ikke spesielt tykt, men har mye hår. Jeg bruker light versjonen. Anonymkode: e65bb...500
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. desember 2020 Forfatter #10 Skrevet 11. desember 2020 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Bruker litt maroccanoil i håret etter dusjing. Funker helt fantastisk. Håret blir heller ikke oljete av den. Jeg har vanlig musegrått, langt hår med litt fall i. Ikke spesielt tykt, men har mye hår. Jeg bruker light versjonen. Anonymkode: e65bb...500 Supert! Takk😊😊
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2020 #11 Skrevet 11. desember 2020 mamma til adhd gutt<3 skrev (30 minutter siden): Bruker produkter kjøpt hos frisøren. Kurer en gang i uken, vasker 2 ganger i uken. Klipper tupper jevnlig hver 8 uke. Ofte jeg dusjer uten å bløte håret. HVis frisørproduktnene er uten silikon, så kunne du like godt kjøpt zalo. Sjekk det først. Anonymkode: aab03...e48
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. desember 2020 Forfatter #12 Skrevet 11. desember 2020 Anonym bruker skrev (1 time siden): HVis frisørproduktnene er uten silikon, så kunne du like godt kjøpt zalo. Sjekk det først. Anonymkode: aab03...e48 Produktene er uten silikon
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2020 #13 Skrevet 11. desember 2020 Jeg bruker Argan oil, og det gjør mine langhårete døtre og. https://www.luxplus.no/produkt/argan-oil-conditioner-300-ml Anonymkode: 49f63...f65
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2020 #14 Skrevet 11. desember 2020 mamma til adhd gutt<3 skrev (17 minutter siden): Produktene er uten silikobruk Du må kjøpe med silikon. Som sagt uten silikon så kunne du brukt zalo. Anonymkode: aab03...e48
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. desember 2020 Forfatter #15 Skrevet 11. desember 2020 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Du må kjøpe med silikon. Som sagt uten silikon så kunne du brukt zalo. Anonymkode: aab03...e48 Hm. Skal til frisøren til uken så får høre med henne da😊
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2020 #16 Skrevet 11. desember 2020 mamma til adhd gutt<3 skrev (4 timer siden): Håret mitt tåler bare å bli vasket 2 ganger i uken. Skyller og lufter håret ofte. Vasker etter anbefaling fra min frisør Hvordan ‘lufter’ man håret? Hvis det er så tykt er det rart at det ikke tåler å vaskes mer? Kanskje frisøren ikke har funnet riktige produkter til deg? Jeg hadde gått for en second opinion hos en annen. Anonymkode: d5950...b69
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2020 #17 Skrevet 11. desember 2020 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvordan ‘lufter’ man håret? Hvis det er så tykt er det rart at det ikke tåler å vaskes mer? Kanskje frisøren ikke har funnet riktige produkter til deg? Jeg hadde gått for en second opinion hos en annen. Anonymkode: d5950...b69 Støtter denne, dette burde en god frisør greie. Men som sagt, svette gir fett og salt i håret, det gir floker. Så vaske håret hver gang en trener er jo et hygienisk og estetisk must. Anonymkode: 39be3...250
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. desember 2020 Forfatter #18 Skrevet 11. desember 2020 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Hvordan ‘lufter’ man håret? Hvis det er så tykt er det rart at det ikke tåler å vaskes mer? Kanskje frisøren ikke har funnet riktige produkter til deg? Jeg hadde gått for en second opinion hos en annen. Anonymkode: d5950...b69 Har allerede avtalt et besøk nå hos ei frisørveninne før jeg drar til min faste frisør så får vi se hva hun sier😊
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. desember 2020 Forfatter #19 Skrevet 11. desember 2020 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Støtter denne, dette burde en god frisør greie. Men som sagt, svette gir fett og salt i håret, det gir floker. Så vaske håret hver gang en trener er jo et hygienisk og estetisk must. Anonymkode: 39be3...250 Jeg kan ikke vaske håret hver dag
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2020 #20 Skrevet 11. desember 2020 Jeg har tykt, langt hår og vasker det 3-4 ganger i uka. Trenger ikke frisør for å fortelle meg det. Jeg ser at håret er renere, blankere og finere, og lukter bedre, med jevnlig vask. Det er lov å tenke selv og ofte bedre å tenke selv👍🏻 Anonymkode: c8323...32c
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. desember 2020 Forfatter #21 Skrevet 11. desember 2020 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg har tykt, langt hår og vasker det 3-4 ganger i uka. Trenger ikke frisør for å fortelle meg det. Jeg ser at håret er renere, blankere og finere, og lukter bedre, med jevnlig vask. Det er lov å tenke selv og ofte bedre å tenke selv👍🏻 Anonymkode: c8323...32c Jeg trenger heldigvis ikke hjelp til å forstå hvor ofte håret mitt skal vaskes. Her spurte jeg om tips mot floker. Jeg vasker håret 2 ganger i uken og skyller det daglig. Børstes også selvsagt daglig. Håret er blankt og fint men ja.. Blir lett floker. Vasker jeg det oftere så blir det ikke pent. Uansett... Floker er det jeg vil ha tips mot og her har jeg fått gode tips 😊
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2020 #22 Skrevet 11. desember 2020 mamma til adhd gutt<3 skrev (3 timer siden): Jeg trenger heldigvis ikke hjelp til å forstå hvor ofte håret mitt skal vaskes. Her spurte jeg om tips mot floker. Jeg vasker håret 2 ganger i uken og skyller det daglig. Børstes også selvsagt daglig. Håret er blankt og fint men ja.. Blir lett floker. Vasker jeg det oftere så blir det ikke pent. Uansett... Floker er det jeg vil ha tips mot og her har jeg fått gode tips 😊 Men vi prøver jo fortelle deg at svett, skittent hår kan være årsaken til flokene. Det er ganske uvanlig å vaske håret så sjeldent altså, spesielt om du også er aktiv. Blir håret merkelig av normal vask har du feil produkter til det. Liker du litt fettete look finnes det saltvannsspray og paste og diverse remedier til å få til deg også i rent hår. Anonymkode: 39be3...250
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. desember 2020 Forfatter #23 Skrevet 11. desember 2020 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Men vi prøver jo fortelle deg at svett, skittent hår kan være årsaken til flokene. Det er ganske uvanlig å vaske håret så sjeldent altså, spesielt om du også er aktiv. Blir håret merkelig av normal vask har du feil produkter til det. Liker du litt fettete look finnes det saltvannsspray og paste og diverse remedier til å få til deg også i rent hår. Anonymkode: 39be3...250 Jeg har et hår som ikke tåler å vaskes mer enn 2 ganger i uken. Skyller med varmt vann etter trening. Skal få råd av frisør til uken.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2020 #24 Skrevet 11. desember 2020 mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden): Jeg har et hår som ikke tåler å vaskes mer enn 2 ganger i uken. Skyller med varmt vann etter trening. Skal få råd av frisør til uken. Du skriver jo du har tykt hår? Hva slags sart hår har du som ikke tåler vask? Hva skjer med det da liksom? Det blir rent? Blir det tørt bruker du feil produkter. Hva har du i etter vask da? Høres jo ut som det håret blir behandlet helt feil. Anonymkode: 39be3...250
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. desember 2020 Forfatter #25 Skrevet 11. desember 2020 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Du skriver jo du har tykt hår? Hva slags sart hår har du som ikke tåler vask? Hva skjer med det da liksom? Det blir rent? Blir det tørt bruker du feil produkter. Hva har du i etter vask da? Høres jo ut som det håret blir behandlet helt feil. Anonymkode: 39be3...250 Tykt hår med masse krøller. Jeg behandler håret sånn frisør anbefaler. Kurer det ved hver vask, børster det kun når det er vått og lar håret luftørke. De dagene det ikke vaskes skyller jeg det med varmt vann. Vasker jeg det oftere blir det ikke særlig pene krøller altså, da blir jeg sau. Når jeg behandler det som jeg gjør ligger krøllene i pene bølger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå