Gå til innhold

Phillips OneBlade, til 17-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

17-åringen ønsker seg barbermaskin til jul, han gidder ikke bruke høvel hver gang og vil ha en enkel barbering mellom hver gang han bruker høvelen.

Ser på den OneBlade og skjønner den er populær fordi den også kan brukes til intimbarbering, men er den grei å barbere med? Eller er den bare fordi som har skjegg, bukkeskjegg osv og skal forme? Er det bedre å gå for en god gammeldags barbermaskin eller er det lurere å gå for denne til en "ung mann"?

Trodde da dette skulle være enkelt, men plutselig er det full beslutsomhetsvegring her også, hehe ;)

Anonymkode: 9a4e3...faa

Skrevet

Har ingen gode råd. Men henger meg på spørsmålet ditt. Jeg lurer også på å kjøpe Oneblade, til en 19-åring med heller laber skjeggvekst. 

Anonymkode: 52d22...efd

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Har ingen gode råd. Men henger meg på spørsmålet ditt. Jeg lurer også på å kjøpe Oneblade, til en 19-åring med heller laber skjeggvekst. 

Anonymkode: 52d22...efd

Jeg leste noen tester og folk er litt misfornøyd med prisen på bladene. Må byttes hver 3.-4. måned står det, også koster de 299 kr stk...

En vanlig barbermaskin må man jo ikke bytte blader på, men den kan ikke brukes til barbering av kroppen. 

Tror likevel jeg ender på en vanlig barbermaskin jeg altså, men fremdeles litt usikker.

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

17-åringen ønsker seg barbermaskin til jul, han gidder ikke bruke høvel hver gang og vil ha en enkel barbering mellom hver gang han bruker høvelen.

Ser på den OneBlade og skjønner den er populær fordi den også kan brukes til intimbarbering, men er den grei å barbere med? Eller er den bare fordi som har skjegg, bukkeskjegg osv og skal forme? Er det bedre å gå for en god gammeldags barbermaskin eller er det lurere å gå for denne til en "ung mann"?

Trodde da dette skulle være enkelt, men plutselig er det full beslutsomhetsvegring her også, hehe ;)

Hvor får du det fra at den kan brukes som intimbarbering? Man bruker da ikke samme maskin rundt kjønnsorganet som man bruker i ansiktet! Har han skjegg, kan du kjøpe en vanlig barbermaskin. 

Anonymkode: e988e...db9

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Hvor får du det fra at den kan brukes som intimbarbering? Man bruker da ikke samme maskin rundt kjønnsorganet som man bruker i ansiktet! Har han skjegg, kan du kjøpe en vanlig barbermaskin. 

Anonymkode: e988e...db9

Den er til ansikt og kropp, de reklamerer med at den kan brukes også "nedi boxeren".

Tror det følger med ekstra utstyr til kropp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...