Anonym bruker Skrevet 9. desember 2020 #26 Skrevet 9. desember 2020 prekæs skrev (1 time siden): Jeg tenker at dyre glass som ikke kan vaskes i oppvaskmaskin er overpriset. De er laget ved en temperatur langt over oppvaskmaskinens og overlevd det. Her vaskes de fineste krystallglass i maskinen og mener de er tryggere der, enn samlet i en oppvaskkum. Det man bær være forsiktig med er limte håndtak på bestikk og svært tykk krystall. Men en del gammel krystall blir matt og misfarget i maskin.... Anonymkode: 8701e...2ef
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2020 #27 Skrevet 9. desember 2020 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Jeg hadde ikke giddet å kjøpe noe som ikke kan vaskes i oppvaskmaskin, men det hygieniske aspektet hadde jeg ikke tenkt over en gang. Har f.eks. leid hytte uten oppvaskmaskin mange ganger og brukt glass som har vært brukt av massevis av andre folk. 😛 Anonymkode: cd48a...7ba Det er jo kun i julen det brukes så de få gangene skal jeg nok klare å håndvaske de. Anonymkode: 85033...3b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå