Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #1 Skrevet 8. desember 2020 Et must hver dag som et minimum er mascara. Sortest mulig. Har brukt Lancome sine i mange år, og vil gjerne prøve noe nytt. Kjøpte en Maybelline, siden prisen var mye lavere, men føler øynene mine svir av den? Andre som har opplevd det? Hvilken mascara anbefaler du? Anonymkode: ced34...16b
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #2 Skrevet 8. desember 2020 Jeg bruker en kombinasjon av to. Først Makeup mekka 5XL. https://www.makeupmekka.no/produkt/5-xl-volume-mascara-black https://www.makeupmekka.no/produkt/3-pack-5-xl-volume-mascara Den kan smitte litt av oppå legger jeg Ultimate water resistent mascara. Som forlenger og aldri smitter av. https://www.makeupmekka.no/produkt/ultra-length-water-res-mascara De er begge ofte på tilbud til 30 eller 40 kroner stk, så lønner seg å følge med, her skifter tilbudene med få dagers mellomrom. Anonymkode: bf792...38f
tante grusom master of law Skrevet 8. desember 2020 #3 Skrevet 8. desember 2020 Jeg sverger til sensai 38 grader. De er vannfaste og sitter gjennom regn, svette og alt uten å drysse eller sverte av under øyet. De blir også veldig pene på, og kan bygges opp til ønsket volum. Superlette å fjerne med kun varmt vann. De slipper som lange rør når man har på varmt vann. Sliter derfor ikke på vippene som annen vannfast maskara ofte gjør
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #4 Skrevet 8. desember 2020 Chanel - Le volume Anonymkode: df015...f28
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #5 Skrevet 8. desember 2020 MaxFactor 2000 Calorie (ikke vannfast). Den eneste som gir lange, fyldige vipper uten å drysse. Jeg har prøvd mange forskjellige, men ender alltid opp med å gå tilbake til denne. Anonymkode: 3d478...53a
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #6 Skrevet 8. desember 2020 https://www.blivakker.no/product/helena-rubinstein/3101246/helena-rubinstein-lash-queen-feline-blacks-waterproof-mascara-01-black-7ml Denne! Anonymkode: 386e0...523
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #7 Skrevet 8. desember 2020 tante grusom master of law skrev (55 minutter siden): Jeg sverger til sensai 38 grader. De er vannfaste og sitter gjennom regn, svette og alt uten å drysse eller sverte av under øyet. De blir også veldig pene på, og kan bygges opp til ønsket volum. Superlette å fjerne med kun varmt vann. De slipper som lange rør når man har på varmt vann. Sliter derfor ikke på vippene som annen vannfast maskara ofte gjør hvordan kan den være vannfast og samtidig fjernes med vann?? Anonymkode: 5fff4...4c9
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #8 Skrevet 8. desember 2020 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): hvordan kan den være vannfast og samtidig fjernes med vann?? Anonymkode: 5fff4...4c9 Den er vannfast opp til 38 grader, er vannet 38 grader eller mer er den ikke vannfast lenger... Anonymkode: bcaf0...897
tante grusom master of law Skrevet 8. desember 2020 #9 Skrevet 8. desember 2020 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Den er vannfast opp til 38 grader, er vannet 38 grader eller mer er den ikke vannfast lenger... Anonymkode: bcaf0...897 Nettopp!
Gladjente00 Skrevet 8. desember 2020 #10 Skrevet 8. desember 2020 Anonym bruker skrev (4 timer siden): MaxFactor 2000 Calorie (ikke vannfast). Den eneste som gir lange, fyldige vipper uten å drysse. Jeg har prøvd mange forskjellige, men ender alltid opp med å gå tilbake til denne. Anonymkode: 3d478...53a Samme her, både jeg og datter elsker denne
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #11 Skrevet 8. desember 2020 tante grusom master of law skrev (4 timer siden): Jeg sverger til sensai 38 grader. De er vannfaste og sitter gjennom regn, svette og alt uten å drysse eller sverte av under øyet. De blir også veldig pene på, og kan bygges opp til ønsket volum. Superlette å fjerne med kun varmt vann. De slipper som lange rør når man har på varmt vann. Sliter derfor ikke på vippene som annen vannfast maskara ofte gjør Samme her. Clinique har også en som jeg bruker mye. Også slik som vaskes av med varmt vann. Kan bruke den ute i regnvær også uten at den smitter av. Trikset da er bare å ikke røre vippene. Får de tørke igjen da så sitter det som vanlig. En eller to regnbyger til, da kan den smitte - men da er jeg gjerne hjemme igjen for lengst Jeg har veldig sensitive øyne og har ikke tålt noen av de renseproduktene som finnes. Så disse har vært redningen min i minst 15 år nå Anonymkode: 723f6...c5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå