Gå til innhold

Barnefaren tok med barna til Østlandet i helga.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Og samboeren min i risikogruppa. 
Grunn for å be barnefaren ha barna noen ekstra dager og holde  dem unna aktiviteter når de kommer hjem? 

Vi bor på Vestlandet. 

Anonymkode: a9430...018

Det synes jeg er å overreagere. Med mindre bestefar har tatt med barna til folk som er corona syke så tror jeg det går helt fint altså. Folk lever og bor på Østlandet også 

Med mindre de har vært innom gamla i Oslo, tror jeg nok det skal gå helt fint, hele Østlandet er ikke koronainfisert. Ellers får samboeren din gå med munnbind i nærheten av ungene om han er så utsatt. 

Anonymkode: 53353...a35

Annonse

barnefaren kan ta med barna dit han vil. synes du overragerer veldig her. Jeg selv er i risikogruppen, men jeg er sterk og frisk, så skal mye til jeg blir alvorlig syk da, det sa fastlegen, hun sa også at media ofte overdriver for og skremme og det er nok sant

Anonymkode: 206ae...82d

Anonym bruker skrev (18 timer siden):

barnefaren kan ta med barna dit han vil. synes du overragerer veldig her. Jeg selv er i risikogruppen, men jeg er sterk og frisk, så skal mye til jeg blir alvorlig syk da, det sa fastlegen, hun sa også at media ofte overdriver for og skremme og det er nok sant

Anonymkode: 206ae...82d

Ja, dette reagerer jeg også på. Fhi skiller i tillegg mellom moderat og høy risiko, det skal mye til å havne på høy. Moderat risiko gjelder i utgangspunktet ikke de under 50, med mindre de har kombinasjon av flere og dårlig regulert underliggende sykdom. Leser man avisa, skulle man jo tro halve Norge var i risikogruppe. 

Anonymkode: 53353...a35

• Opprett ny...