Gå til innhold

Den beste hotellputen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungene ønsker seg hotellpute og jeg lurer på om det er noen her inne som har det og har noen de er fornøyd med og holder formen godt 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i huset har vi Høie og Ikea sine hotellputer. Begge med dun/fjær. 
Høie sin er mange hakk bedre enn Ikea sin. 

Anonymkode: de281...fa2

Skrevet

Takk 😊

Skrevet

Søsteren min sendte link på Høie sin og sa hun ønsket seg til jul. Hadde Ikea nå og den hadde blitt helt flat. Da kastet jeg meg på og ønsket lik av foreldrene våre! 😊

Skrevet

Sønnen min har en fra IKEA. Har hatt den lenge og den har ikke blitt flat, men vet ikke hvor mye han faktisk sover på den, eller om han bruker den mest når han sitter i sengen. 

Skrevet
Håpet ble virkelighet! skrev (15 timer siden):

Søsteren min sendte link på Høie sin og sa hun ønsket seg til jul. Hadde Ikea nå og den hadde blitt helt flat. Da kastet jeg meg på og ønsket lik av foreldrene våre! 😊

Vet du prisen på Høie sin?

Anonymkode: 92786...24b

Skrevet

Våre barn har også IKEA sin hotellpute, ingen av dem har blitt flate. Vi har hatt dem nå i 2-3 år så synes faktisk de har holdt veldig bra :)

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Vet du prisen på Høie sin?

Anonymkode: 92786...24b

Sjekk på hoie.no, jeg fikk ikke til å kopiere linken, koster fra kr 299,- i fiber til 950,- i dun. 

Anonymkode: 33c35...636

Skrevet

Kjøpte noen på kid til 399. De holder seg etter 3 år enda hvertfall 

Anonymkode: e67e4...d42

Skrevet

Jeg kjøpte våre på jysk, de har Høie. 

Bare se etter tilbud, kjøpte til halv pris, de har tilbud med jevne mellomrom der. 

Anonymkode: c8ae8...efc

Skrevet
Annesmiltillivet skrev (10 timer siden):

Våre barn har også IKEA sin hotellpute, ingen av dem har blitt flate. Vi har hatt dem nå i 2-3 år så synes faktisk de har holdt veldig bra :)

Jeg som svarte lengre oppe, at vi har både Ikea og Høie. Våre Ikea-puter har heller ikke blitt flate, og de er lette å "fluffe" i fasong igjen etter bruk. Etter vask og noen runder i tørketrommel blir de super-fluffy. Men sammenlignet med Høie sine så er det mye mindre spenst i Ikea sine, og da faller lettere sammen og virker tyngre. 

Men begge er ok. Man får jo tre-fire Ikea for prisen av en Høie, så man må jo vurdere selv hva slags kvalitet man vil ha.

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg som svarte lengre oppe, at vi har både Ikea og Høie. Våre Ikea-puter har heller ikke blitt flate, og de er lette å "fluffe" i fasong igjen etter bruk. Etter vask og noen runder i tørketrommel blir de super-fluffy. Men sammenlignet med Høie sine så er det mye mindre spenst i Ikea sine, og da faller lettere sammen og virker tyngre. 

Men begge er ok. Man får jo tre-fire Ikea for prisen av en Høie, så man må jo vurdere selv hva slags kvalitet man vil ha.

Ta brettetesten 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...