Anonym bruker Skrevet 7. desember 2020 #26 Skrevet 7. desember 2020 Jeg lager kransekake, smultringer, engelsk fruktkake, strull, brune pinner og pepperkaker. Tilfeldigvis blir det faktisk syv slag. Ellers baker jeg surdeigsbrød, valnøttbrød, loff, horn, grovbrød, frukt- og nøttebrød og vørterbrød og lager flere typer pålegg og kjøper gode oster. Vi er egentlig mer brunsjmennesker enn kakemonser. Anonymkode: 2e234...1ac
Mamsemums Skrevet 7. desember 2020 #27 Skrevet 7. desember 2020 Jeg synes vepsebol så godt ut, men tåler ikke hasselnøtter. Tror dere det hadde blitt godt med pistasjnøtter i stedet?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2020 #28 Skrevet 7. desember 2020 Liker ikke å bake så da gjør jeg ikke det. Har laget pepperkaker med barna (ferdig kjøpt deig) og skal lage brente mandler. Klarer oss fint med det vi. Det blir faktisk jul i vårt hus uten sju slag. Anonymkode: 7d64b...638
Optatium Skrevet 7. desember 2020 #29 Skrevet 7. desember 2020 Anonym bruker skrev (21 timer siden): Er de best med eller uten kokos? Anonymkode: 4450d...b00 Jeg er ikke så glad i kokos, så det har jeg aldri prøvd, men for den som liker det er det sikkert godt!
Optatium Skrevet 7. desember 2020 #30 Skrevet 7. desember 2020 Mamsemums skrev (6 timer siden): Jeg synes vepsebol så godt ut, men tåler ikke hasselnøtter. Tror dere det hadde blitt godt med pistasjnøtter i stedet? Har prøvd med mandler og syns det var godt i alle fall. Bare å prøve tenker jeg ☺️
Optatium Skrevet 7. desember 2020 #31 Skrevet 7. desember 2020 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Jeg lager kransekake, smultringer, engelsk fruktkake, strull, brune pinner og pepperkaker. Tilfeldigvis blir det faktisk syv slag. Ellers baker jeg surdeigsbrød, valnøttbrød, loff, horn, grovbrød, frukt- og nøttebrød og vørterbrød og lager flere typer pålegg og kjøper gode oster. Vi er egentlig mer brunsjmennesker enn kakemonser. Anonymkode: 2e234...1ac Hehe jeg lurer på hvordan det føles 😱 vi er matmennesker og spiser alt og liker alt og baker alt🤣🤣🤣noen av oss er tjukke da, ikke alle 🤪
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2020 #32 Skrevet 7. desember 2020 Mamsemums skrev (7 timer siden): Jeg synes vepsebol så godt ut, men tåler ikke hasselnøtter. Tror dere det hadde blitt godt med pistasjnøtter i stedet? Jeg lager med sjokolade, mandler og kokos, blir veldig godt Anonymkode: 1c8f8...f16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå