Gå til innhold

Hvilke sju slag lager du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lager kransekake, smultringer, engelsk fruktkake, strull, brune pinner og pepperkaker. Tilfeldigvis blir det faktisk syv slag. Ellers baker jeg surdeigsbrød, valnøttbrød, loff, horn, grovbrød, frukt- og nøttebrød og vørterbrød og lager flere typer pålegg og kjøper gode oster. Vi er egentlig mer brunsjmennesker enn kakemonser. 

Anonymkode: 2e234...1ac

Skrevet

Jeg synes vepsebol så godt ut, men tåler ikke hasselnøtter. Tror dere det hadde blitt godt med pistasjnøtter i stedet?

Skrevet

Liker ikke å bake så da gjør jeg ikke det. Har laget pepperkaker med barna (ferdig kjøpt deig) og skal lage brente mandler. Klarer oss fint med det vi. Det blir faktisk jul i vårt hus uten sju slag.

Anonymkode: 7d64b...638

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Er de best med eller uten kokos?

Anonymkode: 4450d...b00

Jeg er ikke så glad i kokos, så det har jeg aldri prøvd, men for den som liker det er det sikkert godt! 

Skrevet
Mamsemums skrev (6 timer siden):

Jeg synes vepsebol så godt ut, men tåler ikke hasselnøtter. Tror dere det hadde blitt godt med pistasjnøtter i stedet?

Har prøvd med mandler og syns det var godt i alle fall. Bare å prøve tenker jeg ☺️

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Jeg lager kransekake, smultringer, engelsk fruktkake, strull, brune pinner og pepperkaker. Tilfeldigvis blir det faktisk syv slag. Ellers baker jeg surdeigsbrød, valnøttbrød, loff, horn, grovbrød, frukt- og nøttebrød og vørterbrød og lager flere typer pålegg og kjøper gode oster. Vi er egentlig mer brunsjmennesker enn kakemonser. 

Anonymkode: 2e234...1ac

Hehe jeg lurer på hvordan det føles 😱 vi er matmennesker og spiser alt og liker alt og baker alt🤣🤣🤣noen av oss er tjukke da, ikke alle 🤪

Skrevet
Mamsemums skrev (7 timer siden):

Jeg lager med sjokolade, mandler og kokos, blir veldig godt :)

Anonymkode: 1c8f8...f16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...