Gå til innhold

Hvor mange timer i mnd er 36% stilling??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er timeantallet for fulltidsstilling for din yrkesgruppe der du jobber?

Hengebukksvinet skrev (10 minutter siden):

Det et 58,5 time🤩

...forutsatt at timeantallet du har lagt til grunn stemmer i HI sin situasjon ;)

Anonymkode: 78b24...185

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hva er timeantallet for fulltidsstilling for din yrkesgruppe der du jobber?

...forutsatt at timeantallet du har lagt til grunn stemmer i HI sin situasjon ;)

Anonymkode: 78b24...185

Timeantallet jeg har lagt til grunn er 162,5 time, som er det man jobber pr. mnd med full stilling. (162,5*36:100=58,5t.)

Annonse

Hengebukksvinet skrev (1 time siden):

Timeantallet jeg har lagt til grunn er 162,5 time, som er det man jobber pr. mnd med full stilling. (162,5*36:100=58,5t.)

Fagarbeidere, turnusarbeidere og skiftarbeidere har ulikt timetall pr uke, og dermed også pr mnd. Derfor er det vesentlig å vite hva HI jobber.

Anonymkode: 716d5...c01

Hengebukksvinet skrev (3 timer siden):

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Fagarbeidere, turnusarbeidere og skiftarbeidere har ulikt timetall pr uke, og dermed også pr mnd. Derfor er det vesentlig å vite hva HI jobber.

Anonymkode: 716d5...c01

Det er en jobb som brukerstyrt personlig assistent, det står ikke noe mer enn 36% stilling i annonsen. -hi

Anonymkode: b3e80...100

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det kommer jo helt ann på hvor mange timer full stilling er. 40 timer?, 37,5 time? 38, 36, 35 timer?

Anonymkode: 3d851...311

Hengebukksvinet skrev (2 timer siden):

Nettopp. For meg hadde full stilling på dagtid vært 40 timer, mens full stilling på natt hadde vært 38 (med tilstedevakt, ved passiv vakt er kun en av 3 eller en av 4 timer tellende til totalarbeidstiden). Så ditt regnestykke hadde ikke passet, derfor må HI vite hva timetallet er i full stilling for den stillingen. 

Direkte skrev (4 minutter siden):

Nettopp. For meg hadde full stilling på dagtid vært 40 timer, mens full stilling på natt hadde vært 38 (med tilstedevakt, ved passiv vakt er kun en av 3 eller en av 4 timer tellende til totalarbeidstiden). Så ditt regnestykke hadde ikke passet, derfor må HI vite hva timetallet er i full stilling for den stillingen. 

Det var da voldsomt til retting på hengebukksvinet da. Hi gir ikke så mange opplysninger, og hengebukksvinet svarer utifra det hun tenker er riktig.

Anonymkode: 5bbe8...161

Hengebukksvinet skrev (14 timer siden):

Full stilling er ikke ett timetall for alle typer stillinger. Full stilling hos meg er 37,5 timer pr uke, mot 35,5 for hun over her.

Anonymkode: 2c082...38e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...