Musemor med tre søte små Skrevet 4. desember 2020 #1 Skrevet 4. desember 2020 Min datter på snart 9 år trenger ny seng, jeg har sett litt på denne. Tenker at den også kan være fin når hun en gang flytter hjemmefra. Den har lagringsplass og kan lett gjøres om til dobbeltseng. https://www.ikea.com/no/no/p/hemnes-dagseng-3-skuffer-hvit-90349326/
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2020 #2 Skrevet 4. desember 2020 Dattera mi har og den. Veldig god og praktisk og greit når ho har overnatting 👌 Anonymkode: 9f2f2...e18
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2020 #3 Skrevet 4. desember 2020 Den er bare 80 i bredde, det er ganske lite. Min datter ville ha 120 seng når vi byttet når hun var 10 år. Anonymkode: b4e56...a74
Musemor med tre søte små Skrevet 4. desember 2020 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2020 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Dattera mi har og den. Veldig god og praktisk og greit når ho har overnatting 👌 Anonymkode: 9f2f2...e18 Tenkte også på overnatting nå. Takk for tilbakemeldingen
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2020 #5 Skrevet 4. desember 2020 Datteren min på 14 har den, men har den utslått som dobbeltseng hele tiden for hun synes den er for smal som enkeltseng. Har også en ganske tykk overmadrass, for den madrassen de fra Ikea mener skal være i den er ganske tynn. Men fornøyd med sengen, datteren min driver med allverdens håndarbeid og slikt og bruker skuffene til oppbevaring av tonnevis med garn bl.a Anonymkode: f3839...3ea
It's all about me Skrevet 4. desember 2020 #6 Skrevet 4. desember 2020 Har den til to barn og er veldig fornøyd. De går nå på ungdomsskolen og ser ingen behov for å bytte den ut med det første. Vil de en gang ha bredere seng er det jo bare å dra den ut til ønsket bredde og og bytte madrass.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2020 #7 Skrevet 4. desember 2020 Lagringsplassen og uttrekksmuligheten er veldig god, men vær oppmerksom på at hvis det ligger to madrasser i den når den er sammenslått, så blir deg for høy til å sitte godt med bena på gulvet og med en madrass sitter du ikke godt i endene. På et barne eller ungdomsrom er den ypperlig. Anonymkode: e8d4e...1d2
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2020 #8 Skrevet 4. desember 2020 Hadde den til sønnen min et par år da han var rundt 9-10 og var så glad da vi endelig byttet den ut. Den er hard og ubehagelig og plankene knekker lett. Den er tung å dra ut og den knirker veldig. Han fikk overta min dobbeltseng istedet og jeg fikk meg ny. Mye bedre 😁 Anonymkode: 71101...785
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2020 #9 Skrevet 4. desember 2020 Min 9åring fikk nylig rammemadrass fra Svane. 150 seng. Den kan hun forhåpentligvis ha i mange år Anonymkode: 74df3...1cf
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2020 #10 Skrevet 5. desember 2020 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Min 9åring fikk nylig rammemadrass fra Svane. 150 seng. Den kan hun forhåpentligvis ha i mange år Anonymkode: 74df3...1cf Ok? Var det svar på hi sitt spøsmål? Anonymkode: fd301...28b
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2020 #11 Skrevet 5. desember 2020 Den er kjempefin, vet om mange som har den å de er fornøyde. Jeg hadde egentlig lyst på den men den passet ikke , vi kjøpte denne når gutten vår ble 3, men jeg er veldig fornøyd med den 🙂. https://www.ikea.com/no/no/p/slaekt-seng-med-underseng-og-oppbevaring-hvit-s89227731/ Anonymkode: a443b...826
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå