Gå til innhold

Handlet julegaver i går. I dag nyser jeg, og er tett i nesa...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

kommer ikke så fort, går 7-10 dager

Anonymkode: f5d8c...0e8

Tull! Det kan gå 1,5 dag og det kan gå 10. 

Ikke uttal deg om noe du ikke har greie på. 

Anonymkode: 15cf6...b28

2 minutes ago, Anonym bruker said:

Tull! Det kan gå 1,5 dag og det kan gå 10. 

Ikke uttal deg om noe du ikke har greie på. 

her har hele familien vert smittet, så jeg vet

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Så klart at din familie er fasiten for resten av oss.......

Anonymkode: 07c84...268

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hi, ikke hør på e64. Siden du har vært så mange steder så kan du være en såkalt superspreder, hvis det er covid-19 du nå har.

Få deg tid til testing!

Anonymkode: 56957...d57

Det går ikke så fort. I Norge nå er det mindre enn 5000 covid-syke. Dvs at det er mindre en 0,1%, og av disse er de aller, aller fleste i isolasjon.

Anonymkode: 7ca29...e64

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du vet ingenting. 

Koronaviruset muterer stadig. Noen steder i Norge har folk fått symptomer etter en dag. Det gjør smittevernsarbeidet mye verre. 

Koronaviruset har flere varianter. Folk er forskjellige. Så om du og din familie har vært smittet har du ikke fasiten for andre som er smittet av andre varianter. 

Annonse

Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Syns du? Jeg synes heller det virker få

Med tanke på hvor mange smittede det er totalt i Norge, så er prosentandelen av de som svarer i tråder her inne at enten de selv eller nær familie har hatt det, kunstig høy. Men, nå er det bare høyere utdannede med milionlønn og bufferkonto på flere hundre tusener som er på dette forumet da...🤷‍♀️

Anonymkode: 083fe...7d2

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Med tanke på hvor mange smittede det er totalt i Norge, så er prosentandelen av de som svarer i tråder her inne at enten de selv eller nær familie har hatt det, kunstig høy. Men, nå er det bare høyere utdannede med milionlønn og bufferkonto på flere hundre tusener som er på dette forumet da...🤷‍♀️

De fleste svarer jo som anonym, så en god del er jo samme person som svarer., det kan man jo se på svarene

Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Og så har vi jo deg da. Solstrålen vår 😶

Anonymkode: 58e18...410

Anonym bruker skrev (På 3.12.2020 den 20.26):

Det går ikke så fort. I Norge nå er det mindre enn 5000 covid-syke. Dvs at det er mindre en 0,1%, og av disse er de aller, aller fleste i isolasjon.

Anonymkode: 7ca29...e64

Du følger tydeligvis ikke med. Det er oppdaget flere mutasjoner av viruset som har en svært lav inkubasjonstid, flere oppdaget i Norge i høst. Og hele tiden er det jo kommet tall på at inkubasjonstiden kan være fra 0-14 dager, selv om få har mer enn 8-9 dager.

Det vil si at HI kan ha hatt asymptomatisk smitte da hun var ute og handlet. Hvor mye man da smitter videre er det ingen som vet sikkert, da noen smitter få, andre kan bli såkalte superspredere.

Anonymkode: 56957...d57

• Opprett ny...