Anonym bruker Skrevet 3. desember 2020 #1 Skrevet 3. desember 2020 Jeg har sett verk av broren og av Marianne, men så slo det meg at jeg ikke har sett noe Aune har laget. Prøvde å google, men da får jeg bare treff der han promoterer deres kunst. Lager han ikke noe selv? Anonymkode: 853c2...bcc
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2020 #2 Skrevet 3. desember 2020 Nei, det tror jeg ikke han er. har er vel mer «agent». Anonymkode: cab1e...a43
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2020 #3 Skrevet 3. desember 2020 Det står faktisk på Wikipedia at han er kunstner, men jeg kan ikke finne noe han har laget. Hi Anonymkode: 853c2...bcc
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2020 #4 Skrevet 3. desember 2020 Han er vel filmregissør, Google tidenes dårligste norske film, Dis 😂 Anonymkode: 97d42...ab9
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2020 #5 Skrevet 3. desember 2020 Han har skrevet jordbærmus Anonymkode: 047a3...007
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2020 #6 Skrevet 3. desember 2020 Jeg tenker at Aune er svært heldig med tvillingbroren sin. Vebjørn har tydeligvis tatt det som sin livsoppgave å passe på broren som verken har de kognitive eller kunstneriske evnene han trenger for å klare seg selv. Han får lov til å kalle seg kunstner, han får lov til å være eksentrisk og "hjelpe til" mens tvillingbror (og til en viss grad kjæresten?) sørger for at han ikke trenger å bekymre seg for å skaffe seg, og fungere i, vanlig arbeid. Anonymkode: 240ad...de5
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2020 #7 Skrevet 3. desember 2020 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Jeg tenker at Aune er svært heldig med tvillingbroren sin. Vebjørn har tydeligvis tatt det som sin livsoppgave å passe på broren som verken har de kognitive eller kunstneriske evnene han trenger for å klare seg selv. Han får lov til å kalle seg kunstner, han får lov til å være eksentrisk og "hjelpe til" mens tvillingbror (og til en viss grad kjæresten?) sørger for at han ikke trenger å bekymre seg for å skaffe seg, og fungere i, vanlig arbeid. Anonymkode: 240ad...de5 Nå sa nettopp Marianne i et intervju at hun var takknemlig for at Aune hadde stått på og jobbet så mye de siste årene, slik at hun kunne være hjemme og dedikere seg til morsrollen. Men det er litt uklart akkurat hva han gjør for å tjene penger. Hi Anonymkode: 853c2...bcc
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2020 #8 Skrevet 3. desember 2020 Jeg digger Aune, han er så svevende, positiv og svulstig fantastisk! Han er et kunstverk av et menneske!😁 Anonymkode: bd5fc...62c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå