Anonym bruker Skrevet 3. desember 2020 #1 Skrevet 3. desember 2020 Jeg har best kjennskap til Apple-tv, men på tv nr 2 tenkte jeg å ha chromecast da det er langt billigere. Man strømmer fra mobilen gjennom chromecasten? Kan man da bruke mobilen samtidig eller må den bare ligge standby? Anonymkode: 0b9fe...ecc
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2020 #2 Skrevet 3. desember 2020 Du kan bruke telefonen samtidig, ikke noe problem, men du må holde den i grei avstand til TV da. Vi cromkaster som regel fra pc eller ipad, men det går helt fint fra telefon også. Anonymkode: ac99a...992
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2020 #3 Skrevet 3. desember 2020 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Du kan bruke telefonen samtidig, ikke noe problem, men du må holde den i grei avstand til TV da. Vi cromkaster som regel fra pc eller ipad, men det går helt fint fra telefon også. Anonymkode: ac99a...992 Ok takk for svar har bare telefon og det skal bare være til tv på soverommet så da satser jeg på det holder Anonymkode: 0b9fe...ecc
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2020 #4 Skrevet 3. desember 2020 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Du kan bruke telefonen samtidig, ikke noe problem, men du må holde den i grei avstand til TV da. Vi cromkaster som regel fra pc eller ipad, men det går helt fint fra telefon også. Anonymkode: ac99a...992 Sikkert teit spørsmål, er ikke dette avhengig av at du har en android telefon? Apple produkter kan vel ikke cromkaste? Anonymkode: 7d6ea...cb2
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2020 #5 Skrevet 3. desember 2020 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Sikkert teit spørsmål, er ikke dette avhengig av at du har en android telefon? Apple produkter kan vel ikke cromkaste? Anonymkode: 7d6ea...cb2 Hva? Kan de ikke?? Anonymkode: 0b9fe...ecc
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2020 #6 Skrevet 3. desember 2020 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Sikkert teit spørsmål, er ikke dette avhengig av at du har en android telefon? Apple produkter kan vel ikke cromkaste? Anonymkode: 7d6ea...cb2 Godt spørsmål... Apple er jo noe dritt, men tror det går. Anonymkode: ca730...364
uhhuhher Skrevet 3. desember 2020 #7 Skrevet 3. desember 2020 Slæpp åff, man kan bruke Apple-produkter med Chromecast: https://support.google.com/chromecast/answer/2998456?co=GENIE.Platform%3DiOS&hl=no 🙂
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2020 #8 Skrevet 3. desember 2020 Ikke noe problem å cromcaste fra apple. Jeg har android selv, men ungene har iphone og ipad, alt kan brukes til cromcast. Anonymkode: ac99a...992
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2020 #9 Skrevet 3. desember 2020 Takk for svar dere 🙂 Anonymkode: 0b9fe...ecc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå