Gå til innhold

Chromecast. Fortell en dumming hvordan det virker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har best kjennskap til Apple-tv, men på tv nr 2 tenkte jeg å ha chromecast da det er langt billigere. Man strømmer fra mobilen gjennom chromecasten? Kan man da bruke mobilen samtidig eller må den bare ligge standby?

Anonymkode: 0b9fe...ecc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan bruke telefonen samtidig, ikke noe problem, men du må holde den i grei avstand til TV da.

Vi cromkaster som regel fra pc eller ipad, men det går helt fint fra telefon også.

Anonymkode: ac99a...992

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Du kan bruke telefonen samtidig, ikke noe problem, men du må holde den i grei avstand til TV da.

Vi cromkaster som regel fra pc eller ipad, men det går helt fint fra telefon også.

Ok takk for svar :) har bare telefon og det skal bare være til tv på soverommet så da satser jeg på det holder :)

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Sikkert teit spørsmål, er ikke dette avhengig av at du har en android telefon? Apple produkter kan vel ikke cromkaste? 

Anonymkode: 7d6ea...cb2

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Sikkert teit spørsmål, er ikke dette avhengig av at du har en android telefon? Apple produkter kan vel ikke cromkaste? 

Hva? Kan de ikke?? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Godt spørsmål... Apple er jo noe dritt, men tror det går. 

Anonymkode: ca730...364

Skrevet

Ikke noe problem å cromcaste fra apple.

Jeg har android selv, men ungene har iphone og ipad, alt kan brukes til cromcast.

Skrevet

Takk for svar dere 🙂 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...