Gå til innhold

Hvilken farge har engelsk pass... Er det rødt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal lage kort så må ha riktig farge. 

Anonymkode: 11251...2ec

Fortsetter under...

Skrevet

Tydeligvis er det ikke lov å legge inn linke, for da blir innlegget fjernet. Men de nye passene er "navy blue". Før Brexit var de røde, ja.

Anonymkode: 11cc1...6f0

Skrevet

Jeg klarer ikke å se at det er mørkeblått, selv om det påstås at det skal være det. Blånyansen i det nye passet er i hvert fall så mørk at det fremstår som sort. 

Skrevet

Takker. Ser nå det er blått står det. Ser ikke svart ut på bildene jeg ser? Nå blei jeg forvirra... 🤔🤔 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Takker. Ser nå det er blått står det. Ser ikke svart ut på bildene jeg ser? Nå blei jeg forvirra... 🤔🤔 

Jeg har sett det nye og det ser svart ut. De mener vel at det er dypt mørkt blått, men det fremstår som svart. Det er fremdeles det burgunderrøde som folk flest har, så det blir ikke feil å bruke dette på kortet.

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Skal lage kort så må ha riktig farge. 

Skjønner jeg er litt treig, men hva slags kort skal du lage?

Anonymkode: 8ebad...cda

Skrevet
HvittHus skrev (2 timer siden):

Jeg har sett det nye og det ser svart ut. De mener vel at det er dypt mørkt blått, men det fremstår som svart. Det er fremdeles det burgunderrøde som folk flest har, så det blir ikke feil å bruke dette på kortet.

Vil gjerne ha det riktige... Det er som er nå... Blir best å lage det svart da tenker du? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Skjønner jeg er litt treig, men hva slags kort skal du lage?

Anonymkode: 8ebad...cda

Ei venninne som gifter seg med engelskmann. Skal lage bryllupskort med begge passa som tema. 🙂

Skrevet
4 hours ago, Anonym bruker said:

Vil gjerne ha det riktige... Det er som er nå... Blir best å lage det svart da tenker du? 

Jeg ville gått for svart - jeg klarer virkelig ikke å se mye blått i hvert fall (ser det heller ikke i klart dagslys). 

InShot_20201202_101551521.thumb.jpg.749abf7f213b851fbc96685700c1dc2b.jpg

Skrevet
beef sister skrev (49 minutter siden):

Jeg ville gått for svart - jeg klarer virkelig ikke å se mye blått i hvert fall (ser det heller ikke i klart dagslys). 

InShot_20201202_101551521.thumb.jpg.749abf7f213b851fbc96685700c1dc2b.jpg

Takker... Ser svart ut ja... Bilde tatt i dagslys eller mørke? Går for svar jeg tror jeg da... 

Skrevet
45 minutes ago, Anonym bruker said:

Takker... Ser svart ut ja... Bilde tatt i dagslys eller mørke? Går for svar jeg tror jeg da... 

Ikke tatt i dagslys, men det ser som sagt ikke mer blått ut da. 

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det står jo tydelig i tidligere link at det er marineblått. Gå for mørk marineblå, ikke sort. 

Anonymkode: 3ed8c...9c6

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Det står jo tydelig i tidligere link at det er marineblått. Gå for mørk marineblå, ikke sort. 

Anonymkode: 3ed8c...9c6

Ja men leste at det har vært skriverier om det i avisene og på nett fordi alle mener passet er svart, ikke blått. Pluss jeg velger å lytte til de to som har sett passet her inne. Pluss det ser svart ut på bildet jeg fikk de her og. 

Skrevet

Fikk varsel om nytt innlegg her men ser ikke noe... Bare jeg som er blind eller teknisk feil? Hmmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...