Anonym bruker Skrevet 1. desember 2020 #1 Skrevet 1. desember 2020 Og da jeg sto var jeg heller ikke særlig dyktig skal sies. Jeg nærmer meg 50 og har en del kilo for mye på kroppen. Men ungene har veldig lyst og jeg tenker det kan være gøy å ha noe vi kan gjøre ilag i vinter. Har noen råd til meg? Ville dere kjøpt nytt utstyr? Anonymkode: bb9e3...ce9
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2020 #2 Skrevet 1. desember 2020 Det har skjedd mye med utstyret på 20 år, så med dagens ski er du litt flinkere allerede. Skal dere bruke noen dager i bakken tjener du raskt inn en skipakke fra XXL eller lignende, eller kjøp brukt, fremfor å leie. Til barn som vokser og bare skal stå noen dager er leie mer aktuelt. Lykke til. Håper dere får fine dager i bakken. Alle kan stå på ski, uansett kroppsform. Og skiformen med styrke i lår osv. kommer etter hvert. Anonymkode: d7309...8d5
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2020 #3 Skrevet 1. desember 2020 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Det har skjedd mye med utstyret på 20 år, så med dagens ski er du litt flinkere allerede. Skal dere bruke noen dager i bakken tjener du raskt inn en skipakke fra XXL eller lignende, eller kjøp brukt, fremfor å leie. Til barn som vokser og bare skal stå noen dager er leie mer aktuelt. Lykke til. Håper dere får fine dager i bakken. Alle kan stå på ski, uansett kroppsform. Og skiformen med styrke i lår osv. kommer etter hvert. Anonymkode: d7309...8d5 Takk for svar. Tenker på å ta en time med instruktør også. Anonymkode: bb9e3...ce9
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2020 #4 Skrevet 1. desember 2020 Jeg tror ikke jeg hadde stått på ski på 25 år da jeg kastet meg ut i det igjen. Veldig enig i det hun over sier, med de nye skiene er det en helt annen opplevelse, og med slike er du allerede en god del flinkere enn du tror Det er noe helt annet å svinge med dem enn de gamle! Jeg fikk litt tips av en venninne som er god på ski, og det tok meg kort tid før det gikk kjempebra. Tar du en time med instruktør så blir du nok enda raskere trygg også. Et tips er dessuten også å kjøre i sporene til noen som er mer vant enn deg, og som vet du kommer etter. Du lærer veldig mye av å kjøre i sporene til en som er god, når du skal svinge etter terrenget osv. Nå har jeg ikke hatt anledning til å stå på ski på noen år - misunner deg Lykke til og kos deg masse Anonymkode: 11549...d98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå