Anonym bruker Skrevet 14. desember 2020 #51 Skrevet 14. desember 2020 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Har du en bra oppskrift på tørre vaffler? De døde med mormor her, men kanskje jeg skal overraske familien med det. Hun laget også sandkaker (som jeg elsker), men jeg har ikke former. Jeg lager Serinakaker (som mormor), Goro som er en tradisjon fra svigers og får krumkaker fra Mamma. Men jeg savner de tørre vaflene og sandkakene! Anonymkode: 7fd3d...d12 Kampanjepris her nå https://www.jernia.no/kjøkken/baking/bakeformer/kakeform/aanonsen-sandkakeformer-20stk/p/11751665?gclid=CjwKCAiAt9z-BRBCEiwA_bWv-PW0SfqlKjdBJ_BBS3fDn2xKKHbuOPTILgO9uNiY9XeqdgTT0h4pPRoCT9UQAvD_BwE Anonymkode: e3202...790
gale damen Skrevet 16. desember 2020 #52 Skrevet 16. desember 2020 Nei, nei, nei!! Jeg skulle jo aldri ha gått inn i denne tråden - nå tror jeg nok at jeg må lage håkonskaker og marvposteier også. Og tørre vafler. Det laget min farmor, og det var kjempegodt! Mannen må ha krumkaker, ungene må ha krumkaker, pepperkaker og kakemenn, min mor vil ha kokosmakroner (og gjerne en kokosbolle eller to) min far vil ha serinakaker. Selv vil jeg ha potetmelstopper og fudge. Jeg er glad i å bake, men prøver å nøye meg med det som faktisk har en sjanse til å bli spist..
Brillefanten Skrevet 16. desember 2020 #53 Skrevet 16. desember 2020 Vi baker brune pinner, kakemenn, sjokoladekjeks, pepperkaker, serinakaker, lefser, smultringer. Jeg begynner å ligne på sistnevnte, for jeg er altfor glad i småkaker 😬
Himmel og hav Skrevet 16. desember 2020 #54 Skrevet 16. desember 2020 I år har det blitt litt gammelt og litt nytt: Krumkaker Strull Håkonskaker Syltetøykaker Havreflarn Pikekyss (noe må jeg jo lage av alle eggehvitene) Julebrownies.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2021 #55 Skrevet 27. november 2021 Ønskereprise ❤️ så mange gode forslag her 😊 Anonymkode: c2a88...10d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå