Gå til innhold

Svetteproblem! Noen som har erfaring med dridase?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mannen min har brukt dridase i 3 år nå. Var veldig plaget med at svettet bare han rørte litt på seg. Ble svett over alt. Etter at han begynte på medisin ble det som et nytt liv for han. 

Han trenger ikke ha med seg ekstra skifteklær, trenger ikke konstant tenke farge osv. Han var på tur til å slutte jobben sin og heller sitte hjemme der ingen kunne se han, men det snudde helt etter at han fikk den medisinen. Han merket stor forbedring fra dag en.

Eneste bivirkningen han sier noe om er at han drikker mer fordi han føler seg tør i munnen. Går jevnlig til tannpleier og det vises ikke på tennene.

Anonymkode: 3ea26...339

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Mannen min har brukt dridase i 3 år nå. Var veldig plaget med at svettet bare han rørte litt på seg. Ble svett over alt. Etter at han begynte på medisin ble det som et nytt liv for han. 

Han trenger ikke ha med seg ekstra skifteklær, trenger ikke konstant tenke farge osv. Han var på tur til å slutte jobben sin og heller sitte hjemme der ingen kunne se han, men det snudde helt etter at han fikk den medisinen. Han merket stor forbedring fra dag en.

Eneste bivirkningen han sier noe om er at han drikker mer fordi han føler seg tør i munnen. Går jevnlig til tannpleier og det vises ikke på tennene.

Takk for svar. Da tror jeg jeg skal ta en tur til fastlegen min. 

Anonymkode: d2789...4c5

Har svært god effekt av Dridase, brukt det i fem-seks år nå. 

Bivirkninger er at også annen væskeproduksjon i kroppen reduseres noe, hvilket kan gi tørre slimhinner. Det at spyttproduksjonen nedsettes kan gi økt risiko for karies. 

Anonymkode: c2769...9fb

Anonym bruker skrev (På 30.11.2020 den 20.34):

Har svært god effekt av Dridase, brukt det i fem-seks år nå. 

Bivirkninger er at også annen væskeproduksjon i kroppen reduseres noe, hvilket kan gi tørre slimhinner. Det at spyttproduksjonen nedsettes kan gi økt risiko for karies. 

Anonymkode: c2769...9fb

Tannpleieren min mann bruker er sjekker dette 3 ganger i året og så langt har hun ikke merket at det påvirker tennene. Heller ikke sett tegn til munntørrhet. Tannpleieren er informert om medisinen. Hvordan er det for deg? Er du blitt plaget med munntørrhet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...