Gå til innhold

Tise-appen, hva synes dere om tise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har solgt litt dyrere vesker blant annet og har derfor fulgt med litt jevnlig på annonsene der. Jeg blir litt skuffet over opplegget fordi de åpenbart har utrolig lite kontroll med hva som blir lagt ut? Eksempelvis er det vanvittig mye fake blant veskene, og det blir ikke luket ut på samme måte som på finn. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forholder meg en del til ungdom som har et litt flytende forhold til rett og galt, og har erfart at det selges mye fake, og en del tyvgods på tise. Altså ingen gode assosiasjoner, men har ingen egne erfaringer. 

Skrevet

Ville aldri gått dit for å finne ordentlige ting - det er en app for ungdommer som selger lettbrukte klær og sko, framfor alt, ikke for noe dyrt eller fint - langt mer useriøst enn Finn, Blocket, etc.

Anonymkode: aed56...fb8

Skrevet
Iiiiik skrev (50 minutter siden):

Jeg forholder meg en del til ungdom som har et litt flytende forhold til rett og galt, og har erfart at det selges mye fake, og en del tyvgods på tise. Altså ingen gode assosiasjoner, men har ingen egne erfaringer. 

Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Ville aldri gått dit for å finne ordentlige ting - det er en app for ungdommer som selger lettbrukte klær og sko, framfor alt, ikke for noe dyrt eller fint - langt mer useriøst enn Finn, Blocket, etc.

Anonymkode: aed56...fb8

Nei, det er jo det jeg tenker jeg også. Ble litt overrasket over at de profilerer seg som de gjør når det egentlig er litt shady en del av det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...