amandine Skrevet 30. november 2020 #1 Skrevet 30. november 2020 Jeg har solgt litt dyrere vesker blant annet og har derfor fulgt med litt jevnlig på annonsene der. Jeg blir litt skuffet over opplegget fordi de åpenbart har utrolig lite kontroll med hva som blir lagt ut? Eksempelvis er det vanvittig mye fake blant veskene, og det blir ikke luket ut på samme måte som på finn.
Iiiiik Skrevet 30. november 2020 #2 Skrevet 30. november 2020 Jeg forholder meg en del til ungdom som har et litt flytende forhold til rett og galt, og har erfart at det selges mye fake, og en del tyvgods på tise. Altså ingen gode assosiasjoner, men har ingen egne erfaringer.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2020 #3 Skrevet 30. november 2020 Ville aldri gått dit for å finne ordentlige ting - det er en app for ungdommer som selger lettbrukte klær og sko, framfor alt, ikke for noe dyrt eller fint - langt mer useriøst enn Finn, Blocket, etc. Anonymkode: aed56...fb8
amandine Skrevet 30. november 2020 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2020 Iiiiik skrev (50 minutter siden): Jeg forholder meg en del til ungdom som har et litt flytende forhold til rett og galt, og har erfart at det selges mye fake, og en del tyvgods på tise. Altså ingen gode assosiasjoner, men har ingen egne erfaringer. Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Ville aldri gått dit for å finne ordentlige ting - det er en app for ungdommer som selger lettbrukte klær og sko, framfor alt, ikke for noe dyrt eller fint - langt mer useriøst enn Finn, Blocket, etc. Anonymkode: aed56...fb8 Nei, det er jo det jeg tenker jeg også. Ble litt overrasket over at de profilerer seg som de gjør når det egentlig er litt shady en del av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå