Anonym bruker Skrevet 30. november 2020 #26 Skrevet 30. november 2020 Sort. Jeg synes kamelfarge er litt tantete Anonymkode: c69e4...077
Anonym bruker Skrevet 30. november 2020 #27 Skrevet 30. november 2020 Hadde valgt sort. Men likte ikke helt denne kåpen, synes det ble for formløs. Anonymkode: 7a254...9d1
Elizabeth Skrevet 30. november 2020 #28 Skrevet 30. november 2020 mamma til adhd gutt<3 skrev (2 timer siden): https://m.boozt.com/no/no/lauren-ralph-lauren/cashmere-blend-wool-coat-flap-pckt_27839325/212928009?localLanguage=1&gclid=Cj0KCQiAzZL-BRDnARIsAPCJs726JidiCT4LeWj0YAiRUbPzv8Lz9pG6E5aoSmvuuVfmKFzPaXJ-G-EaAmZbEALw_wcB klarer ikke å bestemme meg. Sort eller kamel. Lyst på en klassisk kåpe som går til alt Liker den svarte best.
Iiiiik Skrevet 30. november 2020 #29 Skrevet 30. november 2020 Jeg likte den grå best. Den mørke er vel dessuten heller ikke svart, den er omtalt som regal navy, og er vel da mørk blå. Jeg liker ikke mørk blått, og hadde altså ikke kjøpt den mørke.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2020 #30 Skrevet 30. november 2020 mamma til adhd gutt<3 skrev (44 minutter siden): Så absolutt! Kåper åpner tydeligvis krana😊😊 Men du elsker det jo? Svarer på alle avsporinger og legger ut akkurat nok åte til at kritikerene biter på. Det er en kunst. Jeg liker kamelfarger, men likte hverken fargen eller fasongen på den kåpen du linker til. Jeg selv hadde gått for noe litt mer løst i stilen, det kan virkelig være klassisk uten å være så stram i stilen. Den såg mer ut som noe de som passer på Russland grensen kunne brukt 😊 Anonymkode: 1b0b5...a0d
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 30. november 2020 Forfatter #31 Skrevet 30. november 2020 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Men du elsker det jo? Svarer på alle avsporinger og legger ut akkurat nok åte til at kritikerene biter på. Det er en kunst. Jeg liker kamelfarger, men likte hverken fargen eller fasongen på den kåpen du linker til. Jeg selv hadde gått for noe litt mer løst i stilen, det kan virkelig være klassisk uten å være så stram i stilen. Den såg mer ut som noe de som passer på Russland grensen kunne brukt 😊 Anonymkode: 1b0b5...a0d Russland grensen faktisk 😊😊😊 egentlig flott og gøy hvor forskjellig stil man har
Anonym bruker Skrevet 30. november 2020 #32 Skrevet 30. november 2020 mamma til adhd gutt<3 skrev (21 minutter siden): Russland grensen faktisk 😊😊😊 egentlig flott og gøy hvor forskjellig stil man har Kan du si. 😃 Jeg likte den godt, veldig allsidig. Perfekt til både jeans og pent. Anonymkode: 9224a...291
frk Nilsen Skrevet 30. november 2020 #33 Skrevet 30. november 2020 Likte den grå best, men om du har en lignende i grå ville jeg valgt sort. Synes kåpen var litt kjedelig i stil og snitt, til den prisen ville jeg hatt litt mer utpreget design (men fortsatt innenfor klassisk og tidløs)
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 30. november 2020 Forfatter #34 Skrevet 30. november 2020 frk Nilsen skrev (8 minutter siden): Likte den grå best, men om du har en lignende i grå ville jeg valgt sort. Synes kåpen var litt kjedelig i stil og snitt, til den prisen ville jeg hatt litt mer utpreget design (men fortsatt innenfor klassisk og tidløs) Jeg har flere kåper i mer kvinnelig snitt. Likte denne godt fordi den var så enkel og kan styles både opp og ned. Alt fra jeans og sneakers til støvletter og skjørt😊
Anonym bruker Skrevet 30. november 2020 #35 Skrevet 30. november 2020 Jeg likte den mørke best Anonymkode: 15e80...71b
Twintipp Skrevet 30. november 2020 #36 Skrevet 30. november 2020 (endret) Jeg har to nesten identiske kåper. Samme passform og materiale! En fra Jean Paul og et annent merke, begge kjøpt på match. En kamel farget og en mørk blå... Fikk begge kåpene til den prisen som er for en der, om du er villig til å velge annent merke. Bruker den mørke mest, begge fine. Kjøpte et skjerf til hver som matchet👌🏼 Liker å variere, men elsker denne passformen. Endret 30. november 2020 av Twintipp
Amalies mamma Skrevet 30. november 2020 #37 Skrevet 30. november 2020 Den svarte er uten tvil finest synes jeg. Litt kjedelig kåpe ift hvor dyr den er - men det er min mening. Skjønner nesten ikke at du orker å lage noen tråder her, så mye pepper og dritt som enkelte slenger etter deg hele tiden..
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 30. november 2020 Forfatter #38 Skrevet 30. november 2020 Twintipp skrev (17 minutter siden): Jeg har to nesten identiske kåper. Samme passform og materiale! En fra Jean Paul og et annent merke, begge kjøpt på match. En kamel farget og en mørk blå... Fikk begge kåpene til den prisen som er for en der, om du er villig til å velge annent merke. Bruker den mørke mest, begge fine. Kjøpte et skjerf til hver som matchet👌🏼 Liker å variere, men elsker denne passformen. Det må ikke være dette merket nei men elsket stilen 😊
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 30. november 2020 Forfatter #39 Skrevet 30. november 2020 Amalies mamma skrev (6 minutter siden): Den svarte er uten tvil finest synes jeg. Litt kjedelig kåpe ift hvor dyr den er - men det er min mening. Skjønner nesten ikke at du orker å lage noen tråder her, så mye pepper og dritt som enkelte slenger etter deg hele tiden.. Likte i grunn enkelheten godt. Passer til alt. 😊
beef sister Skrevet 30. november 2020 #40 Skrevet 30. november 2020 Det står jo at den er marineblå, ikke sort? Hvis kåpen hadde vært sort, ville svaret mitt vært sort. Ettersom den ikke er det, må svaret bli kamel.
Hengebukksvinet Skrevet 30. november 2020 #41 Skrevet 30. november 2020 (endret) Anonym bruker skrev (7 timer siden): Hvis du haf en grå kåoe trenger du ikke fler kåper. Tenk litt miljø og bruk klærne dine til de blie utslitt. Anonymkode: dccc3...efe Dette har du virkelig ingenting med! Forøvrig ville jeg valgt kamel🐫 Endret 30. november 2020 av Hengebukksvinet
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. desember 2020 Forfatter #42 Skrevet 1. desember 2020 beef sister skrev (9 timer siden): Det står jo at den er marineblå, ikke sort? Hvis kåpen hadde vært sort, ville svaret mitt vært sort. Ettersom den ikke er det, må svaret bli kamel. Jeg leste ikke så nøye visstnok. Så bare svart jeg😊
Blondzilla Skrevet 1. desember 2020 #43 Skrevet 1. desember 2020 Kåpen i linken er mørkeblå, ikke sort. Merket med fargen Regal Navy. Men kamel var finest!
Juliea Ruler Skrevet 1. desember 2020 #44 Skrevet 1. desember 2020 Jeg pøvde den på igår faktisk, veldig fin! Finest i camel, men kjøpte den ikke jeg bruker store skjerf og syntes ikke kragen ble så fin med stort sjerf. Veldig fin med lite tørkle eller høyhalset genser. Hadde lett kjøpt den om jeg ikke er avhengig av store ullskjerf. De har den på 4women om du har en i nærheten rålekker! Jeg må lete etter en med krage så går dypere ned og er lenger og skråskåret.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. desember 2020 Forfatter #45 Skrevet 1. desember 2020 Juliea Ruler skrev (5 minutter siden): Jeg pøvde den på igår faktisk, veldig fin! Finest i camel, men kjøpte den ikke jeg bruker store skjerf og syntes ikke kragen ble så fin med stort sjerf. Veldig fin med lite tørkle eller høyhalset genser. Hadde lett kjøpt den om jeg ikke er avhengig av store ullskjerf. De har den på 4women om du har en i nærheten rålekker! Jeg må lete etter en med krage så går dypere ned og er lenger og skråskåret. Takk for tipset! Jeg bor i mine holzweiler skjerf 😊
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2020 #46 Skrevet 1. desember 2020 Vil du ha denne i navy? Vanskeligere å matche med klær..... Sier kamel av den grunn. Anonymkode: ce4a7...e5a
Gjest Forumassistent Skrevet 1. desember 2020 #47 Skrevet 1. desember 2020 Tråden er ryddet for avsporinger og brukerdebatt og svar til dette. Forumansvarlig
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2020 #48 Skrevet 1. desember 2020 Kamel. Blå er ikke så klassisk syns jeg. Hvilken går du for? Anonymkode: a2dc5...6bf
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. desember 2020 Forfatter #49 Skrevet 1. desember 2020 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Kamel. Blå er ikke så klassisk syns jeg. Hvilken går du for? Anonymkode: a2dc5...6bf Jeg liker kamel best og hadde tenkt å bestille den men ei dame lenger opp i tråden ga meg noe å tenke på i forhold til kåpen og skjerf. Jeg tror rett og slett jeg må prøve den før jeg bestemmer meg😊
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2020 #50 Skrevet 2. desember 2020 On 11/30/2020 at 3:45 PM, mamma til adhd gutt<3 said: https://m.boozt.com/no/no/lauren-ralph-lauren/cashmere-blend-wool-coat-flap-pckt_27839325/212928009?localLanguage=1&gclid=Cj0KCQiAzZL-BRDnARIsAPCJs726JidiCT4LeWj0YAiRUbPzv8Lz9pG6E5aoSmvuuVfmKFzPaXJ-G-EaAmZbEALw_wcB klarer ikke å bestemme meg. Sort eller kamel. Lyst på en klassisk kåpe som går til alt likte den grå jeg men Kamel mest av de 2 du ønsker Anonymkode: b2644...654
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå