Gå til innhold

Hvilken farge er penest? Kåpe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sort! Den kamelfargen kan slå skikkelig feil i virkeligheten, og være vanskelig å matche til andre klær. Og til hudtone 😛

Skrevet

Jeg synes kamel er veldig klassisk😁 Ønsker meg en slik selv også. 

Anonymkode: 36540...9c9

Skrevet

Likte best den sorte. 

Anonymkode: b9e9d...724

Skrevet

Jeg hadde valgt den grå jeg da :D

Anonymkode: 2ea83...7dd

Skrevet

Kamel er kjempefint, men selv går jeg som regel for sort. Enklere å matche og mer min farge, men har du flere sorte jakker ville jeg prøvd kamel.

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde valgt den grå jeg da :D

Har grå kåpe 😊

Skrevet

Hvis du faktisk trenger en kåpe, hvilket jeg betviler, bør du se på de andre klærne dine og velge en som passer til dem, slik at du ikke må kjøpe nye klær og støvler for at det skal passe til kåpa.

Anonymkode: dccc3...efe

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå):

Har grå kåpe 😊

Aah, da hadde jeg kjøpt kamel. Synes sorte kåper er for menn når de er såpass lange som den her. 

Skrevet
Vaffelhjerte skrev (Akkurat nå):

Kamel er kjempefint, men selv går jeg som regel for sort. Enklere å matche og mer min farge, men har du flere sorte jakker ville jeg prøvd kamel.

Jeg har en sort kåpe men den er i en helt annen stil. Så synes både kamel og sort var pent på denne. Vanskelig å bestemme meg😊

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden):

Har grå kåpe 😊

Hvis du haf en grå kåoe trenger du ikke fler kåper. Tenk litt miljø og bruk klærne dine til de blie utslitt.

Skrevet

Kommer helt an på dine farger 👍🏻  

Anonymkode: e0f82...791

Skrevet

Hvis du faktisk trenger en kåpe, hvilket jeg betviler, bør du se på de andre klærne dine og velge en som passer til dem, slik at du ikke må kjøpe nye klær og støvler for at det skal passe til kåpa.

Jeg trenger ikke kåpen. Jeg har lyst på den. Alle klær jeg har vil passe både kamel, sort og grå. Veldig klassisk stil med mye beige, marine, grått og hvit 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Kommer helt an på dine farger 👍🏻  

Anonymkode: e0f82...791

Olivenhud og brunt hår😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Aah, da hadde jeg kjøpt kamel. Synes sorte kåper er for menn når de er såpass lange som den her. 

Vurderer sterkt kamel ja😊

Skrevet

Kler du kamelfargen så ta den!

Anonymkode: 9772e...b5d

Skrevet

Jeg likte dessverre hverken kåpen eller fargen kamel. Fargen ble litt for oransje etter min smak, og kåpen for formløs. Så jeg hadde gått for en sort annen kåpe, men det var vel ikke helt svaret du er ute etter. 

Anonymkode: 4f857...089

Skrevet

Jeg likte dessverre hverken kåpen eller fargen kamel. Fargen ble litt for oransje etter min smak, og kåpen for formløs. Så jeg hadde gått for en sort annen kåpe, men det var vel ikke helt svaret du er ute etter. 

Anonymkode: 4f857...089

Jeg er ute etter denne formen ja. Klassisk og går til alt. Tidløs. Helt topp at man liker forskjellige ting😊

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (2 minutter siden):

Jeg er ute etter denne formen ja. Klassisk og går til alt. Tidløs. Helt topp at man liker forskjellige ting😊

"Tidløs" er jo tydligvis helt uvesentlig ettersom du kjøper nytt før de er utslitt uansett.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

"Tidløs" er jo tydligvis helt uvesentlig ettersom du kjøper nytt før de er utslitt uansett.

Jeg vil ha flere kåper å velge i. Må kle meg pent i jobb og vil variere litt. Har kåper jeg har hatt i 10 år også. 

Skrevet

Kamel om du kler den. Sort dersom ikke. Fin kåpe!

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden):

Uff, den var skikkelig stusselig og androgyn. Formløs. Sort kamuflerer dette sikkert best. 

Anonymkode: 9268e...0db

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Uff, den var skikkelig stusselig og androgyn. Formløs. Sort kamuflerer dette sikkert best. 

Anonymkode: 9268e...0db

Ikke ute etter å kamuflere noe som helst 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...