Gå til innhold

Hvilken bålpanne/bålfat bør jeg kjøpe? Hva har du og er du forøyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor i et villastrøk med hus og hager. Har en liten platting ved huset der jegk unne tenke meg å ha et bålfat. Jeg ser mest for meg et sånt enkelt rundt et med bein, uten stativ og greoer over. Men kanskje er det noe annet som er lurere? 

Jeg vil gjerne kunne bruke det i vinterhalvåret også, at vi kan sitte ute rundt det og varme oss og kose oss med f eks gløgg elle rgrille marshmellows og pølser

Tips?

Anonymkode: 656f8...502

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Espegard, litt dyrere, men så utrolig mye bedre enn billigpannene fra Europris og Biltema som ruster i filler første vinteren. 

Anonymkode: 3cffb...628

Skrevet

Enig, anbefaler Espegard.

Anonymkode: 09b31...621

Skrevet

Vi har også espegård, veldig fornøyd.

Mamma kjøpe en på bein, uten grue over, som var veldig fin første året, men som det rustet hull i...

Vår står ute hele tiden og brukes mest om vinteren.

Anonymkode: 31695...163

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Espegard, litt dyrere, men så utrolig mye bedre enn billigpannene fra Europris og Biltema som ruster i filler første vinteren. 

Anonymkode: 3cffb...628

Vi har brukt billig panne fra Europris fem år i strekk, og den er like fin. Så da har du vært uheldig med din som rustet etter første vinteren. Vi har både hjemme og på hytta, og begge har holdt seg veldig bra. Setter på trekket når vi ikke bruker dem. 

Anonymkode: 4f5d7...6eb

Skrevet

Espegård, ingen tvil. 

Anonymkode: 729ca...0f4

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Vi har brukt billig panne fra Europris fem år i strekk, og den er like fin. Så da har du vært uheldig med din som rustet etter første vinteren. Vi har både hjemme og på hytta, og begge har holdt seg veldig bra. Setter på trekket når vi ikke bruker dem. 

Anonymkode: 4f5d7...6eb

Samme her.

Europris har i tillegg sin i adventskalenderen for medlemmer. Husker ikke hvilken luke, men tror den skulle koste kun 499,-

Anonymkode: 74fa9...c6a

Skrevet

Jeg kjøpte Espegård på medlemstilbud hos obs!, så betalte ikke full pris.

Anonymkode: 31695...163

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...