Anonym bruker Skrevet 29. november 2020 #1 Skrevet 29. november 2020 Har fått mus i boden :( fant masse bæsj blant annet i skiskoene våre. Kan de brukes igjen ved å vaskes godt, eller ville dere kastet dem? ingenting er gnagd på, bare mye musebæsj rundt om... Anonymkode: d9864...8ff
Anonym bruker Skrevet 29. november 2020 #2 Skrevet 29. november 2020 Det må være helt vanvittige mengder bæsj hvis det står mellom vask og kast. Lukter skoene vondt? Hvis ikke hadde jeg bare fjernet bæsjen og brukt skoene som normalt. Anonymkode: 3226a...abc
Anonym bruker Skrevet 29. november 2020 #3 Skrevet 29. november 2020 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Hvis ikke hadde jeg bare fjernet bæsjen og brukt skoene som normalt. Anonymkode: 3226a...abc Eeeeeeehh..... 😳 Anonymkode: d56ab...5d3
Anonym bruker Skrevet 29. november 2020 #4 Skrevet 29. november 2020 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Eeeeeeehh..... 😳 Anonymkode: d56ab...5d3 Hva mener du at kommer til å skje? Hvorfor må jeg kaste sko som det har kommet litt muselort i? Anonymkode: 3226a...abc
Anonym bruker Skrevet 29. november 2020 #5 Skrevet 29. november 2020 Det jeg er redd for er å dra med smitte fra bakterier og virus rundt via sokkene mine liksom.. etter å ha brukt dem. TS Anonymkode: d9864...8ff
Anonym bruker Skrevet 29. november 2020 #6 Skrevet 29. november 2020 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det jeg er redd for er å dra med smitte fra bakterier og virus rundt via sokkene mine liksom.. etter å ha brukt dem. TS Anonymkode: d9864...8ff Det løser du ved å vaske skoene (sko som har stått i boden ser jeg for meg uansett trenger å bli vasket), putte de i en plastpose (etter de er tørre) og ha de i frysen et døgn. Skulle ikke være mye virus og basiller som overlever det. Anonymkode: c63d7...28b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå