Gå til innhold

Tips til en gave til en ung mann på 22 år:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ca 300,-. Ikke gavekort eller godteri.

Anonymkode: dd96a...3d9

Skrevet

Spørs hvor godt du kjenner han og stilen hans, men min på den alderen ønsker seg klær (kjøper hos rock denim), skjeggprodukter, evnt ei lita flaske med noe godt fra polet.

Anonymkode: d1a00...c7b

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Spørs hvor godt du kjenner han og stilen hans, men min på den alderen ønsker seg klær (kjøper hos rock denim), skjeggprodukter, evnt ei lita flaske med noe godt fra polet.

Anonymkode: d1a00...c7b

Kjenner han ikke så godt, så derfor vanskelig. Jeg tenkte faktisk på noe godt å drikke, men hva...?

hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Kjenner han ikke så godt, så derfor vanskelig. Jeg tenkte faktisk på noe godt å drikke, men hva...?

hi

Her har de ølutsalg, men allverdens rare øl fra div mikrobryggerier og utenlandske bryggerier i tillegg til de vanlige norske. Tre flasker med noe gøy derfra i en gavepose må da være en fin gave?

Om dere ikke har et slikt ølutsalg har de mange forskjellige øl på polet også.

Anonymkode: 82c63...76f

Skrevet

Hettejakke fra Cubus eller HM er innafor i pris. 
kjøkkenutstyr dersom han har/skal flytte hjemmefra. 
dusjsåpe eller parfyme 

sokker og boksere 

bøker

lue og hansker

Anonymkode: 7669b...745

Skrevet

Jeg kjøper noe godt å drikke.

Takk for tips!😁

Skrevet

Beklager å være «festbrems» altså, men alkohol er det siste jeg ville kjøpt til en mann på 22. Vanligvis drikker de mer enn nok allerede, og jeg vil ikke på noe måte oppmuntre/støtte det. Jeg har en 22-åring i huset og ser «toppen av isfjellet», og syns rett og slett at de fleste ikke er så veldig voksne mtp alkohol. Det får holde med det de skaffer seg selv, er min mening. Å gi dem mer i gave er å godkjenne fylla. 
Jeg tenker en fin t-skjorte, et belte, noe til bilen, en kniv m/slire, verktøy feks, er fint å gi bort.

Anonymkode: 99dc6...33c

Skrevet

Ullundertøy eller lange alpinstrømper.

Anonymkode: b8307...ae7

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Beklager å være «festbrems» altså, men alkohol er det siste jeg ville kjøpt til en mann på 22. Vanligvis drikker de mer enn nok allerede, og jeg vil ikke på noe måte oppmuntre/støtte det. Jeg har en 22-åring i huset og ser «toppen av isfjellet», og syns rett og slett at de fleste ikke er så veldig voksne mtp alkohol. Det får holde med det de skaffer seg selv, er min mening. Å gi dem mer i gave er å godkjenne fylla. 
Jeg tenker en fin t-skjorte, et belte, noe til bilen, en kniv m/slire, verktøy feks, er fint å gi bort.

Anonymkode: 99dc6...33c

Om det var en 18 åring kunne jeg vært enig, men en 22 åring bør takle å få en flaske med alkohol til jul. Han kommer nok ikke til å drikke hverken mer eller mindre pga at han får en flaske til jul. 

Ellers har du gode tips, min 22 åring hadde blitt glad for alt det. 

Anonymkode: 51636...61e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...