Gå til innhold

Hvilken kaffe/te er god som gave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe en liten ting til ei jeg ikke kjenner så godt og vurderer en sånn gavepakke med noe god kaffe eller te med litt snacks ved siden av. Men jeg har ikke greie på sånt. Drikker ikke mye te selv og kaffen er svart, evergood her. Er det noen som vet hva som er godt og kan anbefale meg et merke jeg burde gå for? 

Anonymkode: ae30c...057

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Balkekaffe.no har kjempegod kaffe!

Anonymkode: 2bc67...353

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Balkekaffe.no har kjempegod kaffe!

Anonymkode: 2bc67...353

Takk :)

Skrevet

Hvis du skal kjøpe te, gå for Pukka. 

Anonymkode: f6307...d11

Skrevet

Jeg ville kjøpt te i løsvekt i spesialbutikk eller kaffe på for eksempel kaffebrenneriet. Hvis du har noen slike steder i nærheten? 

Anonymkode: 1307c...dbc

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Pukka te er ikke god. Mye bedre med god te i løsvekt. Skal jeg drikke pose te, så drikker jeg Yogi eller stash. 

Anonymkode: 6dd8a...96d

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hvis du skal kjøpe te så IKKE gå for Pukka!🙈 Kjøp noe god te i løsvekt!

Anonymkode: 87f6c...b24

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Jeg ville kjøpt te i løsvekt i spesialbutikk eller kaffe på for eksempel kaffebrenneriet. Hvis du har noen slike steder i nærheten? 

Anonymkode: 1307c...dbc

Nei det er ikke noe sånt her. Er helsekost og kitchen da. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Nei det er ikke noe sånt her. Er helsekost og kitchen da. 

Da ville jeg gått på Kitchen. Det er i alle fall bedre enn dagligvare te eller kaffe og det ser mer ut som en gave. Det er liksom ikke det samme med en pose Friele kaffe, selv om den kan være helt ok den også. Det samme gjelder te. 

Anonymkode: 69702...4dd

Skrevet

Pukka-te smaker høgg! 

Anonymkode: da196...5f1

Skrevet

Ok, da tar jeg er en tur på kitchen og holder meg unna pukka 😅

Takk for svar😊

Skrevet

Takk! Der var det mye å velge i😁

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 28.11.2020 den 21.02):

Nja... Det er mange som liker pukka, men som gammel tedrikker (autokorrektur prøver hardt på å rette det til testikler) pleier jeg å si (litt arrogant, jeg vet) at pukka er te for folk som ikke drikker te. 

Strengt tatt er pukka urter, ikke ordentlige teblader. 

Hvis denne personen liker kaffe, så tror jeg det er safere å kjøpe en god kaffe - lettere å bomme på te, og da blir den bare stående i skapet. 

Skrevet
the amazing spidermamma skrev (Akkurat nå):

Nja... Det er mange som liker pukka, men som gammel tedrikker (autokorrektur prøver hardt på å rette det til testikler) pleier jeg å si (litt arrogant, jeg vet) at pukka er te for folk som ikke drikker te. 

Hvis denne personen liker kaffe, så tror jeg det er safere å kjøpe en god kaffe - lettere å bomme på te, og da blir den bare stående i skapet. 

Pukka funker til kvelden for oss som ikke kan drikke koffein etter et visst tidspunkt, men som frokost-te er det håpløst. 

Skrevet
the amazing spidermamma skrev (11 minutter siden):

Støtter denne! Selv har jeg fått pukka-te i gave mange ganger, og det ender alltid med at jeg tar den med på jobb og setter den i skapet. Jeg har en kollega som elsker pukka-te og det er flere på jobb som synes det er helt greit. Selv synes jeg det er litt stusslig, rett og slett.

Skrevet
Superdolly skrev (2 timer siden):

Støtter denne! Selv har jeg fått pukka-te i gave mange ganger, og det ender alltid med at jeg tar den med på jobb og setter den i skapet. Jeg har en kollega som elsker pukka-te og det er flere på jobb som synes det er helt greit. Selv synes jeg det er litt stusslig, rett og slett.

Haha, jeg tar den også med på jobb, og kollegaene drikker den opp på null komma niks! 

Skrevet

Kjenner du henne så godt at du vet hun drikker kaffe/te? Selv drikker jeg ikke kaffe, og av og til virker det som om kaffedrikkere virkelig ikke skjønner at det faktisk fins folk som ikke drikker kaffe🙃

Anonymkode: 19dc9...4c8

Skrevet
the amazing spidermamma skrev (På 1.12.2020 den 19.03):

Hva slags te drikker du?

Anonymkode: 20bec...d4e

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Hva slags te drikker du?

Anonymkode: 20bec...d4e

En god Earl grey, darjeeling eller noe sånt. Ganske kjedelig på tefronten egentlig! 

Skrevet
the amazing spidermamma skrev (Akkurat nå):

En god Earl grey, darjeeling eller noe sånt. Ganske kjedelig på tefronten egentlig! 

Det er jo nydelig til frokost-te :) Fast i helgene. 

Skrevet
the amazing spidermamma skrev (55 minutter siden):

Der er jeg enig, og Prince of Wales - gjerne blandet 50/50 med Earl Gray.

Fikk forresten en te-julekalender av mannen i år fra Thés des Fêtes - de 3 jeg har smakt til nå er kjempe gode.

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Kjenner du henne så godt at du vet hun drikker kaffe/te? Selv drikker jeg ikke kaffe, og av og til virker det som om kaffedrikkere virkelig ikke skjønner at det faktisk fins folk som ikke drikker kaffe🙃

Anonymkode: 19dc9...4c8

Jada, hun drikker begge deler. Jeg synes det var så mye te å velge mellom at jeg gikk for julekaffen i den lenken lenger opp her. Den tror jeg kan være god 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...