Anonym bruker Skrevet 27. november 2020 #1 Skrevet 27. november 2020 Jeg skal kjøpe en liten ting til ei jeg ikke kjenner så godt og vurderer en sånn gavepakke med noe god kaffe eller te med litt snacks ved siden av. Men jeg har ikke greie på sånt. Drikker ikke mye te selv og kaffen er svart, evergood her. Er det noen som vet hva som er godt og kan anbefale meg et merke jeg burde gå for? Anonymkode: ae30c...057
Anonym bruker Skrevet 27. november 2020 #2 Skrevet 27. november 2020 Balkekaffe.no har kjempegod kaffe! Anonymkode: 2bc67...353
Anonym bruker Skrevet 28. november 2020 #3 Skrevet 28. november 2020 Anonym bruker skrev (21 timer siden): Balkekaffe.no har kjempegod kaffe! Anonymkode: 2bc67...353 Takk Anonymkode: ae30c...057
Anonym bruker Skrevet 28. november 2020 #4 Skrevet 28. november 2020 Hvis du skal kjøpe te, gå for Pukka. Anonymkode: f6307...d11
Anonym bruker Skrevet 28. november 2020 #5 Skrevet 28. november 2020 Jeg ville kjøpt te i løsvekt i spesialbutikk eller kaffe på for eksempel kaffebrenneriet. Hvis du har noen slike steder i nærheten? Anonymkode: 1307c...dbc
Anonym bruker Skrevet 28. november 2020 #6 Skrevet 28. november 2020 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Hvis du skal kjøpe te, gå for Pukka. Anonymkode: f6307...d11 Pukka te er ikke god. Mye bedre med god te i løsvekt. Skal jeg drikke pose te, så drikker jeg Yogi eller stash. Anonymkode: 6dd8a...96d
Anonym bruker Skrevet 28. november 2020 #7 Skrevet 28. november 2020 https://black-cat.no/ Her er det mye god te Anonymkode: 1307c...dbc
Anonym bruker Skrevet 28. november 2020 #8 Skrevet 28. november 2020 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hvis du skal kjøpe te, gå for Pukka. Anonymkode: f6307...d11 Hvis du skal kjøpe te så IKKE gå for Pukka!🙈 Kjøp noe god te i løsvekt! Anonymkode: 87f6c...b24
Anonym bruker Skrevet 29. november 2020 #9 Skrevet 29. november 2020 Anonym bruker skrev (16 timer siden): Jeg ville kjøpt te i løsvekt i spesialbutikk eller kaffe på for eksempel kaffebrenneriet. Hvis du har noen slike steder i nærheten? Anonymkode: 1307c...dbc Nei det er ikke noe sånt her. Er helsekost og kitchen da. Anonymkode: ae30c...057
Anonym bruker Skrevet 29. november 2020 #10 Skrevet 29. november 2020 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Nei det er ikke noe sånt her. Er helsekost og kitchen da. Anonymkode: ae30c...057 Da ville jeg gått på Kitchen. Det er i alle fall bedre enn dagligvare te eller kaffe og det ser mer ut som en gave. Det er liksom ikke det samme med en pose Friele kaffe, selv om den kan være helt ok den også. Det samme gjelder te. Anonymkode: 69702...4dd
Anonym bruker Skrevet 29. november 2020 #11 Skrevet 29. november 2020 Pukka-te smaker høgg! Anonymkode: da196...5f1
Anonym bruker Skrevet 30. november 2020 #12 Skrevet 30. november 2020 Ok, da tar jeg er en tur på kitchen og holder meg unna pukka 😅 Takk for svar😊 Anonymkode: ae30c...057
frk Nilsen Skrevet 30. november 2020 #13 Skrevet 30. november 2020 Tetøsene har mye god te https://www.tetosene.no/ Kaffe fra Lippe https://lippe.no/kaffeogte/
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2020 #14 Skrevet 1. desember 2020 Takk! Der var det mye å velge i😁 Anonymkode: ae30c...057
the amazing spidermamma Skrevet 1. desember 2020 #15 Skrevet 1. desember 2020 Anonym bruker skrev (På 28.11.2020 den 21.02): Hvis du skal kjøpe te, gå for Pukka. Anonymkode: f6307...d11 Nja... Det er mange som liker pukka, men som gammel tedrikker (autokorrektur prøver hardt på å rette det til testikler) pleier jeg å si (litt arrogant, jeg vet) at pukka er te for folk som ikke drikker te. Strengt tatt er pukka urter, ikke ordentlige teblader. Hvis denne personen liker kaffe, så tror jeg det er safere å kjøpe en god kaffe - lettere å bomme på te, og da blir den bare stående i skapet.
frk Nilsen Skrevet 1. desember 2020 #16 Skrevet 1. desember 2020 the amazing spidermamma skrev (Akkurat nå): Nja... Det er mange som liker pukka, men som gammel tedrikker (autokorrektur prøver hardt på å rette det til testikler) pleier jeg å si (litt arrogant, jeg vet) at pukka er te for folk som ikke drikker te. Strengt tatt er pukka urter, ikke ordentlige teblader. Hvis denne personen liker kaffe, så tror jeg det er safere å kjøpe en god kaffe - lettere å bomme på te, og da blir den bare stående i skapet. Pukka funker til kvelden for oss som ikke kan drikke koffein etter et visst tidspunkt, men som frokost-te er det håpløst.
Superdolly Skrevet 1. desember 2020 #17 Skrevet 1. desember 2020 the amazing spidermamma skrev (11 minutter siden): Nja... Det er mange som liker pukka, men som gammel tedrikker (autokorrektur prøver hardt på å rette det til testikler) pleier jeg å si (litt arrogant, jeg vet) at pukka er te for folk som ikke drikker te. Strengt tatt er pukka urter, ikke ordentlige teblader. Hvis denne personen liker kaffe, så tror jeg det er safere å kjøpe en god kaffe - lettere å bomme på te, og da blir den bare stående i skapet. Støtter denne! Selv har jeg fått pukka-te i gave mange ganger, og det ender alltid med at jeg tar den med på jobb og setter den i skapet. Jeg har en kollega som elsker pukka-te og det er flere på jobb som synes det er helt greit. Selv synes jeg det er litt stusslig, rett og slett.
the amazing spidermamma Skrevet 1. desember 2020 #18 Skrevet 1. desember 2020 Superdolly skrev (2 timer siden): Støtter denne! Selv har jeg fått pukka-te i gave mange ganger, og det ender alltid med at jeg tar den med på jobb og setter den i skapet. Jeg har en kollega som elsker pukka-te og det er flere på jobb som synes det er helt greit. Selv synes jeg det er litt stusslig, rett og slett. Haha, jeg tar den også med på jobb, og kollegaene drikker den opp på null komma niks!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2020 #19 Skrevet 2. desember 2020 Kjenner du henne så godt at du vet hun drikker kaffe/te? Selv drikker jeg ikke kaffe, og av og til virker det som om kaffedrikkere virkelig ikke skjønner at det faktisk fins folk som ikke drikker kaffe🙃 Anonymkode: 19dc9...4c8
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2020 #20 Skrevet 2. desember 2020 the amazing spidermamma skrev (På 1.12.2020 den 19.03): Nja... Det er mange som liker pukka, men som gammel tedrikker (autokorrektur prøver hardt på å rette det til testikler) pleier jeg å si (litt arrogant, jeg vet) at pukka er te for folk som ikke drikker te. Strengt tatt er pukka urter, ikke ordentlige teblader. Hvis denne personen liker kaffe, så tror jeg det er safere å kjøpe en god kaffe - lettere å bomme på te, og da blir den bare stående i skapet. Hva slags te drikker du? Anonymkode: 20bec...d4e
the amazing spidermamma Skrevet 3. desember 2020 #21 Skrevet 3. desember 2020 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Hva slags te drikker du? Anonymkode: 20bec...d4e En god Earl grey, darjeeling eller noe sånt. Ganske kjedelig på tefronten egentlig!
frk Nilsen Skrevet 3. desember 2020 #22 Skrevet 3. desember 2020 the amazing spidermamma skrev (Akkurat nå): En god Earl grey, darjeeling eller noe sånt. Ganske kjedelig på tefronten egentlig! Det er jo nydelig til frokost-te Fast i helgene.
Musemor med tre søte små Skrevet 3. desember 2020 #23 Skrevet 3. desember 2020 the amazing spidermamma skrev (55 minutter siden): En god Earl grey, darjeeling eller noe sånt. Ganske kjedelig på tefronten egentlig! Der er jeg enig, og Prince of Wales - gjerne blandet 50/50 med Earl Gray. Fikk forresten en te-julekalender av mannen i år fra Thés des Fêtes - de 3 jeg har smakt til nå er kjempe gode.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2020 #24 Skrevet 3. desember 2020 Anonym bruker skrev (16 timer siden): Kjenner du henne så godt at du vet hun drikker kaffe/te? Selv drikker jeg ikke kaffe, og av og til virker det som om kaffedrikkere virkelig ikke skjønner at det faktisk fins folk som ikke drikker kaffe🙃 Anonymkode: 19dc9...4c8 Jada, hun drikker begge deler. Jeg synes det var så mye te å velge mellom at jeg gikk for julekaffen i den lenken lenger opp her. Den tror jeg kan være god 🙂 Anonymkode: ae30c...057
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå