Gå til innhold

Vaske underlivet kun med kokosolje og vann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker du? Innafor eller litt ekkelt?

Anonymkode: e038e...e22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kokosolje? Hva i all verden skulle det være godt for?

Anonymkode: 5107e...0fc

Skrevet

CBE? Er du her inne?

Anonymkode: 62d86...f7c

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Kokosolje? Hva i all verden skulle det være godt for?

Det er antiseptisk, mildt og holder samme ph som skjeden blant annet. Underlivet(også ytre kjønnslepper og vulva) har som kjent ikke godt av å bli vasket med såpe hver dag.

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

CBE? Er du her inne?

Anonymkode: 62d86...f7c

Haha, nei. Hun er vel kjent for det stikk motsatte? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er antiseptisk, mildt og holder samme ph som skjeden blant annet. Underlivet(også ytre kjønnslepper og vulva) har som kjent ikke godt av å bli vasket med såpe hver dag.

Bare vann holder lenge. Du skal ikke under noen omstendigheter vaske skjeden, den vasker seg selv.

Skrevet

Vann holder i massevis👍🏻

Skrevet

Jeg er snart 50 og har vasket Laura med den såpen som står i dusjen og aldri hatt noe problem med miljøet der nede. 

Det er så mye hysteri med pH verdi og styr. Skjeden er laget for å tåle ganske røff behandling altså 🙈😂

Anonymkode: 4c3be...048

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Bare vann holder lenge. Du skal ikke under noen omstendigheter vaske skjeden, den vasker seg selv.

Vasker ikke inni skjeden, kun på innsiden av de ytre kjønnsleppene.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg er snart 50 og har vasket Laura med den såpen som står i dusjen og aldri hatt noe problem med miljøet der nede. 

Det er så mye hysteri med pH verdi og styr. Skjeden er laget for å tåle ganske røff behandling altså 🙈😂

Jeg mener underlivet, ikke kun skjeden - før noen henger seg opp i det. 

Skrevet

Vann. Kun vann. Det holder i massevis. 

Anonymkode: 3e406...8aa

Skrevet

Hva trenger du oljen til?

Anonymkode: 10828...abc

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Vann. Kun vann. Det holder i massevis. 

Vasker du resten av kroppen kun med vann også?

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Nei, men underlivet er en noe spesiell innretning, da. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Har aldri vaska inne skjeden?? Men eg vaskar underlivet med vatn. Alt anna får eg sopp av, så det er vel litt ulikt kva vi toler der som andre stadar. 

Anonymkode: bcb38...13c

Skrevet

Forskjell på huden på kroppen, og slimhinnen i underlivet, da. Eller pusser du tennene med vanlig såpe også?

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Haha, nei. Hun er vel kjent for det stikk motsatte? 

Nå skjønner jeg ikke. Hva er det hun er kjent for?? Stikk motsatte av hva?

Anonymkode: 9a722...c1b

Skrevet

Vær.så snill, vask kropp med såpe. Det er ikke bare som er naturlig for kroppen, men også den lukt som oppstår når man ikke vasker seg med noe annet enn vann. Vi kommer til å ha en generasjon veganere som ikke spiser vanlig mat og som lukter sterkt og stramt. For jo da. Et uvasket underliv lukter etter noen dager, selv om man bruker vann. 

Anonymkode: cba28...599

Skrevet
Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Vær.så snill, vask kropp med såpe. Det er ikke bare som er naturlig for kroppen, men også den lukt som oppstår når man ikke vasker seg med noe annet enn vann. Vi kommer til å ha en generasjon veganere som ikke spiser vanlig mat og som lukter sterkt og stramt. For jo da. Et uvasket underliv lukter etter noen dager, selv om man bruker vann. 

Anonymkode: cba28...599

Tull og tøys. Underlivet skal ikke vaskes med såpe. Da ødelegger du slimhinnene. Jeg snakker av erfaring. I mange år vasket jeg meg der nede med såpe, av frykt for min egen lukt, og i årevis gikk jeg på fluconazol mot soppinfeksjon. Så sa noen: "Vasker du deg med såpe? Slutt med det." Etter det har jeg vært fri for kløe og sår nedentil. Helt fri. Så. Slutt å gi råd du ikke har peiling på. 

Anonymkode: 0f049...99c

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Tull og tøys. Underlivet skal ikke vaskes med såpe. Da ødelegger du slimhinnene. Jeg snakker av erfaring. I mange år vasket jeg meg der nede med såpe, av frykt for min egen lukt, og i årevis gikk jeg på fluconazol mot soppinfeksjon. Så sa noen: "Vasker du deg med såpe? Slutt med det." Etter det har jeg vært fri for kløe og sår nedentil. Helt fri. Så. Slutt å gi råd du ikke har peiling på. 

Anonymkode: 0f049...99c

Underlivet kan vaskes med såpe? Det har jeg gjort i alle år, aldri hatt sopp. Din sannhet er ikke for alle, vet du. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Forskjell på huden på kroppen, og slimhinnen i underlivet, da. Eller pusser du tennene med vanlig såpe også?

Nei, hva skulle det være godt for? 

Skrevet

Jeg har vært veldig plaget med sopp pga svangerskapsdiabetes. I graviditeten kan man ikke bruke noe annet mot sopp enn canesten. Gynekologen ba meg slutte med såpe (brukte lactacyd som skal være snillest mot underlivet) og vaske med vann og babyolje istedet. Ikke hatt sopp etter jeg begynte med det. 😊

Anonymkode: f546c...850

Skrevet

Jeg tenker at oljen vil legge seg som en film utenpå jeg da?

Jeg vasker ned asan, og vanlig såpe i rumpa.

Har aldri sopp 

Anonymkode: 6f393...cb9

Skrevet

Har i mange år vasket underlivet med kun vann, og opplever aldri lukt! Dere som er skeptiske, gi det et forsøk! 
Er en særs renslig person, dusjer minst en gang om dagen, og elsker godlukt og dufter! 
Men, utrolig deilig og kunne ha spontansex med mannen uten at det lukter NOE!!

Anonymkode: cb661...423

Skrevet

Nei, hva skulle det være godt for? 

Nettopp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...