Anonym bruker Skrevet 26. november 2020 #1 Skrevet 26. november 2020 Jeg har en litteraturstudie. Lurer på om jeg kun bør bruke forskningsartikler og rapporter i innsamlet data og presentere i funn. Har brukt 4 forskjellige bøker og flere kilder fra internett til teoridelen. Har funnet 3 rapporter og 1-2 artikler som jeg ønsker å bruke i presentasjon av funn. Kan jeg også bruke en bok som baserer seg på kvalitative intervjuer som metode? Boken er god for hva jeg skriver om og veldig relevant. Skrevet av en sosiolog. Har det noe å si om jeg mikser fagfellevurderte vitenskapelige tidsskrift/artikler med bok og rapporter i funn og analyse? Håper ikke noen hamrer løs på meg, for jeg er litt rådvill. Fødte tvillinger i sommer, så det har gått tregt med bacheloren, men jeg er fast bestemt på å stå. Går bra med skrivingen, men er litt forvirret rundt det formelle. Denne uken satt jeg massevis av timer og søkte i relevante databaser etter fagfellevurderte tidsskrift. Står nå helt fast. Jeg finner ikke flere relevant for problemstillingen! Hvor mange må jeg ha? Vet ikke hvor jeg skal lete lengre. Takk på forhånd for svar. Anonymkode: 69090...f3a
Anonym bruker Skrevet 26. november 2020 #2 Skrevet 26. november 2020 Har du ingen veileder? Det må jo være noen på studiestedet ditt som kan svare på dette - uten å kjenne problemstilling og fagfelt er det umulig å gi et godt svar. Så mitt råd: Finn ut hvem på studiestedet som kan veilede deg. Anonymkode: c6335...a57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå