Anonym bruker Skrevet 25. november 2020 #1 Skrevet 25. november 2020 Yngste er 5, eldste er 9. Har hatt lyst til å ha rampenisse tidligere år, men ikke hatt tid/ork før. I år jobber jeg minimalt pga korona så har både tid og ork, men er de for store? Eller kan det være litt gøy/koselig selv om de ikke er bittesmå lengre? Legg gjerne tips til rampestreker. Anonymkode: 6677a...5d9
Anonym bruker Skrevet 25. november 2020 #2 Skrevet 25. november 2020 Neida. Min blir 10 i år, og vi har fortsatt rampenisse. Det er spennende, gøyalt og gir litt julemagi😊 Alle kompisene har også rampenisse i sine hjem. Min far på 60, later fortsatt som om påskeharen kommer til tross for at jeg er 32 😂 Det er ALLTID lov å leke litt, uansett alder Anonymkode: ec826...5df
Anonym bruker Skrevet 25. november 2020 #3 Skrevet 25. november 2020 Anonym bruker skrev (58 minutter siden): Neida. Min blir 10 i år, og vi har fortsatt rampenisse. Det er spennende, gøyalt og gir litt julemagi😊 Alle kompisene har også rampenisse i sine hjem. Min far på 60, later fortsatt som om påskeharen kommer til tross for at jeg er 32 😂 Det er ALLTID lov å leke litt, uansett alder Anonymkode: ec826...5df Godt å høre. Hvis jeg får til igjen neste år, må jeg finne på 24 nye triks da, eller går det med repetisjon? Anonymkode: 6677a...5d9
Jaina Skrevet 25. november 2020 #4 Skrevet 25. november 2020 Vi holder på ennå med vår 8 åring. Noen av triksene går igjen bare litt annerledes, ellers så finner vi på nye sprell hvert år.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2020 #5 Skrevet 25. november 2020 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Godt å høre. Hvis jeg får til igjen neste år, må jeg finne på 24 nye triks da, eller går det med repetisjon? Anonymkode: 6677a...5d9 Det er ikke sånn at han finner på nye ting hver dag. Annenhver dag eller hver tredje. De øvrige dagene er han nemlig opptatt med å skrive brev til nissen😉 Anonymkode: ec826...5df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå