Gå til innhold

Er barna for store for rampenisse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yngste er 5, eldste er 9. Har hatt lyst til å ha rampenisse tidligere år, men ikke hatt tid/ork før. I år jobber jeg minimalt pga korona så har både tid og ork, men er de for store? Eller kan det være litt gøy/koselig selv om de ikke er bittesmå lengre?

Legg gjerne tips til rampestreker.

Anonymkode: 6677a...5d9

Skrevet

Neida. Min blir 10 i år, og vi har fortsatt rampenisse. Det er spennende, gøyalt og gir litt julemagi😊 Alle kompisene har også rampenisse i sine hjem. 

Min far på 60, later fortsatt som om påskeharen kommer til tross for at jeg er 32 😂 Det er ALLTID lov å leke litt, uansett alder

Anonymkode: ec826...5df

Skrevet
Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Neida. Min blir 10 i år, og vi har fortsatt rampenisse. Det er spennende, gøyalt og gir litt julemagi😊 Alle kompisene har også rampenisse i sine hjem. 

Min far på 60, later fortsatt som om påskeharen kommer til tross for at jeg er 32 😂 Det er ALLTID lov å leke litt, uansett alder

Godt å høre. Hvis jeg får til igjen neste år, må jeg finne på 24 nye triks da, eller går det med repetisjon?

Skrevet

Vi holder på ennå med vår 8 åring. Noen av triksene går igjen bare litt annerledes, ellers så finner vi på nye sprell hvert år.

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Godt å høre. Hvis jeg får til igjen neste år, må jeg finne på 24 nye triks da, eller går det med repetisjon?

Det er ikke sånn at han finner på nye ting hver dag. Annenhver dag eller hver tredje. De øvrige dagene er han nemlig opptatt med å skrive brev til nissen😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...