Gå til innhold

Truse for transkvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Finnes masse string til menn, men rosa blonder finner du nok ikke så lett som passer til menn...

Jeg kjøper mine truser fra denne nettsiden, men jeg er kvinne og bruker sloggi ;) Har sett at de har string til menn da.

https://www.timarco.com/no/undertøy/underbukser/string?ref=adwgoogleno&gclid=CjwKCAiA-_L9BRBQEiwA-bm5fqngGpXVyZ5UXts4ydjFj9HQnrPRFdfh9_8TbCN2cXhY4kYuzN5_0RoCEgcQAvD_BwE

Anonymkode: 7790f...185

Takk for svar, vil prøve noen av disse

Hi 

Anonymkode: af2f9...08d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med tanke på hvilket forum du er inne på, tror jeg det nærmeste en anbefaling du får her vil være sametruse. Det er vi ganske gode på her inne 👌🏻

Anonymkode: e4722...082

Skrevet

Tråden er ryddet for nedsettende innlegg og svar til dette.

Admin

Skrevet
Admin skrev (10 timer siden):

Tråden er ryddet for nedsettende innlegg og svar til dette.

Admin

Nå er du på bærtur. Å arrestere hi på formuleringen " Jeg er en transkvinne (shemale, om noen lurte) som ønsker å være vakker og feminin som andre kvinner" og påpeke at vedkommende ikke er kvinne, at "som andre kvinner" dermed ikke gir mening, og at vedkommende som mann aldri kan bli kvinne uansett (altså - problemet til hi er et etter signde digert mannlig kjønnsorgan - hvor langt unna kvinne må man være?) er ikke nedsettende, det er er rene fakta.

Skrevet
sug lut skrev (3 minutter siden):

Nå er du på bærtur. Å arrestere hi på formuleringen " Jeg er en transkvinne (shemale, om noen lurte) som ønsker å være vakker og feminin som andre kvinner" og påpeke at vedkommende ikke er kvinne, at "som andre kvinner" dermed ikke gir mening, og at vedkommende som mann aldri kan bli kvinne uansett (altså - problemet til hi er et etter signde digert mannlig kjønnsorgan - hvor langt unna kvinne må man være?) er ikke nedsettende, det er er rene fakta.

Er enig i at formuleringen kunne ha vært bedre, men å svare nedlatende er likevel ikke løsningen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...