Anonym bruker Skrevet 24. november 2020 #26 Skrevet 24. november 2020 Anonym bruker skrev (1 time siden): Finnes masse string til menn, men rosa blonder finner du nok ikke så lett som passer til menn... Jeg kjøper mine truser fra denne nettsiden, men jeg er kvinne og bruker sloggi Har sett at de har string til menn da. https://www.timarco.com/no/undertøy/underbukser/string?ref=adwgoogleno&gclid=CjwKCAiA-_L9BRBQEiwA-bm5fqngGpXVyZ5UXts4ydjFj9HQnrPRFdfh9_8TbCN2cXhY4kYuzN5_0RoCEgcQAvD_BwE Anonymkode: 7790f...185 Takk for svar, vil prøve noen av disse Hi Anonymkode: af2f9...08d
Anonym bruker Skrevet 24. november 2020 #27 Skrevet 24. november 2020 Med tanke på hvilket forum du er inne på, tror jeg det nærmeste en anbefaling du får her vil være sametruse. Det er vi ganske gode på her inne 👌🏻 Anonymkode: e4722...082
Admin Skrevet 24. november 2020 #28 Skrevet 24. november 2020 Tråden er ryddet for nedsettende innlegg og svar til dette. Admin
sug lut Skrevet 25. november 2020 #29 Skrevet 25. november 2020 Admin skrev (10 timer siden): Tråden er ryddet for nedsettende innlegg og svar til dette. Admin Nå er du på bærtur. Å arrestere hi på formuleringen " Jeg er en transkvinne (shemale, om noen lurte) som ønsker å være vakker og feminin som andre kvinner" og påpeke at vedkommende ikke er kvinne, at "som andre kvinner" dermed ikke gir mening, og at vedkommende som mann aldri kan bli kvinne uansett (altså - problemet til hi er et etter signde digert mannlig kjønnsorgan - hvor langt unna kvinne må man være?) er ikke nedsettende, det er er rene fakta.
Luksusdyret Skrevet 25. november 2020 #30 Skrevet 25. november 2020 sug lut skrev (3 minutter siden): Nå er du på bærtur. Å arrestere hi på formuleringen " Jeg er en transkvinne (shemale, om noen lurte) som ønsker å være vakker og feminin som andre kvinner" og påpeke at vedkommende ikke er kvinne, at "som andre kvinner" dermed ikke gir mening, og at vedkommende som mann aldri kan bli kvinne uansett (altså - problemet til hi er et etter signde digert mannlig kjønnsorgan - hvor langt unna kvinne må man være?) er ikke nedsettende, det er er rene fakta. Er enig i at formuleringen kunne ha vært bedre, men å svare nedlatende er likevel ikke løsningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå