Anonym bruker Skrevet 23. november 2020 #1 Skrevet 23. november 2020 Dette er kanskje feil plass å spør, men skader ikke å prøve. Jeg er en transkvinne (shemale, om noen lurte) som ønsker å være vakker og feminin som andre kvinner. Jeg vil gjerne ha fint undertøy, men det jeg sliter litt med er å finne en truse som jeg kan få plass til mitt mannlige kjønnsorgan. Jeg er stor, og det blir for liten plass, og ubehagelig i vanlige dametruser. Jeg har også prøvd å kjøpe litt for store truser, med da faller penisen eller en av testiklene utenfor, den holdes ikke på plass. Jeg vil naturligvis ikke bruke boksershorts. Jeg vil legge penisen bakover slik at det ikke blir en diger bul i jeansen. Jeg har forsøkt å "tucke" men det blir bare smertefullt, og vanskelig mtp størrelsen. Så spørsmålet mitt er om det er noen som vet om det selges dametruser med plass til penis? Har forsøkt å Google, men finner ikke noe. Til dere som får lyst å shame, vennligst la vær. På forhånd takk. Anonymkode: af2f9...08d
Anonym bruker Skrevet 23. november 2020 #2 Skrevet 23. november 2020 Jeg aner ikke, men det er jo et stort miljø der ute i den store verden, så det må være plasser du kan forvente å få bedre svar enn på et mammaforum? Anonymkode: 734e3...e3d
Anonym bruker Skrevet 23. november 2020 #3 Skrevet 23. november 2020 Sjekk på nakenprat😀 der er det mange som sikkert også er shemale å kan dele erfaring om truser 😇 lykke til!💖 Anonymkode: e88b2...d76
Anonym bruker Skrevet 23. november 2020 #4 Skrevet 23. november 2020 Jeg tenker også at det må da være både nettsamfunn og facebooksider for folk i samme situasjon, som kan tipse deg? Et mammaforum er nok litt feil arena... Håper du finner ut av det da 🙂 Anonymkode: 7790f...185
Anonym bruker Skrevet 23. november 2020 #5 Skrevet 23. november 2020 Full respekt for transkvinner, men jeg tviler sterkt på om dette er noe annet enn en runketråd. Hvem med vettet i behold tror at det finns mange med slike erfaringer på et mammaforum? Jeg vil gjette at heterofile kvinner som er født som kvinner er overrepresentert her inne. Anonymkode: b1249...99f
Anonym bruker Skrevet 23. november 2020 #6 Skrevet 23. november 2020 Rart å spørre på et mammaforum? Her er det jo stort sett foreldre. Har du ikke noen forum for likesinnede hvor du kan spørre om råd? Anonymkode: 54bcf...3d1
Anonym bruker Skrevet 23. november 2020 #7 Skrevet 23. november 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Dette er kanskje feil plass å spør, men skader ikke å prøve. Jeg er en transkvinne (shemale, om noen lurte) som ønsker å være vakker og feminin som andre kvinner. Jeg vil gjerne ha fint undertøy, men det jeg sliter litt med er å finne en truse som jeg kan få plass til mitt mannlige kjønnsorgan. Jeg er stor, og det blir for liten plass, og ubehagelig i vanlige dametruser. Jeg har også prøvd å kjøpe litt for store truser, med da faller penisen eller en av testiklene utenfor, den holdes ikke på plass. Jeg vil naturligvis ikke bruke boksershorts. Jeg vil legge penisen bakover slik at det ikke blir en diger bul i jeansen. Jeg har forsøkt å "tucke" men det blir bare smertefullt, og vanskelig mtp størrelsen. Så spørsmålet mitt er om det er noen som vet om det selges dametruser med plass til penis? Har forsøkt å Google, men finner ikke noe. Til dere som får lyst å shame, vennligst la vær. På forhånd takk. Anonymkode: af2f9...08d Kan du ikke bare sy inn en lomme til å putte alt inni? Anonymkode: a34c2...148
Admin Skrevet 23. november 2020 #8 Skrevet 23. november 2020 Tråden er ryddet for nedsettende innlegg og svar til dette. Admin
Anonym bruker Skrevet 23. november 2020 #9 Skrevet 23. november 2020 25 minutter siden, Admin skrev: Tråden er ryddet for nedsettende innlegg og svar til dette. Admin Bra jobba midt på natten Anonymkode: 10708...6e8
Luksusdyret Skrevet 24. november 2020 #10 Skrevet 24. november 2020 Dametruser er jo nettopp det - DAMEtruser. De er tilpasset det kvinnelige underliv, og de passer selvfølgelig ikke til en person med mannlige kjønnsorganer. Hva med å sy selv, eller få noen til å sy truser som passer?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2020 #11 Skrevet 24. november 2020 Milfy Way skrev (1 time siden): Dametruser er jo nettopp det - DAMEtruser. De er tilpasset det kvinnelige underliv, og de passer selvfølgelig ikke til en person med mannlige kjønnsorganer. Hva med å sy selv, eller få noen til å sy truser som passer? Det er vel det hun etterspør? Om noen har tips om hvor hun kan få tak i truser som kan passe en transkvinne. Er dette sjokkerende for så mange, altså? Trodde faktisk at vi var kommet lenger i 2020, men man kan stadig forundres. Anonymkode: 734e3...e3d
Jordbærblomst Skrevet 24. november 2020 #12 Skrevet 24. november 2020 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Det er vel det hun etterspør? Om noen har tips om hvor hun kan få tak i truser som kan passe en transkvinne. Er dette sjokkerende for så mange, altså? Trodde faktisk at vi var kommet lenger i 2020, men man kan stadig forundres. Anonymkode: 734e3...e3d Undertøy for kvinner er tilpasset kvinnelig underliv. På samme måte som at undertøy for menn er tilpasset mannlig underliv. Det handler ikke om å ha «kommet lenger i 2020». Det handler om anatomi.
Luksusdyret Skrevet 24. november 2020 #13 Skrevet 24. november 2020 Jordbærblomst skrev (20 minutter siden): Undertøy for kvinner er tilpasset kvinnelig underliv. På samme måte som at undertøy for menn er tilpasset mannlig underliv. Det handler ikke om å ha «kommet lenger i 2020». Det handler om anatomi. Både anatomi og etterspørsel. Det er ikke lønnsomt å ha dametruser tilpasset mannlig underliv i butikkene, fordi etterspørselen er så lav. På Wish så jeg et par ganger annonser for stringtruser for menn - kanskje noe for HI?
Sommerkroppen 2029 Skrevet 24. november 2020 #14 Skrevet 24. november 2020 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det er vel det hun etterspør? Om noen har tips om hvor hun kan få tak i truser som kan passe en transkvinne. Er dette sjokkerende for så mange, altså? Trodde faktisk at vi var kommet lenger i 2020, men man kan stadig forundres. Anonymkode: 734e3...e3d Det er vel ikke så mange herinne som kan svare på hvor HI kan få kjøpt slike truser.....Jeg vil anbefale Hi å få noen til å sy selv. Og selvsagt er det ikke vanlig for butikker å ta inn slike truser. Det er varer de mest sannsynlig vil brenne inne med. Dametruser og herretruser er forskjellige av den enkle grunn at underlivene våre er forskjellige. Det har overhodet ingenting å gjøre med at vi lever i 2020.....
Anonym bruker Skrevet 24. november 2020 #15 Skrevet 24. november 2020 Jordbærblomst skrev (2 timer siden): Undertøy for kvinner er tilpasset kvinnelig underliv. På samme måte som at undertøy for menn er tilpasset mannlig underliv. Det handler ikke om å ha «kommet lenger i 2020». Det handler om anatomi. Men hun ønsker lekkert undertøy som passer henne. Dette var vanskelig for enkelte 🤔? Anonymkode: 734e3...e3d
Anonym bruker Skrevet 24. november 2020 #16 Skrevet 24. november 2020 Sommerkroppen 2029 skrev (7 minutter siden): Det er vel ikke så mange herinne som kan svare på hvor HI kan få kjøpt slike truser.....Jeg vil anbefale Hi å få noen til å sy selv. Og selvsagt er det ikke vanlig for butikker å ta inn slike truser. Det er varer de mest sannsynlig vil brenne inne med. Dametruser og herretruser er forskjellige av den enkle grunn at underlivene våre er forskjellige. Det har overhodet ingenting å gjøre med at vi lever i 2020..... Man kan vel kanskje tenke at hun søker spesialbutikker som fører slikt? Det er jo selvsagt et marked iom at det finnes millioner av transer rundt om i verden. Jeg regner ikke med at hi tror hun får en link til HM 🥴 Anonymkode: 734e3...e3d
Sommerkroppen 2029 Skrevet 24. november 2020 #17 Skrevet 24. november 2020 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Man kan vel kanskje tenke at hun søker spesialbutikker som fører slikt? Det er jo selvsagt et marked iom at det finnes millioner av transer rundt om i verden. Jeg regner ikke med at hi tror hun får en link til HM 🥴 Anonymkode: 734e3...e3d Sikkert. Men det er vel forholdsvis små sjanser for at et mammaforum kjenner til dem. Eller kanskje du kan google for henne?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2020 #18 Skrevet 24. november 2020 Sommerkroppen 2029 skrev (1 minutt siden): Sikkert. Men det er vel forholdsvis små sjanser for at et mammaforum kjenner til dem. Eller kanskje du kan google for henne? Men herregud da, skader det at hi spør om det. Kanskje noen faktisk kunne gi et tips, og hvis ikke så var det vel verdt et forsøk. Anonymkode: afa7a...e5a
Anonym bruker Skrevet 24. november 2020 #19 Skrevet 24. november 2020 Sloggy er dametruser med god plass. Prøvd de? Anonymkode: 77716...6bb
Anonym bruker Skrevet 24. november 2020 #20 Skrevet 24. november 2020 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Men hun ønsker lekkert undertøy som passer henne. Dette var vanskelig for enkelte 🤔? Anonymkode: 734e3...e3d Da må hun spesialbestille eller sy selv. Anonymkode: b2cf4...d48
Anonym bruker Skrevet 24. november 2020 #21 Skrevet 24. november 2020 Finnes masse string til menn, men rosa blonder finner du nok ikke så lett som passer til menn... Jeg kjøper mine truser fra denne nettsiden, men jeg er kvinne og bruker sloggi Har sett at de har string til menn da. https://www.timarco.com/no/undertøy/underbukser/string?ref=adwgoogleno&gclid=CjwKCAiA-_L9BRBQEiwA-bm5fqngGpXVyZ5UXts4ydjFj9HQnrPRFdfh9_8TbCN2cXhY4kYuzN5_0RoCEgcQAvD_BwE Anonymkode: 7790f...185
Anonym bruker Skrevet 24. november 2020 #22 Skrevet 24. november 2020 Sommerkroppen 2029 skrev (1 time siden): Sikkert. Men det er vel forholdsvis små sjanser for at et mammaforum kjenner til dem. Eller kanskje du kan google for henne? Akkurat dette svarte jeg henne som et av de første svarene i tråden. Hvorfor har enkelte så stor behov for å svare henne krast? Anonymkode: 734e3...e3d
Sommerkroppen 2029 Skrevet 24. november 2020 #23 Skrevet 24. november 2020 Anonym bruker skrev (1 time siden): Men herregud da, skader det at hi spør om det. Kanskje noen faktisk kunne gi et tips, og hvis ikke så var det vel verdt et forsøk. Anonymkode: afa7a...e5a Nei det skader ikke å spørre. Og HI har vel fått noen svar her også.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2020 #24 Skrevet 24. november 2020 Sommerkroppen 2029 skrev (28 minutter siden): Nei det skader ikke å spørre. Og HI har vel fått noen svar her også. I tillegg har hun fått alt annet enn støttende meldinger. Hva er vitsen med å svare så negativt? Anonymkode: 734e3...e3d
Sommerkroppen 2029 Skrevet 24. november 2020 #25 Skrevet 24. november 2020 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): I tillegg har hun fått alt annet enn støttende meldinger. Hva er vitsen med å svare så negativt? Anonymkode: 734e3...e3d Beklager det var ikke meningen å støte noen. Og jeg følte heller ikke jeg var ufin her. Men igjen, beklager om du ble støtt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå